«Το Μετρό μας ενώνει όλους. Είναι το πιο μεγάλο έργο που γίνεται αυτή τη στιγμή στη χώρα.
Θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής των ανθρώπων της πόλης, τις μετακινήσεις, θα κάνει ελκυστική τη Θεσσαλονίκη σε επισκέπτες και επενδυτές.
Η πόλη ταλαιπωρήθηκε πάρα πολύ όλες αυτές τις δεκαετίες μέχρι να βρει το δρόμο της. Τα προβλήματα ξεπερνιώνται, τα περισσότερα έχουν ξεπεραστεί και αυτά που είναι μπροστά μας θα ξεπεραστούν και αυτά.
Η χρηματοδότηση είναι διασφαλισμένη για την κατασκευή του Μετρό μέχρι και τη Μίκρα της Καλαμαριάς και πιστεύουμε, ότι παρ’ όλες τις καθυστερήσεις στο τέλος του 2014, μέσα στο 2015 θα έχουμε μια γραμμή λειτουργική από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι την Μίκρα της Καλαμαριάς.
Στο τέλος του μήνα θα προχωρήσουμε στην υπογραφή του Μνημονίου και στη συνεργασία όλων μας για την κατασκευή του Μετρό, την προβολή, την ανάδειξη, την υποβοήθηση και την αξιοποίησή του».
81 σχόλια:
Με την αίρεση όλα αυτά ότι οι Δυτικές Συνοικίες που τόσα χρόνια στηρίζουν το Μαγκριώτη, τελικά θα μείνουν τελευταίες, ενώ η Καλαμαριά θα προαχθεί πρώτη και στην αρχική γραμμή.
Και συμπληρωματικά τα δύο μεγαλύτερα και πλέον σύγχρονα νοσοκομεία της πόλης (Παπαγεωργίου και 424 ΣΝΘ) θα μείνουν εκτός γραμμής.
Αυτό τώρα πόσο δίκαιο είναι για τους δυτικοθεσσαλονικείς;
Όσον αφορά στο δυτικό κομμάτι της πόλης, επιταχύνουμε τις μελέτες, γιατί πρέπει να υπάρχει μια ισόρροπη ανάπτυξη του Μετρό και ιδιαίτερα η πρώτη και βασική γραμμή στην οδό Λαγκαδά μέχρι την Ευκαρπία. Πιστεύω ότι το 2013 θα δημοπρατηθεί αυτή η γραμμή. Έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός της γραμμής από τη Ξηροκρήνη, την Μενεμένη, τους Αμπελόκηπους, τον Εύοσμο, το Ελευθέριο - Κορδελιό, μια γραμμή εγκάρσια δηλαδή στη δυτική πλευρά της πόλης. Ξεκίνησε και ο σχεδιασμός μιας γραμμής που θα ξεκινά από το Πανεπιστήμιο στην Τούμπα και στη Χαριλάου που θα τελειώνει στη Ν. Ελβετία. Αυτό το δίκτυο των γραμμών του Μετρό είναι συνολικά 33 χλμ. και έχει 33 σταθμούς. Οι πόροι κατά το ήμισυ περίπου είναι διασφαλισμένοι, οι υπόλοιποι πρέπει να διασφαλιστούν και θα τους διασφαλίσουμε για να ολοκληρωθούν αυτά τα έργα το 2018 ή το 2020, στο τέλος δηλαδή της δεκαετίας που έχουμε μπει, στο σύνολό τους.
Αυτά τα διάβασα και στον Τύπο. Ωστόσο, δε βλέπω σύνδεση των δυτικών νοσοκομείων κλπ.
Εμείς προτείναμε στην Αττικό Μετρό να μελετήσει την επέκταση προς τα Νοσοκομεία και η Αττικό Μετρό το έχει εντάξει στον σχεδιασμό.
Μιλάτε για Κορδελιό.
Η γραμμή προς Αμπελόκηπους- Εύοσμο, μελετάται να στρίψει προς Κορδελιό; Γιατί στο χάρτη τερματίζει στις ΣΧΟΛΕΣ.. Υπάρχει μελέτη για κλάδο από Μενεμένη με ένα σταθμό στα ΚΤΕΛ;;
Αγαπητέ φίλε, επειδή από τον σταθμό «Μακεδονία» των ΚΤΕΛ περνούν σιδηροδρομικές γραμμές, η σκέψη είναι, σε συνεργασία με τον ΟΣΕ, να λειτουργήσει γραμμή προαστιακού και η γραμμή του Μετρό προς τον Εύοσμο και το Κορδελιό να βρίσκεται ανατολικότερα.
Καλημερα, θα ηθελα να ρωτησω αν ειναι δυνατον μαζι με την επεκταση για Καλαμαρια δηλαδη στην ουσια η βασικη γραμμη ΝΣΣ-ΜΙΚΡΑ, στα τελη του 2015 να ειναι ετοιμη και η επεκταση με monorail προς το αεροδρομιο? Προσωπικα την θεωρω εφικτη αυτη την επεκταση γιατι το monorail ως μεσο σταθερης τροχιας ειναι σχεδον στο συνολο του προκατασκευασμενο και παρομοια εργα που εχουν γινει στο εξωτερικο οπως το monorail Las Vegas ηταν ετοιμο σχεδον σε 2 χρονια, αλλα και το σχετικα μικρο του κοστος 300-350 εκ ευρω ετσι λοιπον μπορουμε να ελπιζουμε οτι το 2015 θα ειναι ετοιμη και η συνδεση προς το αεροδρομιο?
Ευχαριστω.
Τελικά σε αυτή τη χώρα συνεχίζουμε να κάνουμε ανοησίες... Έπρεπε να αυξηθούν τα εισιτήρια του ΟΑΣΘ, να γίνουν διαμαρτυρίες από τον κόσμο, ώστε να αποφασίσει το Υπουργείο να ξανά-ξαναλλάξει τα εισιτήρια για 500ή φορά.....
Χρονικό εισιτήριο 90 λεπτών όπως και παλιότερα, μειωμένο οι άνω των 65, δωρεάν τα παιδιά έως 6...
[URL="http://www.makthes.gr/news/reportage/68503/"]http://www.makthes.gr/news/reportage/68503/[/URL]
Τελικά δε διακρίνω κανένα κοινωνικό χαρακτήρα του κράτους... Αν για όλα πρέπει οι πολίτες να διεκδικούν τότε ποιο το νόημα να μας "εκπροσωπείτε"στο Κοινοβούλιο;;;
Ο Φοιτητής από τη Θεσσαλονίκη ( που ευτυχώς αυτό τον καιρό σπουδάζει σε άλλη πόλη)
Απάντηση στον/στην Thessaloniki SSC
Είναι μεγάλη μου χαρά να απαντώ σε ενημερωμένους και ενεργούς πολίτες όπως εσύ. Δεν χρειάζεται να σου εξηγήσω αναλυτικά τους στόχους μας για σύνδεση του αεροδρομίου με μέσο σταθερής τροχιάς και την ένταξη των απαιτουμένων έργων σε ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό των υποδομών μεταφορών του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης, καθώς είναι εμφανές ότι τα γνωρίζεις. Η επέκταση της γραμμής του μετρό μέχρι την Καλαμαριά και ειδικότερα μέχρι τη Μίκρα, είναι διασφαλισμένη όσον αφορά τη χρηματοδότηση και αρκετά ώριμη μελετητικά, ώστε να μπορούμε να θεωρούμε εφικτή την απόδοση του έργου σε χρήση μέχρι το 2015, με βάση τα σημερινά δεδομένα.
Η επέκταση των μέσων σταθερής τροχιάς από τη Μίκρα μέχρι το αεροδρόμιο αποτελεί προτεραιότητα μας, καθώς είναι στρατηγική επιλογή η σύνδεση του αεροδρομίου με την πόλη με σύγχρονα μέσα μαζικών μεταφορών. Έχουν ήδη δοθεί οι σχετικές εντολές στις αρμόδιες υπηρεσίες, για εξέταση των εναλλακτικών δυνατοτήτων, έτσι ώστε να βρεθεί η βέλτιστη λύση. Η πρόταση για monorail παρουσιάζει σημαντικά πλεονεκτήματα, και κατόπιν της ολοκλήρωσης της δημόσιας διαβούλευσης για το στρατηγικό σχεδιασμό των υποδομών μεταφορών, στον οποίο δώσαμε παράταση μέχρι τα μέσα του Φεβρουαρίου για να μπορούν να συμμετέχουν ενεργά και οι νέοι αιρετοί εκπρόσωποι της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, θα συσχετιστεί με την επικαιροποιημένη χωροταξική πολιτική και θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις. Στη βάση αυτή, θα προωθήσουμε τάχιστα, με την ίδια πολιτική διαφανών και συναινετικών διαδικασιών, την εστιασμένη ωρίμαση των μελετών, για να δημιουργήσουμε έτσι τους απαιτούμενους όρους διασφάλισης δυνατότητας χρηματοδότησης.
Τα έργα αυτού του είδους, όταν δημοπρατούνται προς υλοποίηση όχι μόνο με διασφαλισμένους οικονομικούς πόρους αλλά και με ώριμες και πλήρεις μελέτες, πράγματι μπορούν να κατασκευαστούν σε σύντομο διάστημα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό το οποίο προέχει είναι η πρόοδος των μελετών καθώς στόχος μας είναι η χρηστή διαχείριση του δημοσίου χρήματος, δηλαδή η λήψη των ορθολογικών αποφάσεων για βελτίωση των υποδομών, βασισμένων πάντοτε σε τεκμηριωμένα στοιχεία μελετών και με διασφάλιση ευρείας κοινωνικής και επιστημονικής αποδοχής. Εργαζόμαστε με όραμα την υλοποίηση κοινωφελών έργων, ως πολιτικό προσωπικό ενός κράτους με συνέχεια, χωρίς η δημοσιοποίηση ατεκμηρίωτων χρονοδιαγραμμάτων προς δημιουργία εντυπώσεων να αποτελεί πειρασμό για εμάς. Στόχος μας είναι εντός της δεκαετίας να έχει ολοκληρωθεί πλήρως το δίκτυο δημόσιων υποδομών και μέσων που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα και θα δώσουν αναπτυξιακή πορεία στην Θεσσαλονίκη. Τα επί μέρους έργα, όπως το αναφερόμενο, θα παίρνουν τη θέση τους στο χρονοδιάγραμμα, ανάλογα με την ωριμότητα της μελέτης, τη χρηματοδοτική δυνατότητα αλλά και με πνεύμα ισόρροπης ανάπτυξης.
Πασοκολαμογιο, ποινικοποίησες ακομα και τα διοδια ...
αυτό σημαινει σοσια-λησμός .....
σε λιγο και για τον αερα που αναπνεουμε θα ζητατε παραδακι ...
σα δε ντρέπεσαι ....
Ποινικοποιήστε και τον αέρα που αναπνέουμε.
Ωστε η άρνηση πληρωμής διοδίων θα επισύρει ποινικές ευθύνες και βαρύτατα πρόστιμα.
Δηλαδή το κράτος δρα ως εισπράκτορας των μεγαλοεργολάβων και των τραπεζών που θησαυρίζουν από τις συμβάσεις αποικιοκρατικού χαρακτήρα που έχουν υπογράψει οι προηγούμενες κυβερνήσεις?Η σύμβαση αναφέρει ρητά ότι το κράτος δεν εμπλέκεται στην είσπραξη των διοδίων. Τώρα γιατί επεμβαίνει? Γιατί δεν αναδιαπραγματεύεται πρώτα τις συμβάσεις πρός όφελος των πολιτών? Ως πολίτης αυτής της μπανανίας αναρωτιέμαι τόσα χρόνια που ώς καλό κορόιδο πλήρωνα αδιαμαρτύρητα για να φτιαχτούν όλοι αυτοί οι δρόμοι και διακινδύνευα την ακεραιότητα μου και της οικογένειας μου σε δρόμους καρμανιόλες ήταν καλά? Μόλις αντιδράσαμε στην αισχροκέρδεια και την κλεψιά χαρακτηριζόμαστε ώς τσαμπατζήδες ? Ολα τα ΜΜΕ στο ίδιο μήκος κύματος. Καμιά αντίθετη φωνή. Προσπαθούν να μας ευνουχίσουν να μην σκεφτόμαστε. Φιμώνονται όλες οι αντίθετες απόψεις. Να ρωτήσω ώς αφελής. Ποιός καθορίζει το αντίτιμο των διοδίων ? Το κόστος ανά χιλιόμετρο ποιός το καθορίζει ? Το κράτος τι εισπράττει από αυτά τα έσοδα? Πόσα εισπράττονται από τις εταιρίες σε ημερήσια βάση , και πόσα έχουν εισπραχθεί μέχρι τώρα ? Γιατί καταργήθηκε το ταμείο οδοποιίας? Με ποιό δικαίωμα παραχωρήθηκε η εκμετάλλευση των εθνικών δρόμων και αφέθηκε στην πρωτοβουλία ιδιωτικών εταιριών να θεσμοθετούν διόδια κάθε 40 χιλιόμετρα χωρίς κανέναν έλεγχο? Γιατί εισπράττονται διόδια στις υπό κατασκευή οδούς όταν βάση κανόνων της ΕΕ αυτό απαγορεύεται ? Γιατί οι αποδείξεις των διοδίων δεν εκπίπτουν ? Το 23% ΦΠΑ που εισπράττεται με τα διόδια αποδίδεται στο κράτος από τις εταιρίες? Γιατί απαλλάχθηκαν για τις πολεοδομικές αυθαιρεσίες τους οι εταιρίες ? Εκεί δεν ισχύουν οι νόμοι ? Για την παρανομία των εργολάβων με τους υμιηπαίθριους πληρώσαμε εμείς. Εδώ πάλι εμείς? Αυτά τα πρόστιμα δεν είναι διαφυγόντα κέρδη για το κράτος? Μιλάμε για παραβάσεις ύψους 22εκ.
Εγώ ως τριτεκνος επιβαρύνομαι για κάθε μου μετακίνηση. Ξέρετε πόσο κοστίζει η μεταβίβαση μου στην Νεμέα Κορινθίας για τις οικογενειακές μου υποχρεώσεις που είμαι αναγκασμένος να το κάνω συχνά? Για 114 χιλιόμετρα εθνικού δικτύου καλούμε να πληρώσω διόδια 6,2¤ Κόρινθο, Ελευσίνα, και 4,8¤ στο σπαθοβούνι για χρήση του δρόμου Τριπόλεως όχι πάνω από 20-25 χιλιόμετρα μέχρι τον κόμβο Νεμέας. Δηλαδή σύνολο 11¤. Και αν χρησιμοποιήσω και Αττική οδό μπρός πίσω το κόστος μόνο των διοδίων εκτινάσσεται στα 16,8¤. Για μια διαδρομή 114 χλ με επιστροφή. Το κόστος βενζίνης ανέρχεται περίπου στα 35 ευρώ δηλαδή σχεδόν το 50%. Δηλαδή μόνο το κόστος μεταβίβασης ανέρχεται στα 50¤. Ενα μεροκάματο.
Μας κλεβετε κύριοι κρατούντες. Αισθάνομαι ντροπή που λέγομαι Ελληνας. Ζούμε σε εποχές κοινοβουλευτικής χούντας. Πρέπει να αντιδράσουμε.
Η αντίδραση των πολιτών είναι, σε μεγάλο βαθμό, δικαιολογημένη, τόσο γιατί τα διόδια είναι πυκνά και ακριβά, όσο και γιατί τμήματα των αυτοκινητοδρόμων κατασκευάζονται αυτή την περίοδο. Σημαντικό μέρος των προβλημάτων οφείλεται στη βιασύνη και την προχειρότητα με την οποία οι συμβάσεις παραχώρησης συγκροτήθηκαν, δημοπρατήθηκαν και κυρώθηκαν με νόμο στη Βουλή, από τη ΝΔ, το 2007.
Όπως προβλέπεται στις συμβάσεις παραχώρησης, τα διόδια είναι βασική πηγή χρηματοδότησης της κατασκευής, συντήρησης, λειτουργίας και ασφάλειας των αυτοκινητοδρόμων, γιατί το δημόσιο δε διέθετε επαρκείς πόρους για να χρηματοδοτήσει και τους πέντε αυτοκινητόδρομους ταυτόχρονα.
Επίσης, μέσα στα διόδια η απελθούσα κυβέρνηση, ενσωμάτωσε σημαντικά έσοδα, υπέρ του δημοσίου, για την περίοδο μετά την ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων, ή και αργότερα, με πρόθεση τη μελλοντική χρηματοδότηση δημόσιων έργων στη χώρα.
Όπως είχαμε δεσμευθεί προεκλογικά, ετοιμαστήκαμε για να επαναδιαπραγματευθούμε τις συμβάσεις στις αρχές του 2010. Ωστόσο, βρεθήκαμε μπροστά στην άρνηση των παραχωρησιούχων να συζητήσουν την μείωση των διοδίων, στο δημοσιονομικό εκτροχιασμό, με κύρια ευθύνη της κυβέρνησης της ΝΔ, καθώς και στην εκτίναξη των επιτοκίων λόγω της οικονομικής κρίσης. Αυτά στοιχεία έκαναν ανέφικτη την άμεση επαναδιαπραγμάτευση της τιμής των διοδίων. Εάν ζητούσαμε τη μείωση νωρίτερα, οι φορολογούμενοι πολίτες θα πλήρωναν αυτή τη διαφορά με πολύ υψηλό επιτόκιο
Στα τέλη του 2010 οι παραχωρησιούχοι δέχτηκαν τη συζήτηση για την λύση τεχνικών προβλημάτων αλλά και τη μείωση των διοδίων. Ξεκινήσαμε τις διαπραγματεύσεις με τους παραχωρησιούχους και τις τράπεζες, για να:
• δώσουμε λύσεις σε τεχνικά προβλήματα, σε λανθασμένες προβλέψεις των συμβάσεων και στα προβλήματα που δημιούργησαν οι αποφάσεις του ΣτΕ, με τις οποίες αναστέλλεται ή απαγορεύεται οριστικά η κατασκευή τμημάτων των αυτοκινητοδρόμων για περιβαλλοντικούς λόγους,
• μετατρέψουμε τα διόδια σε ηλεκτρονικά και ο χρήστης να πληρώνει ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει,
• διευκολύνουμε τις τοπικές μετακινήσεις και να εκδώσουμε εκπτωτικές κάρτες για τους συχνούς χρήστες των δρόμων
• μειώσουμε δραστικά τις τιμές των διοδίων ιδιαίτερα για την περίοδο κατασκευής.
Ελπίζουμε ότι στα τέλη του Μαρτίου θα έχουμε ολοκληρώσει τις συζητήσεις, θα έχουν συμφωνήσει και οι δυο πλευρές, γιατί αυτό προβλέπουν οι συμβάσεις για τα βασικά θέματα και θα φέρουμε τις αλλαγές στη Βουλή.
Το δημόσιο τηρεί τις συμβατικές του υποχρεώσεις, πιστεύουμε ότι οι παραχωρησιούχοι και οι τράπεζες θα πράξουν ανάλογα. Ζητούμε την κατανόηση των πολιτών, για το συμφέρον των οποίων προσπαθούμε. Δεν πρέπει να δημιουργείται άλλοθι σε όποιον επιδιώκει την ακύρωση των συμβάσεων, κάτι που θα έχει δυσμενείς συνέπειες για τα έργα, το δημόσιο συμφέρον και τον φορολογούμενο πολίτη.
Τι λες ρε Πασοκολαμόγιο ? είσαι σοβαρός και συνεπής με τον εαυτό σου και αυτά που λεγατε εσείς τα πασόκια οταν εισασταν αντιπολίτευση ?
Εαν είχες μια σταλιά τιμιότητα ανδρισμό και ειλικρίνια μέσα σου θα είχες παραιτηθεί .... αλλά το μονο που σε ενδιάφέρει είναι η μάσα, οι κρατικές θέσεις και οτι έχει να κάνει με την εξουσία και το χρήμα ...
Αυτά έλεγες πριν γινεις κυβέρνηση ? η μήπως οι παπαριές που ουρλιάζατε τοτε στη βουλή και στα τηλεποτικά παράθυρα ηταν φουμαρα για να εντυπωσιάζετε τον κοσμάκη και να τον αναγκάσετε να σας ψηφίσει ...
Πιο απατεωνίστικο κομμα απο σας το πασοκ δεν υπηρξε ποτε στην ελληνική νεότερη ιστορία ...
Που είναι οι μειώσεις των διοδίων που υποσχεθήκατε ? γιατι δεν προηγήθηκαν οι μειωσεις της απαράδεκτης ποινικοποίησης ?
Τι θα λέγατε ρε λαμόγια αν τα πράματα ηταν αντίστροφα ? αν αυτά που κάνετε εσεις σήμερα τα εκανε ο καραμανλάκος και η ΝΔ ? Ε ΡΕ ΤΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ Ο ΤΖΕΦΡΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΘΡΩΣΕΙ ΜΙα ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ? τι κατηγορίες για αντιδημοκρατική δικτατορική πρακτική - αστυνομικπό κρατος θα ξεστόμιζε .... πόση υποκρισία έχετε εσεις τα σοσια- ληστο -πασοκια .... ελπίζω οι νεοέλληνες να βαλλουν μυαλό και να μην σας ξαναψηφίσυν ποτε ...
αντε παραιτήσου Μαγκριώτη ,,, είναι οτι πιο αξιοπρεπές και τιμιο σου έχει μεινει να κανεις ....
αλλά επειδή εισαι και συ μια φαρα με το αφεντικό σου ειμαι βεβαιος οτι δε θα το κάνεις και θα μεινεις υπουργάκος - λαμόγιο αγκιστρομένος στη θεσούλα σου .....
ντροπή ρεεεεεεε... αλλά ποιός την έχασε για να τη βρείτε .....
Αγαπητέ φίλε,
Εάν νομίζεις πως η λύση των προβλημάτων είναι η δική μου παραίτηση, δεν έχω καμία αντίρρηση να την υποβάλω. Επιμένω πάντως πως είμαι συνεπής σε αυτά που έλεγα και θα συνεχίζω να αγωνίζομαι να τα κάνω πράξη, ειδικά στο θέμα των διοδίων.
Κύριε Μαγκριώτη - σε αποκαλώ κύριε γιατι με τις πράξεις σου δεν μπορείς νάσαι αγαπητός αν και φατσούλα συμπαθητική έχεις ....
σε συμβουλευω να το κανεις αυτό που ανέφερες, παραίτηση, γιατι ο δρόμος που σας έχει βάλει ο αρχηγός σου ο ΓΑΠ ΓΥΡΙΣΜΌ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΓΚΡΕΜΟΣ ...
τα χθεσινά και οι νυχτερινές δηλώσεις του spokesman της κυβέρνησης, φέρνουν τις άμεσες εξελιξεις πιο κοντα - μια χωρα οπου μια ομάδα οικονομικών παραγόντων - οικονομικών δολοφόνων η λεγομενη και τροικα, προστάζει πως θα πουληθεί η δημόσια περιουσία, δεν είναι περήφανο κράτος, ανεξάρτητη δημοκρατία - όπως έλεγε ο ιδρυτής σας ο Αντρέας, αλλά κάτι χειρότερο απο μπανανία .....
Γιαννάκη εκει μας φέρατε ο αρχηγός σας ο ΓΑΠ το αμερικανάκι και εσεις οι πρατρεχάμενοι ...
Και Γιαννάκη μου όσο μαλάκας και ξεχασιάρης και καλόψυχος νάναι ο νεοέλληνας, αυτό δεν θα σας το συγχωρήσει ... εδω ειμαι και εκει εισαι ..... και ο χρόνος που σας εμεινε ειναι ελάχιστος ....
Είμαι ο Αρης, ηλ/γος μηχανικός με 28 χρόνια εργασίας και εμπειρίας στις παγκόσμιες αγορές ...
αν εισαι αθηνα παρε με στο 6944 140654 να στα εξηγήσω είτε τηλεφωνικά είτε απο κοντά ...
Και κατι ακόμα ... γιατι γαμωτο με πνίγει το δικιο !!
δηλαδή θα βάλετε φυλακή τον πολίτη που δε θα πληρώσει τα διοδια 2 ευρω η το εισιτήριο στο λεωφορείο 1.4 ευρω εσεις που τα πασοκολαμογια τους υπουργους σας τσοχατζοπουλους μαντεληδες τσουκάτους και βαλε που έφαγαν τα εκατομμυρια τους εχετε και τους καμαρωνετε ?
αυτό θα κανετε στο πασοκολαμογιοκρατος που μας φερατε ?
εσυ βλεπεις δικαιοσύνη σε αυτές τις πράξεις σας ?
εγω σου υπόσχομαι οτι οποιος βουλευτής -λαμογιο ψηφίσει την επομενη τριτη τη συγκεκριμένη τροπολογία θα φαει απο μενα τουρτα σοκολατα στα μουτρα ναχει να γλυκαινεται .... θα το κανω αυτο για ολους και δνε παει να με βαλετε σε οποια κολοφυλακή σας θελετε ... ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ...
Σύνταγμα της Ελλάδος
Άρθρο 1. Παρ.2 : Θεμέλιο του Πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία
Παρ.
3: Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα
Οπότε διερωτώμαι με ποιο δικαίωμα...
το 21% του εκλογικού σώματος επιβάλει την άποψη του στο υπόλοιπο, με ποιο δικαίωμα χαρακτηρίζονται ως τζαμπατζηδες και λοιδορούνται οι κάτοικοι αυτής της χώρας, από κυβερνητικά κλιμάκια στο βωμό κερδών και δανειστών. Από πού πηγάζει η αυθάδεια του συστήματος και των ΜΜΕ έναντι στη πλειοψηφία που αρνείται να καλύψει τα κέρδη των κεφαλαίων.
Παρ’ ότι δεν συμφωνώ με μερικές από τις απόψεις σου και με τον τρόπο που τις εκφράζεις, θα επιδιώξω τις επόμενες μέρες να μιλήσουμε και από κοντά.
Θα ήταν παράξενο να μπορούσαμε όλοι να σας πούμε τις απόψεις μας από κοντά και όσες είναι καλές πραγματικά να προωθηθούν;;;; (Προφανώς όχι με τον παραπάνω τρόπο, αλλά μέσω πραγματικής συζήτησης....) Νομίζω πως θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό για κάθε βουλευτή!
Οι φοιτητές στη Θεσσαλονίκη για να πάμε στο Πανεπιστήμιο εξακολουθούν να πληρώνουν:
0,40 από ανατολικά,
0,50 από δυτικά με το διπλό εισιτήριο!
Επιτέλους ας αλλάξουν τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ. Δε γίνεται όλα τα δυτικά να τερματίζουν στη Βενιζέλου ή στην Αριστοτέλους, ενώ τα ανατολικά να φτάνουν μέχρι το Βαρδάρι και το Σιδηροδρομικό Σταθμός και τα ΚΤΕΛ, έχοντας κάποια αφετηρία το ΙΚΕΑ.
Ας συνενωθούν γραμμές!
Κι αν περιμένουμε το μετρό για να τα αλλάξουμε....... το 2020 .....
καμαρωστε τους.....
Από τους "λεονταρισμούς" κατά της τρόϊκας στο "Yes, men!" η κυβέρνηση εντός 48 ωρών!
14-02-2011 14:46:59
Aπό τους "λεονταρισμούς της νύχτας" την περασμένη Παρασκευή προς Σάββατο, με τα εθνικοπατριωτικά τσιτάτα του κυβερνητικού εκπροσώπου κατά της τρόϊκας για το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων των 50 δισ. ευρώ, περάσαμε σήμερα στην εξής θέση του (σ.σ.: ίδιου!) κυβερνητικού εκπροσώπου Γ.Πεταλωτή για το (σ.σ.: ίδιο!) θέμα: "Είναι απόφαση της ελληνικής κυβέρνησης, δεν μιλάμε για πωλήσεις ή ξεπούλημα, αλλά για αξιοποίηση της δημόσιας περιούσιας οι ιδιωτικοποιήσεις των 50 δισ. ευρώ", δήλωσε για το σχέδιο το οποίο η κυβέρνηση κατήγγειλε τρεις ημέρες πριν και έδινε στις φιλοκυβερνητικές εφημερίδες τίτλους του στιλ "Κυβέρνηση προς τρόϊκα: Ως εδώ!". Σε ερώτηση γιατί δεν ενημερώθηκε το υπουργικό ο κ. Πεταλωτής απάντησε ότι δεν πρόκειται για πώληση ώστε να χρειάζεται διευρυμένη νομιμοποίηση και στην αξιοποίηση θα εμπλακούν πολλά υπουργεία
Αναφερόμενος εξάλλου στις ανακοινώσεις της τρόικας είπε ότι αντελήφθησαν ότι υπερέβησαν κάποια όρια. «Πρόκειται για υπάλληλους των φορέων των δανειστών μας και στο παρελθόν είχε γίνει σύσταση να αποφεύγουν τους σχολιασμούς» σημείωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Σε ερώτηση γιατί η κυβέρνηση άργησε να απαντήσει είπε ότι «σημασία έχει ότι απάντησε και αν γίνεται διάλογος για την ώρα της απάντησης αδικείται η ουσία». Τέλος ο κ. Πεταλωτής επανέλαβε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος εκλογών.
Τώρα πού βρίσκεται η σοβαρότητα σε όλα αυτά είναι ένα θέμα προς συζήτηση και ίσως στην κυβέρνηση θα έπρεπε να διευκρινίσουν τις ακριβώς εννοούσαν όταν έλεγαν ότι "Στην Ελλάδα εμείς αποφασίζουμε
Απάντηση στον "Φοιτητή από Θεσσαλονίκη"
Γνωρίζουμε το πρόβλημα. Ο κ. Ρέππας που είναι ο αρμόδιος Υπουργός έχει ζητήσει απο τον ΟΑΣΘ να δώσει λύση σε αυτό το θέμα.
Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος νομικός για αντιληφθεί το αυτονόητο: ότι η πράξη της με οποιοδήποτε τρόπο άρνησης ή αποφυγής πληρωμής διοδίων τελών ΔΕΝ συνέχεται με κίνδυνο, με επικείμενη δηλαδή επέλευση βλάβης σε άνθρωπο, ούτε ότι η πράξη αυτή θεωρείται ως πρόσφορη και ικανή, ως εκ της εντάσεως ποιότητας και μορφής να προκαλέσει κίνδυνο ανθρώπου… Οπότε ο χαρακτηρισμός της πράξης με την αιτιολογική έκθεση ως πράξης «που επηρεάζει αρνητικά την ασφάλεια της συγκοινωνιακής εγκατάστασης» έγινε κατά προκλητική παραβίαση του Νόμου (προκειμένου να ενταχθεί άρον άρον στις διατάξεις του ΚΟΚ), ώστε να εξυπηρετηθούν τα επιχειρηματικά συμφέροντα των παραχωρησιούχων εργολάβων, κατ εντολή των οποίων νομοθέτησε η βουλή «των Ελλήνων» ... (ΒΟΛΕΥΤΩΝ)
Τα εγκλήματα των άρθρων 290 και 292 διώκονται ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ. Τι σημαίνει αυτό? Ότι το αστυνομικό όργανο που βεβαιώνει την παράβαση (και επιβάλει πρόστιμο 200 ευρώ), υποχρεούται να σε συλλάβει ΑΜΕΣΩΣ και να σε στείλει κατηγορούμενο (με την αυτόφωρη διαδικασία), ώστε να δικαστείς για τα αδικήματα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών (290) και της παρακώλυσης συγκοινωνιών (292). Από ψηλά υπάρχει προφανώς η εντολή, ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ γιατί αν πάει, ο ΝΟΜΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΠΕΣΕΙ (ΣΤΑ ΠΟΙΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ) ΜΕΣΑ ΣΕ 24 ΩΡΕΣ…
Αρκεί λοιπόν να πας κατηγορούμενος. Τα υπόλοιπα είναι απλά. Θα μπορούσε να εμφανιστείς στον Εισαγγελέα με όσα ανωτέρω παραθέτω και στην περίπτωση που σε παραπέμψει να δικαστείς, παρουσιάζεσαι στο ποινικό δικαστήριο και βάζεις ως αυτοτελή ισχυρισμό, όσα ανωτέρω παραθέτω (εγγράφως). Το δικαστήριο –εκτιμώ ότι- θα μπορούσε να σε κηρύξει πανηγυρικά αθώο…
Αν κριθείς αθώος, αυτό σημαίνει ότι το δικαστήριο έκρινε ότι ΔΕΝ ΤΕΛΕΣΕΣ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ των άρθρων 290 (Διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών) και 292 (Παρακώλυση συγκοινωνιών). Αυτό συνεπάγεται, ότι ο χαρακτηρισμός της πράξης με την αιτιολογική έκθεση ως πράξης «που προκαλεί κωλυσιεργία (292 ΠΚ) και επηρεάζει αρνητικά την ασφάλεια της συγκοινωνιακής εγκατάστασης (290 ΠΚ)», κρίθηκε από το ποινικό δικαστήριο ως μη νόμιμος… Ελλείψει λοιπόν τέτοιου χαρακτηρισμού ως νόμιμου, η πράξη της «με οποιοδήποτε τρόπο άρνησης ή αποφυγής πληρωμής διοδίων τελών», ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ περιλαμβάνεται στον ΚΟΚ. Οπότε ο νόμος θα έχει καταπέσει στα ποινικα δικαστήρια, μέσα σε 24 μόλις ώρες…
Αν αυτό συμβεί και μάλιστα μέσα σε λίγες ώρες ή μέρες από την ψήφιση της τροπολογίας, τότε αυτός που έφερε την τροπολογία στη βουλή, οφείλει –αν μη τι άλλο- να παραιτηθεί…
ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΓΙΑΝΝΗ ?
ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΞΗΓΕΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΟΤΙ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗ ΤΟΝ ΑΝΕΡΓΟ ΤΟΝ ΡΕΠΠΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΟΥΛΕΨΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΑΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ...) ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΠΤΕΙ ΑΚΕΡΑΙΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΑΝ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΥΡΘΕΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ... ΑΛΛΑ ΕΣΕΙς ΜΟΝΟ ΤΟ ΦΟΒΗΤΡΟ ΤΩΝ 200 ευρω !!!!! ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ .... 200 ευρω ΣΕ ΕΠΟΧΕς ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ,,,, ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ .....
Γιάννη τηλέφωνο δε με πήρες και πρέπει να στα εξηγώ όλα εδώ ....
Αρης
Γιάννη, αυτόν τον Μαυρίδη που τον έχετε ? φυλακή ? η κάπου αλλού ? τις μίζες ποιός τις πήρε ? Η Siemens σε πόσα και ποιά έργα του Υπουργείου σου εμπλεκεται ? βρηκατε ποιός πήρε τις μίζες >
Που πήγαν τοσα χρήματα Γιάννη ?
Για.... διάβασε παρακάτω ....
Ελληνικές μίζες στο Ντουμπάι:
Το Ντουμπάι αναδεικνύεται από έγγραφο της Ελβετικής Ομοσπονδιακής Εισαγγελίας από το 2006 προς την Εισαγγελία του Μονάχου ως κομβικό σημείο των μαύρων ταμείων της ελληνικής Siemens...
Οι Ελβετοί εδώ και πέντε χρόνια είχαν απαντήσει για τις μίζες που είχε διακινήσει ο πρώην γενικός διευθυντής της Siemens Πρόδρομος Μαυρίδης, οι οποίες έφθαναν τα 150 εκατ. ευρώ συνολικά, ενώ περί τα 41 εκατ. είχαν ξεμείνει στην τσέπη του.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που είχαν συλλέξει οι Ελβετοί, προκύπτει ότι ταμίες της Siemens ήταν ο Μαυρίδης, o Ράιχαρντ Σίκατσεκ και ο Αμίνι Χαμίντ Έζα, οι οποίοι και κατά την αναφορά εμπλέκονται για διακεκριμένη περίπτωση ξεπλύματος βρόμικου χρήματος.
Σύμφωνα με την έρευνα που διενήργησαν οι Ελβετοί στους λογαριασμούς του πρώην υψηλόβαθμού στελέχους - μάνατζερ της Siemens Ελλάδας στην τράπεζα Dresdner Bank, φαίνεται να υπήρχαν διασυνδέσεις μεταξύ αυτού και των ύποπτων για τα μαύρα ταμεία της Siemens και του Αμίνι Χαμίντ Έζα, που αφορούσαν τον Μαυρίδη.
Οι πληρωμές προς τον Μαυρίδη γίνονταν πάντα με βάση τιμολόγια των εταιρειών Galyan, Camp ή Arfasas.
Συγκεκριμένα, η Galyan παρουσιάζει έναν λογαριασμό στην τράπεζα LGT Bank στο Λιχτενστάιν και έναν λογαριασμό στην BSΙ στο Λουγκάνο, στους οποίους οικονομικός δικαιούχος είναι η Ιταλίδα υπήκοος Γκρατσιέλα Ντούκολι. Τονίζεται ότι μόνο από τον λογαριασμό στην τράπεζα BSI στο Λουγκάνο πραγματοποιήθηκε στις 25.10.2002 πληρωμή 150 εκατ. ευρώ προς τον Μαυρίδη, χωρίς αιτιολογία για τον λόγο του εμβάσματος αυτού.
Ακόμη, σύμφωνα με τις ίδιες έρευνες, εξακριβώθηκαν τέσσερις πληρωμές προς τον Μαυρίδη συνολικού ύψους 1,8 εκατ. ευρώ, οι οποίες έγιναν από τον λογαριασμό της εταιρείας Eagle Invest & Finance S.A. στην τράπεζα LGT στη Βαντούζ. Η εταιρεία Tamarin Group από την πλευρά της φαίνεται πως έμβασε στον Μαυρίδη από λογαριασμό της στη Safdie του Λουγκάνο τρία ποσά συνολικού ύψους 1 εκατ. ευρώ.
Οι λογαριασμοί των προαναφερομένων εταιρειών, σύμφωνα με την Εισαγγελική Ομοσπονδία της Ελβετίας, είναι τα «μαύρα ταμεία» της Siemens, για τα οποία υπεύθυνος ήταν ο κατηγορούμενος Ράιχαρντ Σίκατσεκ, ο οποίος στην κατάθεσή του δεν έχει διευκρινίσει για ποιο λόγο ο Μαυρίδης ήταν ο παραλήπτης των πληρωμών ύψους 3 εκατομμυρίων ευρώ. Επίσης φαίνονται άλλες 15 πληρωμές προς τον Μαυρίδη, για τις οποίες ωστόσο πάλι δεν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία ούτε σχετικά με τον εκάστοτε αποστολέα ούτε σχετικά με τον λόγο για τον οποίο έγιναν. Το συνολικό ύψος αυτών των πληρωμών είναι 10,4 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 3,5 εκατ. προέρχονται από το Ντουμπάι.
Ο Μαυρίδης διέθετε τραπεζικούς λογαριασμούς στις τράπεζες Societe Generale στην Αθήνα, Dresdner Bank Schweiz AG στην Ελβετία καθώς και στην τράπεζα UBS AG. Ένας από τους λογαριασμούς αυτούς είναι στο όνομα του ιδίου, ενώ άλλοι πάλι στο όνομα των εταιρειών Martha Holdings, Martha Overseas, PGE Children S.A. και MP Securities S.A. Το σύνολο των κατασχεμένων χρημάτων του Προδρόμου Μαυρίδη ανέρχεται στα 35 εκατ. ευρώ.
Από την έρευνα προκύπτει ακόμη πως ο Μαυρίδης, με την ιδιότητα που είχε στη Siemens, ήταν μεταξύ άλλων αρμόδιος να διαπραγματεύεται τις συμβάσεις με τους προμηθευτές, οι οποίοι ήταν προφανώς πρόθυμοι να πληρώσουν προμήθειες στο υψηλόβαθμο στέλεχος. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τον πρώην σύμβουλο πελατών της τράπεζας Όσβαλντ Ντρέμπα στην κατάθεση του 2006.
Ο Μαυρίδης τονίζει ωστόσο ότι δεν γνωρίζει μέσω ποιων διαύλων και για ποιον λόγο διοχετεύθηκαν χρήματα στους λογαριασμούς του. Αρνήθηκε τις κατηγορίες ισχυριζόμενος δηλαδή ότι δεν έχει ιδέα για το... έγκλημα.
Αρης ,,,,
Πόσους τζαμπατζήδες χωράει αυτός ο τόπος; Η βάρκα γέμισε.
Αυτό κατάγγειλαν οι ειλικρινείς βιομήχανοι του συνδέσμου μας του ΣΕΒ, σε νέα τους παρέμβαση κατά της ανομίας που κυριαρχεί το τελευταίο διάστημα.
Εμείς οι έντιμοι και υπεύθυνοι πολίτες, καταγγέλλουμε το κίνημα των τζαμπατζήδων και ζητάμε την παραδειγματική τους τιμωρία.
Η αύξηση του εισιτηρίου κατά 40% είναι πολύ λογική και ρεαλιστική. Όλοι οι υπεύθυνοι πολίτες την χαιρετίζουν και ειδικά όσοι εμπλέκονται με τον κλάδο πωλήσεων IX και βενζίνης. Η κυβέρνηση μας βρίσκεται όλο και σε σωστότερο δρόμο.
Ζητάμε η αύξηση του εισιτηρίου να επεκταθεί και σε άλλα είδη πρώτης ανάγκης, όπως το ψωμί, το γάλα και τα τιμολόγια της ΔΕΗ. Διότι όπως έχει πει και ο πρωθυπουργός της χώρας, λεφτά υπάρχουν. Λεφτά υπάρχουν
Η ισχύς του εισιτηρίου για 90 ολόκληρα λεπτά, είναι μια βόμβα στα θεμέλια της οικονομίας. Ζητάμε να καταργηθεί άμεσα. Το εισιτήριο να ισχύει για τρία έως τέσσερα λεπτά από τη στιγμή της ακύρωσής του, όπως συμβαίνει σε όλες τις πολιτισμένες χώρες.
Απαιτούμε να απελευθερωθεί η τιμή του εισιτηρίου και να διαμορφώνεται ανάλογα με τη ζήτηση. ΝΑ ακριβαίνει σημαντικά το εισιτήριο τις ώρες αιχμής. Επίσης να μετονομαστεί ο σταθμός Άγιος Ιωάννης σε σταθμό Μάργκαρετ Θάτσερ και ο σταθμός Σύνταγμα σε σταθμό Μνημόνιο.
Ζητάμε να πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο οι φοιτητές, οι μαθητές, οι φτωχοί και οι μακροχρόνια άνεργοι. Αρκετά επωφελήθηκαν τόσο χρόνια με το μειωμένο εισιτήριο, εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Και στο κάτω κάτω, αν δεν έχουν δουλειά, να σταματήσουν να περιφέρονται με τις δημόσιες συγκοινωνίες και να κάτσουν σπίτι τους.
Απαιτούμε να τιμωρούνται παραδειγματικά οι τζαμπατζήδες και όσοι δίνουν το εισιτήριό τους σε άλλον. ΝΑ γίνει η λαθραία επιβίβαση κακούργημα και να τιμωρείται με παραδειγματικές ποινές, όπως η παρακράτηση σύνταξης και μισθού, η αφαίρεση πινακίδων και η καταναγκαστική εργασία.
Οι υπότροποι να στέλνονται στα ξερονήσια, τουλάχιστον μέχρι να τα πουλήσουμε και αυτά. Επίσης, για κάθε τζαμπατζή που συλλαμβάνεται χωρίς εισιτήριο, να τιμωρείται με πρόστιμο ολόκληρο το βαγόνι.
Υποστηρίζουμε ότι παραβίαση της νομιμότητας είναι ντροπή σε ένα πολιτισμένο κράτος. Όσοι επιθυμούν να μην πληρώνουν ας επιλέξουν τη νόμιμη οδό. Να γίνουν εφοπλιστές, βιομήχανοι ή ιδιοκτήτες ΜΜΕ. Αν δε επιθυμούν και να τους πληρώνουν, ας προτιμήσουν να γίνουν εργολάβοι μεγάλων έργων.
Τέλος. Σας καλούμε να ακυρώνετε διπλό εισιτήριο, για να στηρίξουμε το αγαπημένο μας μνημόνιο και την Ελληνική Οικονομία. Δείξτε έμπρακτα την υποστήριξή σας στην τρόικα, και την ελληνική κυβέρνηση. Ακυρώστε δύο εισιτήρια.
Άλλωστε, μην ξεχνάτε ότι μαζί τα φάγαμε.
Γιατί αν δεν πληρώσουν οι τζαμπατζήδες, ποιοι θα πληρώσουν; Oι Βιομήχανοι;
Σύνδεσμος Ειλικρινών Βιομηχάνων με την πλήρη υποστήριξη των αγαπημενων μας Υπουργών Μαγκριώτη & Ρέππα.
Αρης ....
Γιαννάκη εδώ στην Αθήνα τον φίλο σου τον Ρεπ-πατζή τον τζαμπατζή τον σώσανε τα ΜΑΤ απο τον κοσμάκη που πηγε στο γραφείο του να του τα πει ένα χεράκι.... ε ρε Πασοκ .... τι ήσουν και τι έγινες ?
τον άλλο τον φίλο σου τον παπατζή τον Πρωτόπαπα - ναι αυτόν τον τραπεζουπάλληλο με τη ροζ βίλα στα Μελίσσια και την θερινή κατοικία στο Σούνιο, τον πήραν με τις ντομάτες εκει στο ρεστοραν που πήγε να ρίξει τις μεσημεριανές τις μάσες του ....
εσύ Γιαννάκη βγαίνεις έξω να σε δει ο κοσμάκης να σε παρει και λίγο ο ήλιος παιδί μου ?
η θα πέσει γιουχάρισμα και γιαούρτι στη μάπα ?
για πες Γιαννάκη .....
Αφορμή για να γράψω αυτό το e-mail ήταν η συγκίνηση που ένιωσα προχθές(Κυριακή) περνώντας από τα διόδια Αφιδνών γυρίζοντας στο σπίτι μου(παραλία Μαρκοπούλου Ωρωπού)από την δουλειά μου στην Αθήνα.Ναι, κύριε υπουργέ δουλεύουμε και Κυριακές για να τα βγάλουμε πέρα! συνεχίζω λοιπόν... σκεπτόμενος την συγκίνηση και το ρίγος που με διαπέρασε βλέποντας αυτούς τους ανθρώπους να κάθονται στην βροχή και το κρύο,για ώρες μόνο και μόνο για να είναι ανοιχτές οι μπάρες-αυτές που τοποθέτησαν οι φίλοι του κύριου Ρέππα-και να περνάμε όλοι εμείς που για τον α ή β λόγο δεν μπορέσαμε η ντρεπόμασταν να είμαστε εκεί στον δρόμο.Την συγκίνηση διαδέχθηκε η οργή σαν σκέφτηκα ότι σε αυτό το κράτος που άλλοι αποκαλούν ''ελληνίτσα''και άλλοι Ελλάδα(ελπίζω οι περισσότεροι)πρέπει πάντα να παλεύεις και να αγωνίζεσαι για τα αυτονόητα...αυτά τα αυτονόητα που εσείς τείνετε να τα καταργήσετε.
Είμαι ψηφοφόρος(!)του ΠΑΣΟΚ από το 1989 που ψήφισα πρώτη φορά,δεν έχω ευεργετηθεί ποτέ ούτε έχω διοριστεί ούτε κάνω τις λεγόμενες μπίζνες με το δημόσιο-άρα από ότι θα καταλάβατε είμαι πτωχός πλην τίμιος.Επίσης είμαι νομοταγής πολίτης πληρώνω τους φόρους και τα χαράτσια που κατά καιρούς βάζετε, τις κάθε λογής παράλογες αυξήσεις(καύσιμα κλπ) και την ευλαβικά συνεχιζόμενη φορομπηχτική πολιτική που ακολουθείτε και τα δύο κόμματα που κυβερνάτε εν λευκώ αυτόν τον τόπο. Γενικώς συμμορφώνομαι με τους νόμους αυτού του κράτους.Αυτή την φορά όμως κύριε Ρέππα νιώθω όπως και όλοι μας...νιώθω πως ο κόμπος έφτασε στο χτένι...''δεν πάει άλλο'' έχουμε και εμείς δικαιώματα,εμείς οι απλοί και ανιδιοτελείς ψηφοφόροι σας και μη,έχουμε δικαίωμα στην ελεύθερη διέλευση,ο θεός να την κάνει, με τόσα τέλη κυκλοφορίας που σκοτώνουν τις τσέπες μας ,και τόσες λακκούβες και κακοτεχνίες που διαλύουν τα αυτοκίνητά μας(και εμάς τους ίδιους)αισθάνομαι ότι γίνομαι ένα με όλον αυτόν τον κόσμο που εσείς αποκαλείτε ''τζαμπατζήδες''αισθάνομαι υπερήφανος για πρώτη φορά στην ζωή μου γιατί επιτέλους ΔΕΝ ΠΛΗΡΏΝΩ! ναι ΔΕΝ ΠΛΗΡΏΝΩ και ούτε θέλω να ξανά πληρώσω για δρόμους καρμανιόλες,για δρόμους ημιτελείς,για δρόμους που ΘΑ φτιαχτούν,για δρόμους που έχουν πληρωθεί!!κάποιοι λένε ότι είστε άξιος συνεχιστής του Σουφλιά,άλλοι λένε ότι είστε εισπράκτορας των εργολάβων και των εταιρειών τους...ας είστε ότι θέλετε δικαίωμα σας,ο λαός θα σας τιμωρήσει όπως σας αξίζει.Αυτό όμως που δεν έχετε δικαίωμα είναι να κάνετε και την Αστυνομία σαν τα (πολιτικά)μούτρα σας,όχι κύριε Ρέππα δεν είναι αυτός ο ρόλος της Αστυνομίας δεν είναι εισπράκτορες των εργολάβων και των ξένων εταιρειών οι υπερήφανοι Αστυνομικοί μας,είναι ταγμένοι στην προστασία και την δική σας και την δική μας.Εκμεταλλευτήκατε την υπουργική σας ''δύναμη''για να τα βάλετε με τον απλό κοσμάκη τον απλό συνταξιούχο τον απλό μισθοσυντήρητο, εσείς που με τόση σπουδή τρέξατε να βγάλετε αστραπιαία αυτό το νομοσχέδιο της ντροπής(φυσικά και δεν είναι το μόνο, ξέρω και ξέρουμε ότι θα ακολουθήσουν και άλλα,γιατί οι προστάτες σας είναι δύσκολοι είναι πολλοί και αχόρταγοι.Να ξέρετε όμως ότι θα ακολουθήσουν και άλλα ''Δεκεμβριανά''πολύ πιο δύσκολα για εσάς τους κατ εφημισμό πολιτικούς,αυτήν την φορά θα είναι όμως δίκαια και απολύτως δικαιολογημένα.Ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν. Σαν Υ.Γ. θα ήθελα να προσθέσω τούτο: σαν ελεύθερος επαγγελματίας που είμαι,μου χρωστάνε κάμποσα λεφτά ορισμένοι ιδιώτες,θα σας παρακαλούσα ...αν βρείτε χρόνο περάστε τσάκα-τσάκα μια τροπολογία η έστω ένα νομοσχέδιο,να τους αφαιρείται η άδεια κυκλοφορίας και οι πινακίδες από το αυτοκίνητό τους! και εις δυνατόν να καταβάλουν και πρόστιμο 200 η 300 euro ότι εσείς θέλετε,έως ότου αποφασίσουν να με πληρώνουν...
ο Πρωτόπαππας "έφαγε κράξιμο" εχθές ενώ έτρωγε σε εστιατόριο!
Μου ήρθε λοιπόν η ιδέα:
Όσοι από εσάς είσαστε παλληκάρια και μπορείτε ακόμα να τρώτε έξω...
( γιατί στο σπίτι μου ούτε σουβλάκια δεν παραγγέλνουμε πλέον!) και πετύχετε κανέναν από δαύτους σε διπλανό τραπέζι, θα μπορούσατε να κάνετε το εξής:
Να φάτε ωραία και καλά και στο τέλος να αφήνετε την απόδειξη του λογαριασμού σας στο τραπέζι του "προκομμένου".
Εάν διαμαρτυρηθεί, πείτε του: "Έως τώρα τα τρώγαμε μαζί και πληρώναμε εμείς τον λογαριασμό! Σήμερα ήρθε η σειρά σας!". Και φύγετε!
Φανταζόσαστε να το κάνει αυτό όλο το μαγαζί;
Ένα από τα δύο θα συμβεί:
1) Δεν θα τολμούν πια να πατήσουν σε εστιατόριο!
2) Εάν δεν πληρώνουν τον λογαριασμό, δεν θα τούς δέχονται οι εστιάτορες ως πελάτες!
(Εκτός και εάν οι Ρέππας - Μαγκριώτης περάσουν νομοσχέδιο, με το οποίο η αστυνομία θα κόβει πρόστιμα και σε αυτούς που δεν πληρώνουν τους λογαριασμούς τους στα εστιατόρια! Χλωμό βέβαια, αφού τα αφεντικά του δεν έχουν επεκτείνει τις λαμογιές τους και σε αυτόν τον τομέα, ακόμα).
Γιαννάκη ?
Μούγκα στη στρούγκα ?
πάει εγκατέλειψαν οι εργολάβοι των αυτοκινητοδρόμων τα έργα .... επίσημα πλέον ....
υπερ ποιού εισπράτονται τώρα τα διόδια ?
για πες μας ....
Έχω μια απορία. Εφ' όσον η πληρωμή των διοδίων αποτελεί ουσιαστικά "προκαταβολή" στην κατασκευάστρια εταιρία ώστε να ενισχυθεί οικονομικά...
(και καλά)για την κατασκευή του (όποιου) αυτοκινητοδρόμου, τώρα που, όπως γράφεται, αναστέλλονται οι κατασκευαστικές δραστηριότητες των εταιριών, θα σταματήσουν να εισπράττουν τα διόδια; Από όσους πληρώνουν ακόμα...
Πλήρης ασυδοσία! Αντί για μειώσεις κάνουν αυξήσεις εώς και 50% οι εργολάβοι-νταβατζήδες στα ΔΙΟΔΙΑ
Πουθενά η Κυβέρνηση! Το μόνο που κάνει είναι να έχει βάλει τον εκπρόσωπο των νταβατζήδων Δ.Ρέππα να βάζει πρόστιμα στους πολίτες!
Ήδη απο σήμερα μπήκαν σε εφαρμογή νέες αυξήσεις στην γέφυρα Ρίου-Αντιρίου!!!
Έως και 50% προβλέπεται να αυξηθούν μέσα στο επόμενο τετράμηνο τα διόδια στους εθνικούς αυτοκινητόδρομους...
εφόσον, οι κοινοπραξίες τηρήσουν το γράμμα των συμβάσεων που υπογράφτηκαν το 2007!
Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι «καρατομήσεις» προσωπικού στην Ολυμπία Oδό, η οποία έδιωξε άλλους 55 εργαζόμενους τις προηγούμενες μέρες, ανεβάζοντας το σύνολο των απολυμένων το τελευταίο τρίμηνο σε 125.
Παρά το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα κορυφώνεται η διαπραγμάτευση για την επαναδιατύπωση των όρων των συμβάσεων, προκαλώντας εσωτερικές αναταράξεις και διαφωνίες ακόμη και εντός του υπουργείου (κάποιοι μιλούν ακόμη και για παραιτήσεις Γενικών!), οι τεχνικές εταιρείες πιέζουν για την εφαρμογή των νέων αυξήσεων στα διόδια.
Από τις αρχές του έτους, η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, η οποία κατασκευάζει το τμήμα Μαλιακός-Κλειδί έχει τη δυνατότητα να αναπροσαρμόσει κατά 33% τα διόδια, αφού προηγήθηκε τέλος του 2010 η παράδοση του έργου της αποκατάστασης του οδοστρώματος από Κατερίνη έως Κλειδί. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι τα έργα παραδόθηκαν 2,5 μήνες νωρίτερα από την ημερομηνία της συμβατικής της υποχρέωσης που ήταν 11 Μαρτίου του 2011. Πριν από λίγες μέρες έφυγε και νέα επιστολή προς την Εγνατία Οδό, με την οποία η κοινοπραξία ζητά να της επιτραπεί η προβλεπόμενη ανατίμηση των διοδίων, γιατί διαφορετικά θα πρέπει να διεκδικήσει τις απώλειες εσόδων που εμφανίζει από το δημόσιο.
Αύξηση 20% το Μάρτιο και άλλο ένα 30% τον Ιούνιο είναι προγραμματισμένο να πάρουν τα τέλη διέλευσης στο οδικό έργο της Ολυμπίας Οδού που κατασκευάζει την Κορίνθου-Πατρών αλλά και της Ιόνιας Οδού από Αντίρριο έως Γιάννενα, η οποία διαχειρίζεται και το τμήμα της Εθνικής Οδού Αθηνών- Λαμίας από Μεταμόρφωση έως Σκάρφεια.
Από το υπουργείο αρνούνται ότι μπορούν να εφαρμοστούν ανατιμήσεις διοδίων, τη στιγμή μάλιστα που καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια να «πέσουν» τα διόδια στο υπό κατασκευή οδικό δίκτυο που περιλαμβάνει τόσο την Κορίνθου-Πατρών όσο και άλλα έργα. Άλλωστε όλα αυτά είναι θέματα που μπαίνουν στο «ζύγι» της επαναδιαπραγμάτευσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι νέες τιμές «τσιμπημένες» από 0,70 έως και 3,20 ευρώ υιοθετεί από σήμερα και η Γέφυρα Ρίο-Αντίρριο.
ΤΑ ΑΚΟΥΣ ΓΙΑΝΝΗ ? ΓΙΑ ΠΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ,,,,,
Από σήμερα η διέλευση της γέφυρας Ρίου-Αντιρίου κοστίζει 12.90 ευρώ από 12.20 που κόστιζε[αύξηση 5.74%].Η κυβέρνηση όταν με περισσή ευκολία κόβει έως 30%από τους μισθούς,από την υγεία,από την παιδεία,όταν αυξάνει τα τέλη κυκλοφορίας,βάζει κι άλλους φόρους στο λαό έχει αφήσει τους εργολάβους να λυμαίνονται τον κόσμο...
Ενώ τις συμβάσεις με τους εργαζόμενους τις διαλύει σε μια νύκτα τις συμβάσεις με τους εργολάβους [ντόπιους και ξένους] τις προστατεύει με λύσσα με το άλλοθι των διεθνών συμβάσεων. Οταν έχει ρίξει τον λαό στη δυστυχία δεν τολμά να αγγίξει τους προστάτες της. Με αυτά που υπέγραψαν τα δύο δεξιά κόμματα [ΠΑΣΟΚ-ΝΔ] που κυβερνάνε την Ελλάδα από το 1974 ποιός ξέρει τι χειρότερο περιμένει ακόμα τον κόσμο. Η υποτέλεια, η μαφιόζικη διακυβέρνηση και η διαφθορά δεν έχει προηγούμενο [ποιά χούντα?]. Φανταστείται τι έχουν υπογράψει στο μνημόνιο και δεν το ξέρουμε ακόμα. Ο Παπανδρέου είναι ξεκάθαρα ανδρείκελο τού διεθνούς καπιταλιστικού συστηματος που δημιούργησε αυτό πού βάπτισαν σοσιαλδημοκρατία για να συγκρατήσουν την παγκόσμια λαική οργή. Και μόνο πού βάλανε πρόεδρο τόν ΓΑΠ είναι πασιφανές ότι πρόκειται για ανέκδοτο και το καταλαβαίνει ο κάθε νοήμων άνθρωπος.
Γιαννάκη .....
Στην Τουρκία οι Μεσογειακοί!
Έσπευσαν οι Τούρκοι να αναλάβουν τη διοργάνωση των Μεσογειακών του 2013, με την Ελλάδα να βρίσκεται μέσα στις χώρες που ψήφισαν υπέρ των γειτόνων!
Οι Αγώνες θα γίνουν στην πόλη Μερσίνη και υποψηφιότητα είχαν θέσει επίσης η Λιβύη και η Ταραγόνα.
Από τις 21 χώρες που είχαν δικαίωμα ψήφου το έκαναν οι 20, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, που πριν από περίπου έναν μήνα μας αφαίρεσαν της διοργάνωση των Μεσογειακών λόγω της καθυστέρησης στην υλοποίηση των έργων.
Γιάννη, η Ελλάδα καταρρέει και εσυ Υπουργάρα .....
Αυτό επιδιώκεις ? με αυτή την οπτική λειτουργεί το πασοκοκράτος των σοσιαληστών ΣΟΥ ?
Με το απίστευτο μνημόνιο που μας επέβαλε ο αμερικανός αρχηγός σου που έφερε την πλήρη κατάρρευση στη χώρα ?
ΜΕ τα διόδια των εργολάβων να αυξάνονται κάθε μέρα υπο την προστασία των νόμων που τους προσφέρετε εσεις οι υπουργοί μεγαλοεργολάβων που φυλακίζετε τον κοσμάκη που δεν πληρώνει τα ληστρικά διόδια ?
Με τα εργα των αυτοκινητοδρόμων να έχουν νεκρώσει και τις κοινοπραξίες να έχουν δηλώσει άρνηση εργασίων και παρόλα αυτά να τους επιτρέπετε να εισπράτουν ? με τα κτίρια των διοδίων (Αφίδνες) να στεγάζονται σε αυθαίρετα ? με τους εργολάβους να οφείλουν εκατονταδες εκατομμύρια στο κράτος και εσείς τα όργανα της πολιτείας να μην κάνετε καμιά κίνηση να εισπράξετε αλλά να μπουζουριάζετε στη φυλακή των κακομοίρη που δν έχει να πληρώσει το ΦΠΑ ?
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΝΑ ΨΗΦΊΣΟΥΜΕ ΣΤΙς ΕΚΛΟΓΕΣ ?
ΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ - ΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ - ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΤΙ ΘΑ ΜΑς ΛΕΓΑΤΕ ΤΩΡΑ ΔΙΑΡΗΓΝΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ?
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ?
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ?
ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ ?
Γιάννη, η Ελλάδα καταρρέει και εσυ Υπουργάρα .....
Αυτό επιδιώκεις ? με αυτή την οπτική λειτουργεί το πασοκοκράτος των σοσιαληστών ΣΟΥ ?
Με το απίστευτο μνημόνιο που μας επέβαλε ο αμερικανός αρχηγός σου που έφερε την πλήρη κατάρρευση στη χώρα ?
ΜΕ τα διόδια των εργολάβων να αυξάνονται κάθε μέρα υπο την προστασία των νόμων που τους προσφέρετε εσεις οι υπουργοί μεγαλοεργολάβων που φυλακίζετε τον κοσμάκη που δεν πληρώνει τα ληστρικά διόδια ?
Με τα εργα των αυτοκινητοδρόμων να έχουν νεκρώσει και τις κοινοπραξίες να έχουν δηλώσει άρνηση εργασίων και παρόλα αυτά να τους επιτρέπετε να εισπράτουν ? με τα κτίρια των διοδίων (Αφίδνες) να στεγάζονται σε αυθαίρετα ? με τους εργολάβους να οφείλουν εκατονταδες εκατομμύρια στο κράτος και εσείς τα όργανα της πολιτείας να μην κάνετε καμιά κίνηση να εισπράξετε αλλά να μπουζουριάζετε στη φυλακή των κακομοίρη που δν έχει να πληρώσει το ΦΠΑ ?
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΝΑ ΨΗΦΊΣΟΥΜΕ ΣΤΙς ΕΚΛΟΓΕΣ ?
ΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ - ΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ - ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΤΙ ΘΑ ΜΑς ΛΕΓΑΤΕ ΤΩΡΑ ΔΙΑΡΗΓΝΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ?
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ?
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ?
ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ ?
Γράμμα προς τον Δ. Ρέππα
Κύριε Ρέππα
Γνωρίζω ότι το πιθανότερο είναι αυτό το mail να μην φτάσει σε εσάς προσωπικά, αλλά το κάνω περισσότερο για εμένα. Για να το βγάλω από μέσα μου.
Η αγανάκτησή μου με έφερε σε αυτή τη...
κατάσταση. Να γράφω σε κάποιον που δεν ενδιαφέρεται καθόλου για το τι μου συμβαίνει.
Εμένα αλλά και του μεγαλύτερου ποσοστού του πληθυσμού της χώρας.
Μέχρι πριν λίγο καιρό, η σύζυγός μου πλήρωνε για την μηνιαία κάρτα του ΗΣΑΠ 25 ευρώ.
Η κάρτα αυτή πλέον καταργήθηκε και η καινούργια κάρτα κοστίζει 45.
Η σύζυγός μου, για τις ίδιες, άθλιες υπηρεσίες, πληρώνει περίπου 100% αύξηση για να πάει στην δουλειά της και να πάρει 1000¤ και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί μόνο το τραίνο,
αφού το κόστος της βενζίνης δεν μας επιτρέπει να χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητο σε καθημερινή βάση.
Το εισιτήριο από 1 πήγε 1,40. Και εδώ αύξηση της τάξης του 40%.
Κύριε Ρέππα, έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ για τις μετακινήσεις σας το τραίνο ή το λεωφορείο;
Έχετε ακούσει ποτέ να σας ενημερώνουν λίγο πριν τον σταθμό στα Κάτω Πατήσια "Προσοχή στα προσωπικά σας αντικείμενα" λόγω των αλλοδαπών που θα εισέλθουν του συρμού;
Ποιος θα πάρει το λεωφορείο για να πάει στην δουλειά του κ.Ρέππα; Εσείς μήπως; Ή μήπως ο πρωθυπουργός;
Έχετε κάνει ποτέ το Μαρούσι - Ευαγγελισμός 1,5 ώρα;
Πόσες φορές περιμένατε το λεωφορείο μέσα στο κρύο για 35';
Τις προάλλες πέρασα από τα διόδια της Ελευσίνας με μοτοσυκλέτα.
Εκεί είδα ότι το αντίτιμο ήταν πια 2,20¤.
10% αύξηση.
Για ποιο πράγμα κύριε Ρέππα;
Γιατί εγώ δεν είδα καμία διαφορά ούτε στον δρόμο, ούτε στις υπηρεσίες.
Ειλικρινά ήταν η τελευταία φορά που πλήρωσα διόδια. Πάντα πλήρωνα, γιατί πίστευα, ο αφελής, ότι όλοι πρέπει να βάλουμε ένα χεράκι,
να βοηθήσουμε την χώρα μας.
Αλλά ύστερα από την τελευταία σας τοποθέτηση, να γίνει το κράτος ο εισπράκτορας του ιδιώτη, θα το ξανασκεφτώ.
Γιατί κύριε Ρέππα έγινε τώρα παράβαση του ΚΟΚ η μη πληρωμή διοδίων, που έχουν πληρωθεί χρόνια και χρόνια τώρα;
Πόσο θάρρος θέλει για να υποχρεώσεις έναν απλό πολίτη να πληρώνει διόδια για τον Κορίνθου - Πατρών, που είναι μέσα στους τρεις χειρότερους
δρόμους στην Ευρώπη;
Και δεν το λέω εγώ. Τα έχει πει ο κ.Ιαβέρης αλλά και ο κ. Σταθάκης.
Διάβαζα την ομιλία σας στην βουλή για το θέμα.
Λέγατε ότι και στην Γαλλία ισχύει το ίδιο. Η μη καταβολή διοδίων αποτελεί παράβαση του ΚΟΚ.
Που αλλού μοιάζουμε με την Γαλλία κύριε Ρέππα; Στους μισθούς; Στην υγεία μήπως;
Και αφού σας αρέσει να παρομοιάζετε την χώρα μας με κάποια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα, τότε σας ερωτώ:
Γιατί τα ετήσια κόμιστρα για διόδια ενός Αυστριακού είναι περίπου 70¤, ενός Ελβετού περίπου 40¤ και του Έλληνα περίπου 1300;
Ελάτε, πείτε την αλήθεια κύριε Ρέππα ...
Δεν είσατε εδώ για το καλό του τόπου.
Ούτε εσείς αλλά ούτε και οι υπόλοιποι υπουργοί, βουλευτές, γενικοί γραμματείς, φαρισαίοι και λοιποί.
Σηκώνω λοιπόν την μπάρα και φεύγω έτσι.
Εγώ, που δεν έχω 36 ακίνητα στο Ε9 το δικό μου, της συζύγου μου, της πεθεράς μου και δεν ξέρω και εγώ πού αλλού.
Ούτε και 1.500.000 ευρώ σε καταθέσεις.
Εγώ, που δεν έκανα πρωτοχρονιά στον "φίλο" μου στο King George Palace.
Εγώ, που μέχρι στιγμής έχω 15 χρόνια ένσημα, σε αντίθεση με τους περισσότερους από εσάς.
Σας χαιρετώ λοιπόν, όλους σας, και ελπίζω κάποια στιγμή να σηκωθείτε να φύγετε από την χώρα.
Αρκετά "φάγατε".
Ας "φάνε" και άλλοι.
Α, και κύριε Ρέππα μην ξεχνάτε...
Ότι είναι νόμιμο δεν είναι και απαραίτητα ηθικό
... όχι ότι σα νοιάζει, αλλά λέμε τώρα
Απάντηση στον Ανώνυμο,
Πέρα από ότι δεν συμφωνώ με πολλές από τις απόψεις και τις εκτιμήσεις σου, θα ήθελα να σου πω ότι καθόλου δεν με ενοχλεί ότι με προσφωνείς Γιαννάκη.
Φαίνεται ότι κατά βάθος με εκτιμάς και με συμπαθείς.
Θα’ θελα ακόμη να σου πω, πως κανείς δεν μπορεί να νοιώθει ευτυχής και να είναι ικανοποιημένος με όλα αυτά που ζήσαμε και ζούμε σε αυτή τη χώρα.
Πρέπει όμως όλοι να αναλάβουμε τις ευθύνες μας.
Εμείς ως κυβέρνηση τις έχουμε αναλάβει και προσπαθούμε.
Ξέρουμε ότι αυτά που κάνουμε είναι δυσάρεστα και αυτό το νοιώθουμε πρώτα εμείς.
Μερικά από αυτά είναι και άδικα. Ειδικότερα είναι άδικα απέναντι στους νέους, τους άνεργους, τους χαμηλοσυνταξιούχους, τους χαμηλόμισθους ιδιαίτερα του ιδιωτικού τομέα και σε άλλες ευπαθείς και οικονομικά αδύναμες ομάδες.
Ελπίζουμε πολύ γρήγορα να αποκαταστήσουμε αυτές τις αδικίες και η χώρα να μπει στο δρόμο της σταθερότητας και της ανάπτυξης.
Όσο για τα διόδια, σου παραθέτω μια συνοπτική παρουσίαση του θέματος και των προτάσεων μας.
«Ένα ολοκληρωμένο εθνικό οδικό δίκτυο είναι απαραίτητο. Προσφέρει οδική ασφάλεια, συμβάλλει στην ανάπτυξη, την περιφερειακή σύγκλιση, στην προστασία του περιβάλλοντος και δημιουργεί θέσεις απασχόλησης. Επιπλέον, δημιουργεί προϋποθέσεις για την προσέλκυση επενδυτών και επισκεπτών.
Ο πρώτος σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που απέκτησε η χώρα μας είναι η «Εγνατία Οδός», που μαζί με τους κάθετους άξονές της συνιστά ένα δίκτυο ανάπτυξης και εξωστρέφειας του Βορειοελλαδίτικου χώρου, αλλά και όλης της Ελλάδας.
Όλοι αναγνωρίζουν τη συμβολή της «Εγνατίας» στην ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας και ιδιαίτερα στην οδική ασφάλεια.
Πριν κατασκευαστεί η «Εγνατία», στη διαδρομή «Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη» θρηνούσαμε 80-90 νεκρούς το χρόνο από τροχαία. Μετά την κατασκευή της Εγνατίας, ο αριθμός αυτός μειώθηκε σε 4-6 νεκρούς το χρόνο. Είναι πολλές οι 6 ζωές, αλλά σαφώς λιγότερες από τις 90.
Ανάλογους αυτοκινητόδρομους για το σύνολο της χώρας, είχε σχεδιάσει η πολιτεία, την προηγούμενη δεκαετία. Οι σχεδιασμοί αυτοί πήραν την τελική τους μορφή και υπογράφηκαν ως συμβάσεις παραχώρησης, που κυρώθηκαν με νόμο στη Βουλή, το 2007.
Δυστυχώς όμως, στην τελική τους διαμόρφωση έγιναν πολλά λάθη. Αποτέλεσμα αυτών των λαθών ήταν το ΣτΕ να αναβάλλει οριστικά την κατασκευή ορισμένων τμημάτων. Λάθη υπήρξαν και με τις μελέτες εφαρμογής των παραχωρησιούχων. Ακόμη, υπήρξαν σοβαρές καθυστερήσεις στην ανάπτυξη των εργοταξίων, εξαιτίας της δέσμευσης της προηγούμενη κυβέρνησης, να παραδώσει όλους τους απαραίτητους χώρους μέχρι το καλοκαίρι του 2009. Κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό και για αυτό μέχρι τις εκλογές του Οκτωβρίου του 2009 είχε παραδοθεί μόνο το 15%, μεσοσταθμικά, των χώρων.
Το πιο σημαντικό πρόβλημα ήταν το μίγμα χρηματοδότησης. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα των πέντε αυτοκινητόδρομων προβλέπει μία δαπάνη για την κατασκευή τους που φτάνει τα 8,7 δισ. ευρώ, περίπου. Αυτό το κεφάλαιο συντίθεται από ένα ποσό 2,3 δισ. ευρώ που αποτελεί τη χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου, 2,3 δισ. ευρώ που αντιστοιχεί σε έσοδα από διόδια, 3,3 δισ. ευρώ που αφορά κεφάλαια από τραπεζικά δάνεια και 800 εκ. ευρώ ίδια κεφάλαια των παραχωρησιούχων.
Δηλαδή, το δημόσιο, δεν διέθετε επαρκείς πόρους για να κατασκευάσει αυτά τα έργα ταυτόχρονα, για αυτό προσέφυγε στη μεγάλη ιδιωτική συμμετοχή. Αυτός είναι ο πρώτος λόγος που τα διόδια είναι ακριβά.
Πιο σημαντικός λόγος για το υψηλό κόστος των διοδίων είναι ότι μέσα στα διόδια η απελθούσα κυβέρνηση, ενσωμάτωσε σημαντικά έσοδα, υπέρ του δημοσίου, για την περίοδο μετά την ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων, ή και αργότερα, με πρόθεση τη μελλοντική χρηματοδότηση δημόσιων έργων στη χώρα.
Μάλιστα, με εκτιμήσεις τις προηγούμενης κυβέρνησης, τα έσοδα λειτουργίας και εκμετάλλευσης των πέντε αυτοκινητόδρομων για τα επόμενα τριάντα χρόνια, θα απέδιδαν συνολικά 28-30 δισ. ευρώ περίπου. Από αυτά, τα 20-22 δισ. ευρώ περίπου, θα ήταν μελλοντικά έσοδα του δημοσίου.
Ήδη από το 2007 είχαμε επισημάνει τα προβλήματα των συμβάσεων παραχώρησης. Όταν εκλεχτήκαμε κυβέρνηση, ήμασταν έτοιμοι για την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων, στις αρχές του 2010.
Ωστόσο, η έκρηξη των επιτοκίων και κυρίως η άρνηση των παραχωρησιούχων να συζητήσουν, δεν επέτρεψαν να προχωρήσουμε στη μείωσή τους. Σημειώνω, ότι για οποιαδήποτε αλλαγή στις συμβάσεις θα πρέπει να συμφωνήσουν και οι δυο πλευρές, δημόσιο και παραχωρησιούχοι, όπως ορίζεται από το νόμο.
Είναι θετικό ότι από τα τέλη του 2010, οι παραχωρησιούχοι και οι τράπεζες δέχτηκαν να συζητήσουν. Από την πλευρά μας λύσαμε πολλά τεχνικά προβλήματα και προχωρήσαμε με γρήγορους ρυθμούς τις απαλλοτριώσεις ώστε να αναπτυχθούν τα εργοτάξια.
Όσον αφορά στα διόδια προτείνουμε τα εξής:
• τη δραστική μείωσή τους στα υπό κατασκευή τμήματα,
• τη σχετική μείωσή τους σε άλλα τμήματα μέχρι την ολοκλήρωση των αυτοκινητόδρομων,
• τη μετατροπή τους σε ηλεκτρονικά, όπου ο χρήστης θα πληρώνει ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει,
• την έκδοση εκπτωτικών καρτών για τους συχνούς χρήστες των δρόμων και
• τη διευκόλυνση των τοπικών μετακινήσεων
Ελπίζουμε ότι στα τέλη του Μαρτίου θα έχουμε ολοκληρώσει τις συζητήσεις, και θα φέρουμε τις αλλαγές στη Βουλή.
Το δημόσιο τηρεί τις συμβατικές του υποχρεώσεις, πιστεύουμε ότι οι παραχωρησιούχοι και οι τράπεζες θα πράξουν ανάλογα. Ζητούμε την κατανόηση των πολιτών, για το συμφέρον των οποίων προσπαθούμε. Δεν πρέπει να δημιουργείται άλλοθι σε όποιον επιδιώκει την ακύρωση των συμβάσεων, κάτι που θα έχει δυσμενείς συνέπειες για τα έργα, το δημόσιο συμφέρον και τον φορολογούμενο πολίτη».
Με εκτίμηση και επωνύμως,
Γιάννης Μαγκριώτης
Για ποιο λόγο δεν μειώνετε, ως Κυβέρνηση, το βουλευτικό μισθό (αφήνω εσάς να την αποκαλείτε "αποζημίωση") στο μισό;;;; Για ποιο λόγο δεν καταργήτε τη βουλευτική σύνταξη;;
Κανείς δεν υποχρεώθηκε να γίνει βουλευτής. Όλοι γίνονται με τη θέληση τους... Οπότε όποιος πάει ας ξέρει ότι θα παίρνει μόνο 500 €... Γιατί;;;
Μπορεί να διανύουμε την τελευταία και θεαματικότερη εβδομάδα της Αποκριάς αλλά οι απανταχού μασκαράδες δεν άντεξαν και πέταξαν ήδη τις μάσκες τους.
Ο κ. Ρέππας, μόλις πριν λίγες ημέρες, αφού πρώτα χαρακτήρισε το κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» ως «τζαμπατζήδες», κατάφερε και πέρασε στη Βουλή την τροπολογία της ντροπής.
Δεν μας είπε όμως τότε, ότι από τις 5 Μαρτίου η εταιρία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου», θα αυξήσει όλα τα διόδια που εκμεταλλεύεται κατά 33% ! Δεν μας είπε δηλαδή ότι από τις 5 Μαρτίου τα Ι.Χ. θα πληρώνουν πλέον 4,10 ευρώ από 3,10 που πλήρωναν και τα μεγάλα Φορτηγά 14,20 ευρώ από 10,70 ευρώ που πληρώνουν σήμερα!
Φυσικά δεν μας είπε και ούτε πρόκειται να μας πει ποτέ, πόσο θα πληρώνουμε τον Ιανουάριο του 2012, όταν θα έχουμε νέα αύξηση τιμών, και πόσο τον Οκτώβριο του 2012 όταν, σύμφωνα με τη σύμβαση, θα ολοκληρωθούν τα έργα.Αποδεικνύεται λοιπόν για ακόμα μια φορά, πόσο δίκιο έχουμε όταν λέμε: «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ». Αποδεικνύεται ότι το κάνουμε όχι γιατί δεν θέλουμε να πληρώσουμε αλλά γιατί δεν αντέχουμε άλλο αυτό το φιάσκο. Το κάνουμε για να κρατήσουμε «ζωντανή» την αξιοπρέπειά μας, (όση μας απέμεινε με όλα αυτά που ζούμε τελευταία), για τον ίδιο μας τον εαυτό, για τα παιδιά μας.Στο κάτω – κάτω όλοι μας και ο καθένας ατομικά έχουμε ένα μερίδιο ευθύνης απέναντι στην επόμενη γενιά, την οποία φέραμε στον κόσμο.
Και υποτίθεται ότι όλοι ζούμε και αγωνιζόμαστε για ένα καλύτερο αύριο, για μας και τα παιδιά μας.
Αυτοί λοιπόν που ακόμα μας αμφισβητούν και περιορίζονται στην ανώδυνη κριτική του καναπέ ή του καφενείου, απλά ας αναρωτηθούν πώς ενεργούν καθημερινά στις προσωπικές τους υποθέσεις.
Τους ρωτάμε λοιπόν ευθέως: Θα αγόραζαν ποτέ ένα ζευγάρι παπούτσια με 500 ευρώ, εάν ήξεραν ότι η τιμή του είναι 50 ;
Θα αγόραζαν καναπέ, (για να κάθονται και να μας κάνουν κριτική), με 5.000 ευρώ όταν θα μπορούσαν να πάρουν παρόμοιο με 500 μόλις ευρώ;
Διότι αγαπητοί μου φίλοι, πρέπει να μάθετε ότι με τις συμβάσεις παραχώρησης των διοδίων, το κόστος που τελικά πληρώνετε σαν χρήστες για την κατασκευή και συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων είναι δέκα, ίσως και παραπάνω από δέκα φορές παραπάνω, από όσο το κόστος μιας κανονικής εργολαβίας, με ίδια ποιότητα κατασκευής. Και αυτό διότι ενώ το κόστος κατασκευής των έργων είναι εξαρχής δεδομένο, θα πληρώνετε τελικά για 30 χρόνια, την συντήρηση των σταθμών διοδίων και τα υπερκέρδη των εργολάβων!
Επίσης πρέπει να μάθετε ότι εσείς ουσιαστικά χρηματοδοτείτε - για ακόμα μια φορά - το κόστος κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων, αφού βάζετε από την τσέπη σας το 50% του απαιτούμενου κεφαλαίου, ενώ οι μεγαλοεργολάβοι, οι οποίοι είναι προσεκτικοί, (διότι υπάρχει και το ενδεχόμενο τα έργα να μην τελειώσουν), συμμετέχουν με ένα ποσοστό που στην καλύτερη περίπτωση αγγίζει το 10%!
Φυσικά εξακολουθείτε να πληρώνετε κάθε χρόνο «αλμυρά» τέλη κυκλοφορίας, υποτίθεται για να γίνονται και να συντηρούνται οι αυτοκινητόδρομοι !Και τέλος, αξίζει να πληροφορηθείτε ότι και σε όλη την Εγνατία οδό, ετοιμάζονται να παραχωρήσουν τα διόδια σε ιδιωτικές εταιρίες. Ενώ λοιπόν εσείς, σαν λαός, πληρώσατε και συνεχίζεται να πληρώνετε το έργο της κατασκευής της «Εγνατίας οδού», ιδιωτικές εταιρίες θα εκμεταλλεύονται τα διόδιά της, και οι τιμές φυσικά που θα βάλουν και εκεί, δεν θα είναι καθόλου φιλικές προς εσάς.
Είναι προφανές πλέον ότι η μικρή μας χώρα, γεμίζει απ’ άκρη σ’ άκρη με διόδια, τα οποία όλα ανεξαιρέτως θα εκμεταλλεύονται οι ιδιώτες, επιβάλλοντας τα σχετικά «χαράτσια» στους πολίτες, κατά την απόλυτη κρίση τους.Με τα δεδομένα αυτά, είναι υπερβολή να ισχυρισθεί κανείς ότι η εθνική μας περιουσία ξεπουλιέται σε μια ντόπια και ξένη ολιγαρχία κατασκευαστών και τραπεζών;
Υπερβάλλει άραγε και ο έντυπος τύπος, όταν γράφει ότι οι εταιρίες που κατασκευάζουν τους αυτοκινητόδρομους στη χώρα μας, κάνουν ουσιαστικά μνημόσυνο με τα «κόλλυβα του λαού», μας κλέβουν, και ότι όσο περισσότερα τους δίνουμε τόσο περισσότερα μας ζητάνε, σαν να μας είχαν υπόδουλους;Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι ενώ έχουμε τους πιο χαμηλούς μισθούς στην Ευρώπη, (μιλάω για την Ευρώπη της Δύσης και του Βορρά στην οποία πάντοτε ανήκαμε), πληρώνουμε πιο ακριβά τα βασικά καταναλωτικά μας αγαθά και τις υπηρεσίες που μας παρέχονται από οποιοδήποτε άλλο Ευρωπαϊκό κράτος.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει τώρα και με τα διόδια. Ας αφήσουμε λοιπόν τον καναπέ, τις προφάσεις, τις δικαιολογίες και τα ψευτοδιλήμματα και ας αγωνιστούμε. Για μας τους ίδιους, για τις οικογένειές μας, για την επιβίωσή μας για το σήμερα και το αύριο των παιδιών μας.Σ΄ αυτό τον αγώνα όμως, μπροστά πρέπει να είναι οι θεσμικοί, όλοι αυτοί που εκλέχθηκαν για να υπηρετούν τα συμφέροντα και τα δίκαια του τόπου που τους ανέδειξε. Δυστυχώς κάποιοι από αυτούς μέχρι τώρα ήταν απόντες από τον αγώνας μας. Ίσως τώρα ήρθε η ώρα να καταλάβουν ποια πρέπει να είναι η θέση και ο ρόλος τους, ίσως τώρα πρέπει να συναισθανθούν την ευθύνη την οποία έχουν.
Όσο για τους κάθε λογής καρνάβαλους, ας χαρούν για λίγο ακόμα, παρελαύνοντας στο άρμα της προσωπικής τους κραιπάλης. Δεν πρέπει όμως να ξεχνούν ότι αυτοί που χειροκροτούν τον καρνάβαλο όταν παρευλάνει, είναι οι ίδιοι που μόλις τελειώσει η παρέλαση, τον καίνε…
Πληρώνετε διόδια στη Γεφυρα Ρίου-Αντιρρίου;
Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές. Από αυτά:
· Το 10% (74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
· Το 40% (296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.
· Το υπόλοιπο 50% (370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις. Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος, δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.(σ.σ. Είδες που θα πάει η σύνταξη κι ο μισθός που σου έκοψαν;)
Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039, δηλαδή επί 35 χρόνια. Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές. Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία, δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.
Δεν είναι κι άσχημα!
Αν το υπολογίσουμε αυτό σε διάστημα 35 χρόνων, προκύπτει εύκολα ότι κάθε χρόνο η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα καθαρίζει περίπου 6 δισ. δηλαδή το ¼ της αρχικής της συμμετοχής στο έργο.
Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.
(σ.σ. ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ: Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.)
Αυτού του είδους οι δουλειές, πριν τις βαφτίσουν «υποδειγματικά αναπτυξιακά έργα», τις λέγανε απλώς «αποικιακές». Και ο βασιλεύς Λεοπόλδος, στο Κονγκό, το 1900, με τέτοιους όρους δούλευε.
Γεννάται λοιπόν το ερώτημα πώς μπορεί κάποιος με αρχικό κεφάλαιο 25 δισ. δηλαδή όσο κοστίζει η κατασκευή ενός ολυμπιακού σταδίου μαζί με τις υπερβάσεις (και λίγο παραπάνω από όσα κατηγορείται ο Νεονάκης ότι κέρδισε στο χρηματιστήριο) να βγάλει σε τέσσερα χρόνια τα λεφτά του και εφτά φορές άλλα τόσα στα επόμενα 31 χρόνια. Η απάντηση είναι απλή: πρέπει να βρεις κάποιον να σου βάλει το υπόλοιπο 90% της επένδυσης, χωρίς καμία αξίωση στα κέρδη. Υπάρχει τέτοιος μαλάκας; Ναι, υπάρχει. Ο Έλλην φορολογούμενος, δηλαδή εμείς.
Από πλευράς του Έλληνος φορολογουμένου, η κατάσταση έχει ως εξής:
· 101 δισ. (δηλαδή όσο η κρατική συμμετοχή) πληρώσαμε στη φάση της κατασκευής και
· 579 δισ. (δηλαδή όσα περιμένουν να εισπράξουν στην 35ετία) πληρώνουμε σε διόδια στην φάση της εκμετάλλευσης.
Αυτό σημαίνει ότι πληρώνουμε 680 δισ. για μια γέφυρα που αποδεδειγμένα στοίχισε 252, δηλαδή πληρώνουμε τη γέφυρα 2,7 φορές παραπάνω από το πραγματικό της κόστος. (Σχεδόν τρεις).
Αυτό το μοντέλο κατασκευής δημοσίων έργων ονομάζεται ΣΔΙΤ- «Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα» και διαφημίζεται ως ο πλέον σύγχρονος και αποτελεσματικός δρόμος για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.
Αν η γέφυρα είχε κατασκευαστεί με τις οπισθοδρομικές μεθόδους του προηγούμενου αιώνα, θα μας είχε κοστίσει 252 δισ. και θα την είχαμε αποσβέσει με τους ίδιους ρυθμούς σε 15 χρόνια και τρεις μήνες.
Εσύ Γιάννης και εγω Αρης και φυσικά επώνυμος - αν φυσικά με καλέσεις στον αριθμό τηλ.που σου υπέδειξα εδω στο μπλογκ σου ... Απλά δεν είμαι εγω δημόσιο πρόσωπο όπως εσυ - οπότε και δεν χρειάζεται η δημόσια επωνυμία μου ... όσο για το συμπαθής .... μμμ... να πω οτι είσαι απο τις λιγες συμπαθείς φατσούλες της σημερινής κυβέρνησης ...
Αντίθετα οι πράξεις και τα κατορθώματα της κυβέρνησης του ΓΑΠ του Τζέφρυ, πιστεύω (όπως και η πλειοψηφία των συμπολιτών) σας έχει κατατάξει στην πλεόν αποτυχημένη κυβέρνηση της νεωτέρας ελλάδος με πολλές νομικές προεκτάσεις και κατηγορίες που θα αντιμετωπίσετε σύντομα ... Η ιστορία του μνημονίου με τις 4 μέχρι σήμερα αναθεωρήσεις θα σας βαραίνει δια βίου ...
Ακόμη η ιστορία των διοδίων αποτελλέι αθλιότητα άνευ ορίου .... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ .....
Γιάννη ήμουν σήμερα σε εκδήλωση του ΙΣΤΑΜΕ στην Αθήνα στο μέγαρο της Εθνικής για τις προοπτικές της Ελληνικής Οικονομίας και έφριξα για την μαλακία που διέπει τους νυν κρατούντες .... Θεέ μου βοήθα ... το μόνο που μπορούσα να σκεφτω ,,,,
Γιάννη τηλέφωνο περιμένω ....δες παραπάνω που υποσχέθηκες να με καλέσεις - μην το κάνεις όπως ολοι οι πολιτικοί ... ψευδείς υποσχέσεις ....
Διαβάστε και θαυμάστε το σύγχρονο ΠΑΣΟΚ ...
Αυτή τη στιγμή, έξω από το κοινοβούλιο η αστυνομία εμποδίζει τη διενέργεια συνέντευξης Τύπου της επιτροπής αλληλεγγύης των 300 μεταναστών απεργών πείνας.
Δέρνει μεταξύ άλλων και τον συγγραφέα Β.Αλεξάκη. Αυτή είναι η αντίληψη της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ για τον πολιτισμό και όχι μόνο! Κάτι τέτοιοι αστείοι πριν απο λίγο καιρό ψεκασαν τον Μ.Γλέζο!"
Να τους χαιρόμαστε Γιαννάκη ...
Η πράσινη ανάπτυξη:
Σιδηρόδρομος - Η Siemens απασφάλισε τη βόμβα του ΟΣΕ http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=387126
Εντός του Μαρτίου θα ολοκληρωθεί η συμφωνία για τη μείωση των διοδίων με τις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους μεγάλους οδικούς άξονες, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης...
Όπως διευκρίνισε, η μείωση των διοδίων θα είναι δραστική στα υπό κατασκευή τμήματα. Θα υπάρξουν, επίσης, διευκολύνσεις για τις τοπικές κοινωνίες και τους οδηγούς που κάνουν πολύ συχνές διαδρομές, με εκπτωτικές κάρτες. Τη διαφορά κόστους από τη μείωση των διοδίων θα την επιβαρυνθεί το Δημόσιο μέσα από τα προβλεπόμενα μελλοντικά έσοδά του από την εκμετάλλευση των αυτοκινητόδρομων.
Μιλώντας σε ημερίδα για τους αυτοκινητόδρομους παραχώρησης ο κ.Μαγκριώτης ανακοίνωσε επίσης ότι μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα λειτουργήσουν επτά σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό. Ο σχετικός διαγωνισμός έχει ήδη προκηρυχθεί, είπε.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό, το κόστος συντήρησης της Εγνατίας υπολογίζεται σε 60 - 70 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και είναι ανάγκη το ποσό αυτό να εξευρεθεί από τα διόδια. Η Εγνατία Οδός, όπως είπε, είναι ένας δρόμος που έχει αλλάξει τα δεδομένα στη βόρειο Ελλάδα και την Ήπειρο, αφού για να φτάσει κάποιος, πριν την κατασκευή της, από την Ηγουμενίτσα στους Κήπους χρειαζόταν να διανύσει 820 χιλιόμετρα, κάνοντας 12 ώρες διαδρομή, ενώ ετησίως υπήρχαν 80 -90 νεκροί. Σήμερα, η διαδρομή καλύπτεται σε 6 ώρες και έχουμε 6 με 8 ατυχήματα τον χρόνο.
Ο υφυπουργός υπογράμμισε, επίσης, ότι όσοι αρνούνται να πληρώσουν διόδια, ας βγουν να πουν ποιος άλλος τρόπος υπάρχει για τη χρηματοδότηση των έργων και κατηγόρησε τη ΝΔ ότι στα δύσκολα κρύβεται.
Αναφερόμενος στο ευρωομόλογο για τα έργα, είπε ότι είναι μια πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που και η Ελλάδα υιοθετεί.
Ο κ.Μαγκριώτης διευκρίνισε σε δηλώσεις του ότι τα οφειλόμενα από ΦΠΑ στις κατασκευαστικές εταιρείες των οδικών αξόνων, ύψους 51 εκατ. ευρώ, έχουν διευθετηθεί και σήμερα θα καταβάλλονταν τα υπόλοιπα 25 εκατ. από αυτά.
Τα δώσαμε όλα στους εργολάβους Γιαννάκη ... με κατεβασμένα τα παντελόνια ... όσο για μειώσεις διοδίων ... θα δούμε ... ποτε τον Μάρτιο είπες Γιαννάκη ?
Μπράβο και να χαίρεσαι και τα νέα διόδια στην Εγνατία .... ωραίο ΠΑΣΟΚ ... πολύ μα πολυ σοσια-λήστρικό .... ληστές με τα όλα σας ....
ρε τι πάθαμε .... ΠΑΣΟΚ ψήφισε ο κοσμάκης ΔΝΤ βγήκε ... είδες ο Τζέφρυ ....
Υπουργέ οι 5 Κοινοπραξίες των Αυτοκινητοδρόμων δήλωσαν χθες 1η Μαρτίου δια των εκπροσώπων τους σε ημερίδα οτι ουδεμία πρόταση εκ μέρους του Υπουργείου έχει τεθεί υπόψη τους σχετικά με μείωση διοδίων.
Εσύ μας λες οτι τωρα τον Μαρτιο θα ανακοινωθούν σημντικές μειώσεις μετα απο διαπραγμάτευση με τις Κοινοπραξίες.
Ποιόν να πιστέψουμε ?
Φυσικά και σύμφωνα με τον ελληνικό - βαλκανικό τρόπο σκέψης και λειτουργείας πάλι στο ποδι γίνονται όλα στο υπουργείο σου αλλά και ευρύτερα ...
ε ρε κατακαημένε μαλάκα έλληνα....
Απάντηση στο σχόλιο Ανώνυμου (02/03 8:18 π.μ.)
Γιατί δεν εμπιστεύεσαι καθόλου την κυβέρνηση και εμπιστεύεσαι αυτούς που κατηγορείς συνέχεια, αυτούς που θεωρείς ότι τους τα δίνουμε όλα; Το ότι διαφωνούν με τις προτάσεις μας δε σε προβληματίζει καθόλου;
Θα σχολιάσω εκ του σύνεγγης ... όπως ανέφερα στον συνεργάτη ....
Σε αναμονή λοιπόν ... Αρης
Για διάβασε παρακάτω Γιαννάκη και πες μας τη γνώμη σου :
Δυστυχώς επτωχεύσαμεν…. Άτυπη παύση πληρωμών από το Δημόσιο, εξαφάνιση μετρητών τους επόμενους μήνες
Θα εξαφανισθούν τα μετρητά τους επόμενους μήνες. Η “εσωτερική υποτίμηση” μετατρέπεται σε “εσωτερική πτώχευση”.
Η εξαφάνιση των μετρητών θα είναι το μεγαλύτερο δράμα που θα ζήσουμε τους επόμενους μήνες. Η διαδικασία εξαφάνισης των μετρητών είναι η εξέλιξη που αρχίζει τώρα, καθώς η “εσωτερική υποτίμηση” που ζήτησαν οι εταίροι μετατρέπεται σε “εσωτερική πτώχευση” δηλαδή η χώρα δεν θα πληρώνει τις υποχρεώσεις της στο εσωτερικό, για να μπορέσει να πληρώσει τις υποχρεώσεις της στους…. ξένους δανειστές.
Υπάρχουν τρείς αιτίες για τις οποίες τα μετρητά θα εξαφανισθούν απο την αγορά και έτσι θα φτάσουμε στον απόλυτο πάτο της ύφεσης μέσα στους επόμενους μήνες. 0ι αιτίες είναι :
Πρώτον το δημοσίο δεν έχει ούτε ένα ευρώ για να πληρώσει τους προμηθευτές του και αν γίνει κανένα “αστείο” με την πέμπτη δόση του δανείου των 110 δισ ευρώ, δεν θα έχει ούτε για να πληρώσει τους μισθούς. Θα συνεχίσει φυσικά να πληρώνει τους ξένους πιστωτές (τόκους και χρεωλύσια) αλλά δεν θα πληρώνει τις εγχώριες υποχρεώσεις του. Ήδη ψηφίστηκε νόμος που δίνει το δικαίωμα στο δημόσιο να πληρώνει με ομόλογα – οπότε καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει.
Ο δεύτερος λόγος είναι οτι η Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα ζήτησε απο τις ελληνικές τράπεζες να της παραδώσουν εντός του Απριλίου πρόγραμμα αποπληρωμής των δανείων 95 δισ ευρώ που έχουν πάρει μέσω εγγυήσεων και ομολόγων. Οι τράπεζες θα πρέπει κάθε μήνα να επιστρέφουν τα συμφωνημένα ποσά στην ΕΚΤ και αυτό φυσικά θα περιορίσει τη ρευστότητα τους ασφυκτικά. Με λίγα λόγια οι τράπεζες δεν θα δώσουν φέτος καθόλου δάνεια και μάλιστα θα περιορίσουν τα δάνεια που ήδη έχουν χορηγήσει. Όποιο δάνειο λήγει δεν θα ανανεώνεται.
Τρίτον, η αγορά λειτουργεί μόνο με επιταγές και μάλιστα μεταχρονολογημένες μεγάλης διάρκειας. Οι επιχειρήσεις έχουν δυσκολία εξεύρεσης μετρητών για να πληρώσουν τους μισθούς και τις άλλες..
υποχρεώσεις τους. Συνεπώς θα αρχίσουν να καθυστερούν τις πληρωμές των υπαλλήλων τους και των προμηθευτών τους. Η διακράτηση μετρητών θα γίνει το “εθνικό σπορ” για όλες τις επιχειρήσεις αλλά και τους καταναλωτές, οι οποίοι θα διακόψουν εντελώς την κατανάλωση εκτός των πολύ αναγκαίων προιόντων και υπηρεσιών.
Εξαιτίας της εξαφάνισης των μετρητών θα μπούμε σε μια “φούσκα χρέους” όπου ο ένας θα χρωστάει στον άλλον και θα ξεσπάσει νέο κύμα διαδοχικών πτωχεύσεων.
Οι αποφάσεις των ευρωπαίων ηγετών τον Μάρτιο, δεν μπορούν να ανατρέψουν αυτή την κατάσταση ακόμη και αν είναι ευνοικές για την ελληνική υπόθεση. Και αυτό διότι η ρευστότητα δεν απελευθερώνεται άμεσα, αλλά σταδιακά στα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, τα χρήματα με τα οποία τροφοδοτείται η ρευστότητα είναι και πάλι δανεικά, συνεπώς κάθε ένεση ρευστότητας σήμερα δημιουργεί νεός χρέος.
Τα μόνα μετρητά που θα μπούν στην ελληνική οικονομία φέτος θα είναι τα τουριστικά έσοδα και τα έσοδα απο τις εξαγωγές. Αυτά ασφαλώς θα περιορίσουν την ασφυξία, αλλά επαρκούν; Αμφίβολο. Η έλλειψη μετρητών θα είναι η θρυαλίδα για την κοινωνική έκρηξη διότι οδηγεί αυτόματα απο την φτώχεια στην πείνα μεγάλο μέρος της κοινωνίας. Και τότε θα αρχίσουν οι πολιτικές εξελίξεις.
Λοιπόν ? που μας οδήγησε ο ΓΑΠ και τα Πασοκολαμόγια σου ? ποιός θα πληρώσει για αυτή την δραματική κατάσταση της Ελληνικής κοινωνίας ?
Εσείς οι Υπουργοί και βουλευτές που ψηφίσατε με τα 2 χέρια το Μνημόνιο πως πρέπει να τιμωρηθείτε και τι πρέπει να αποδώσετε πίσω στο Δημόσιο ταμείο απο την τεράστια προσωπικήσας περιουσία ?
ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΓΙΑΝΝΗ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ .....
Γιάννη πότε θα τα πούμε ? μόνο οι συνεργάτες σου βρίσκουν χρόνο να μου τηλεφωνήσουν ? εσύ ? τόσο πολυάσχολος μου είσαι ?
Μήπως θα ήταν καλύτερη η απραξία απο τις τόσες εγκληματικές μαλακίες που κάνατε σαν κυβέρνηση ?
αρης ... πάντα σε τηλεφωνική αναμονή ...
Καλησπερα κ.Μαγκριωτη θα ηθελα να σας ρωτησω ποια θα ειναι η εξελιξη της βασικης γραμμης του μετρο της Θεσσαλονικης, ειχαν αναφερει οτι τελικα οι σταθμοι Βουλγαρη και Νεα Ελβετια θα καταργηθουν προσωρινα τουλαχιστον και δεν θα ενταχθουν στην βασικη γραμμη και απο τον σταθμο Πατρικιου θα συνεχιζει η γραμμη προς Καλαμαρια ενσωματωνοντας της στην ουσια ως κομματι της βασικης γραμμης, προσωπικα μολις ακουσα αυτη την ειδηση την θεωρησα την μονη καλη ειδηση για το μετρο της Θεσσαλονικης ματα απο τις τοσες καθυστερησεις, αφου και θα εξοικονομουνταν χρηματα απο τα αμαξοστασια αφου θα κατασκευαζονταν ενα αντι για 2 αλλα και γιατι ο σταθμος της Νεας Ελβετιας θα ειχε μικρη κινηση οπως προεβλεπαν, αρα την δεδομενη στιγμη θα ηταν ασκοπος, προκειμενου να προσωρησει αυτη η σημαντικη αλλαγη στη γαμμη εκκρεμουσε η απαντηση της Ευρωπαικης Ενωσης, μπορειτε να μου απαντησετε λοιπον για αυτη την εξελιξη, προσπαθησα να ερθω σε επαφη και με το αττικο μετρο αλλα δυστυχως το mail τους δεν λειτουργει.
Ελπιζω να μπορειτε να μου απαντησετε καθως θα το θεωρουσα τουλαχιστον αστειο να μην γνωριζετε την δεδομενη στιγμη την τυχη της γραμμης, οπως τονισα και προηγουμενως αυτη η κινηση για αλλαγη της χαραξης ηταν η μονη βελτιωτικη και ευχαριστη ειδηση που ειχα ακουσει και ηλπιζα να γινει πραξη.
Ευχαριστω προκαταβολικα,
Δημητρης( φοιτητης)
Αγαπητέ Δημήτρη δεν είμαι ο Μαγκριώτης αλλά μπορώ να σε πληροφορήσω οτι Μετρό οι Θεσσαλονικέις θα κάνουν πολλά - πολλά χρόνια να δουν ..
Πρώτον με τις σημερινές τεχνικές λύσεις και το τρεχον time schedule του έργου χρειάζονται τουλέχιστον 5 χρόνια για την όποια ολοκλήρωση. (πληροφόρηση που έχω απο την top τεχνική ομάδα του έργου).
Τώρα, και επειδή η χώρα έχει χρεωκοπήσει και προβλέπεται ολική στάση πληρωμών στα έργα πανελλήνια, δεν υπάρχει περίπτωση το Μετρο να ολοκληρωθεί σε 5ετία .... βάλε 7-8-9 χρόνια και βλέπουμε ... οπότε θα έχει τρέξει πολυς χρόνος και γεγονότα τοσο βαθιά μελλοντικά δεν έχουν ισχυρή βεβαιότητα ... τι θέλω να πω ? απλά ότι δεν ειναι σιγουρο αν ποτε το εργο θα ολοκληρωθεί...
Απλά λοιπόν μην ασχολείσαι με χαράξεις και λοιπές λεπτομέρειες .... χάσιμο χρόνου ...
Γιάννη, σε είδα Κυριακή βράδυ στους Φακέλους του Παπαχελά ....
Καλά τι πλάκα σου έκανε ? φάσκεις και αντιφάσκεις .... άλλα έλεγες και άλλα λες τωρα ... θα μου πεις αυτό αποτελλεί πάγια τακτική του ΠΑΣΟΚ και ευρύτερα των πολιτικών αλλά βρε αδελφέ !! να σε δειχνουν κατάφατσα να το κάνεις ... δεν είναι και το καλύτερο ..
Επίσης αυτός ο μπαγάσας απο τη Νέα Οδό τι απίθανα πράγματα έλεγε ? ελπίζω να τον κατέγραψες και να έβαλες τα τσακάλια σου να τον τσακίσουν μέσα απο την αντισυμβατική συμπεριφορά που ομολόγησε για το έργο ...
Κια κάτι ακόμα ... που είναι οι περίφημες μειώσεις που έχεις υποσχεθεί εσυ και ο Ρέππας στα διόδια ? μονο αυξήσεις έχουμε ... απο μειώσεις .... μηδεν εις το πηλίκον .. θα μου πεις ενα ακόμα ψέμα των πολιτικών του ΠΑΣΟΚ και θα συμφωνήσω ... ελπίζω τωρα που χρεωκοπήσαμε να εξαφανισθείτε απο τον πολιτικό και κοινωνικό χώρο αλλά τέτοια λαμόγια που ειστε το βρισκω κομμάτι δύσκολο ...
Δε μου λές τι έγινε χθες το βράδυ στη Μαλακάσα με τα χιόνια ? τελέιως ανίκανη η Κοινοπραξία να αντιμετωπίσει λίγο χιονάκι στα 30 χλμ απο το κέντρο της Αθήνας και μπλοκαρε τον κοσμο που επέστρεφε απο Καθαρή Δευτέρα και 4-5 ώρες ...
Πόσο και τι πρόστιμο επέβαλε το αρμόδιο υπουργείο ? Πόσοοοοο ? τιποτααααα ? γιατί Γιάννη ? μαζυ τα φάγατε ε? εμ ... καλά τολεγε ο Πάγκαλος .... μαζύ τα τρώτε .....
Θα έλεγα να ντρέπεστε αλλά σε σας αυτο δεν υπάρχει .....
Γιάννη δεν τηλεφωνάς γιατι έχει μεγάλες ασχολίες λες .... ποιές ειναι αυτές ? εχε κατα νου οτι καλος υπουργός ειναι αυτός που δεν κάνει τιποτα ...... και σε λίγο που θα κληθείτε να πληρώσετε για τις εγκληματικές και αντεθνικές πράξεις σας θα τα πούμε ...
Και αν δεν αναλάβει ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου θα σας καταγγείλουν οι πολίτες ο λαός και σύσωμο το Εθνος .... μην αμφιβάλεις καθόλου ...
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΠΡΑΞΕΙ ΜΟΝΙΜΟ ΣΥΝΕΧΕΣ ΚΑΙ ΦΡΙΚΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΟΣ
ΠΕΜΠΤΗ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΙΣ 12 Η ΩΡΑ ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ!!!
Ηρθε η ωρα να ξεσηκωθει ο λαος! Ολοι στους δρομους! για οσο χρειαστει...1 μερα,2..1 βδομαδα...1 μηνα...
οσο χρειαστει!!! Δεν πρεπει να φοβηθειτε τιποτα! Πρεπει να ειμαστε ενωμενοι! Θα ειμαστε ολοι εκει και θα προστατευουμε ο ενας τον αλλο. Ας αφησουμε για οσο καιρο χρειαστει τις ιδεολογιες που δημιουργουν εχθρες και χωριζουν τους ανθρωπους σε παραταξεις εξω απο τη ζωη μας. Ας προσπαθησουμε να ενωθουμε και να αλλαξουμε τον κοσμο. Δεν γινεται να αλλαζουν οι ζωες μας και εμεις να καθομαστε. πρεπει να ξεσηκωθουμε!! Ακομα και οι αστυνομικοι και οι στρατιωτικοι πρεπει μια φορα να βρεθουν με το μερος του λαου. Δεν θα τημωρηθουν απο κανεναν..αντιθετα θα επιβραβευτουν απο τον ιδιο το λαο! Οποιος πειραξει οποιοδηποτε διαδηλωτη θα φυγει νυχτα!! Ειμαστε ολοι ανθρωποι δεν υπαρχουν διαφορες μεταξυ μας ουτε και εχθροτητες. Ας ενωθουμε μια φορα ολοι μαζι και ας αφησουμε αυτο το ονειρο να μας οδηγησει... Δεν χρειαζεται να ακουσετε αυτο το κειμενο απο την τηλεοραση η απο το ραδιο για να καταλαβετε οτι ειναι απολυτως αληθινο και σοβαρο!!! ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!! ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!! ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!!! ΕΞΕΓΕΡΘΕΙΤΕ!!!
ΠΕΜΠΤΗ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΙΣ 12 Η ΩΡΑ ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ!!!
Φίλοι & Φίλες όλες αυτές τις ημέρες ζήσαμε τα ευτράπελα των εθνικών οδών. Ευτράπελα με πρωταγωνιστές τους οδηγούς οι οποίοι προσπαθούσαν ματαίως να βρούν λύση στα προβλήματα...
που τους δημιούργησε όχι η χιονόπτωση αλλά οι μεθοδεύσεις του φιλοτροικανού Υπουργού Ρέππα. Ωρσε τα έργα σου Ρέππα, ώρσε και οι διαπιστευμένοι σου εργολάβοι. Ρέππα τι έχεις να δηλώσεις τώρα για τους τζαμπατζήδες? Επιμένεις ακόμη να πληρώνουμε την αισχροκέρδεια, την αδιαφορία και την περιφρόνηση των ευλογημένων σου εργολάβων ? Φτάσαμε στο σημείο να διασκεδάζουμε με τα πνευματικά σου παιδιά τα οποία όχι μόνο δεν είχαν τον έλεγχο της κατάστασης αλλά δεν ξέραν που και σε ποιο σημείο έπρεπε να δράσουν τα εκχιονιστικά μηχανήματα. Το μόνο που λειτουργούσε σωστα ήταν τα διόδια. Η μήπως Ρέππα επειδή ζήτησες εισαγγελική έρευνα έλυσες το πρόβλημα? Ρέππα κατανοησέ το, δεν το έχεις το αντικείμενο, ασχολήσου με κανά δόντι ή στην καλύτερη περίπτωση γίνε οδηγός εκχιονιστικού μηχανήματος , μήπως επιτέλους με αυτόν τον τρόπο προσφέρεις στο κοινωνικό σύνολο και στην χώρα.
Κυριοι πολιτικοι και εταιριες εκμεταλλευσης των εθνικων δρομων, αν δεν σας βγαινουν οι λογαριασμοι...
, παρτε τα διοδια απο την μεση να μην μας καθυστερουν και παρατηστε τα εργα στην μεση.
Κανενας Ελληνας πολιτης δεν θα παραπονεθει. Εχουμε μαθει εμεις οι Ελληνες να οδηγουμε σε χαλια δρομους και παρατημενους.
Να πατε σε αλλη τριτοκοσμικη χωρα να τους αγκαλιασετε με την αγαπη σας.
Το ιδιο ισχυει και με τα δηθεν οικολογικα σας και τις πρασινες μπουρδολογιες.
Λιγοτερους καρκινους θυμαμαι με το νεφος στην Αθηνα πριν τους καταλυτες και τις αμολυβδες.
Να επιστρεψουν και οι διχρονοι κινητηρες και τα πετρελαια και να πατε αλλου να τα πουλησετε τα παραμυθακια σας.
Και αμα σας πειραζει ο καπνος απ τα τσιγαρα μας, να πατε να ζησετε στην Καλιφορνια και να κανετε βαρακια με τον Σβαρτζενεγκερ τον ομοιδεατη σας τον φασιστα, κυριε Τζεφρυ Παπανδρεου.
Ο Ρέππας μας κάνει και πλακίτσες
Επιτέλους το μαχαίρι στο κόκκαλο.
Μετά το χάος στην ΕΟ Αθηνών Λαμίας που ακινητοποιήθηκαν τα πάντα με δύο εκατοστά χιόνι ο γίγαντας Ρέππας, ο προστάτης των μεγαλοεργολάβων βρήκε τους υπευθύνους.
Έθεσε σε διαθεσιμότητα δύο δημοσίους υπαλλήλους και όλα τελείωσαν.
Για τους φίλους του τους εργολάβους που μέχρι νόμους τους έφτιαξε για να πληρώνονται στα διόδια με απειλή να μας φυλακίζουν ούτε λόγος.
Γιατί δεν άνοιξαν τα διόδια για να μην κλειστουν τα αυτοκίνητα? Θα σου πώ εγώ. Για να πλουτισουν οι φίλοι σου που τρώνε τα πάντα σε αυτή τη χώρα.
Αντί να παραιτηθείς εσύ που είσαι μέσα στα πράγματα από το 1980 και το μόνο που κατάφερες είναι να φαληρίσεις την χώρα πλουτίζοντας εσύ κι κολλητοί σου.
ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΏΡΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.
Ο Ρέππας μας κάνει και πλακίτσες
Επιτέλους το μαχαίρι στο κόκκαλο.
Μετά το χάος στην ΕΟ Αθηνών Λαμίας που ακινητοποιήθηκαν τα πάντα με δύο εκατοστά χιόνι ο γίγαντας Ρέππας, ο προστάτης των μεγαλοεργολάβων βρήκε τους υπευθυνους.
Έθεσε σε διαθεσιμότητα δύο δημοσίους υπαλλήλους και όλα τελείωσαν.
Για τους φίλους του τους εργολάβους που μέχρι νόμους τους έφτιαξε για να πληρώνονται στα διόδια με απειλή να μας φυλακίζουν ούτε λόγος.
Γιατί δεν άνοιξαν τα διόδια για να μην κλειστουν τα αυτοκίνητα? Θα σου πώ εγώ. Για να πλουτισουν οι φίλοι σου που τρώνε τα πάντα σε αυτή τη χώρα.
Αντί να παραιτηθείς εσύ που είσαι μέσα στα πράγματα από το 1980 και το μόνο που κατάφερες είναι να φαληρίσεις την χώρα πλουτίζοντας εσύ κι κολλητοί σου.
ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΏΡΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.
Αφιερωμένο:
Οι μύθοι γύρω από το Μετρό
http://voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=43071
«Μιλάς δυο ώρες μόνος σου, για να μας πεις ποια έργα δεν θα γίνουν...»
Πάρε κανα τηλ Γιάννη ... γύρισα με πολλά-πολλά καλούδια ...
Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011
Καταγγελία παράνομου χρηματισμού και ανάρμοστης συμπεριφοράς τελωνειακού υπαλλήλου
Την προηγούμενη εβδομάδα αγόρασα κάποια πράγματα από το ιντερνέτ και συγκεκριμένα από την Κινά.
Έφτασαν στην Ελλάδα και όπως είναι λογικό κόλλησαν στο τελωνείο. Σήμερα 7/4/2011 το μεσημέρι περίπου στις 12:45 πήγα στο τελωνείο του αεροδρόμιου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης για να εκτελωνίσω τα προϊόντα που αγόρασα. Ο τελωνιακός υπάλληλος όμως με υπερχρέωσε με ποσό διπλάσιο του νόμιμου χωρίς όμως να στηρίζει λογικά τα επιχειρήματα του.
Όταν εγώ άρχισα να ρώτα και να προσπαθώ να καταλάβω τι ακριβώς είναι αυτό που ανεβάζει τόσο πολύ την τιμή, τότε αυτός την έριξε κατά 10Ε και σοβάρεψε λίγο, μιλώντας παράλληλα με απότομο ύφος. Παράλληλα η διαδικασία εκτελωνισμού είχε αρχίσει και μου είχε δώσει τα επίσημα χαρτιά όπου αναγράφονταν το ποσό των 35 euro ως φόρος. Στη συνεχεία ρώτησα την υπεύθυνη της αποθήκης και μου είπε πως πρέπει να πληρώσω μόνο 35euro τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Έτσι επανήλθα στα γραφεία όπου ο τελωνειακός υπάλληλος με τράβηξε έξω από το γραφείο όπου υπήρχε κόσμος και μου ζήτησε τα χρήματα. Εκεί ξεκάνει η ιστορία... Αρνούμενος να του δώσω τα χρήματα που ζητούσε και επικαλούμενος το επίσημο άγραφο του τελωνείου που έγραφε ως συνολικό ποσό 35,36 euro, του είπα ευγενικά πως αυτό είναι το ποσό που νόμιμος πρέπει να πάρει το κράτος. Τότε αυτός προσβάλλοντας με λεκτικά μου είπε πως αν δεν του δώσω τα χρήματα δεν θα πάρω τα πράγματα μου! Στη συνεχεία τον προσέβαλλα λέγοντας του πως η χωρά μας έχει φτάσει σε αυτό το σημείο λογά αυτού του είδους ανθρώπων που την υπηρετούν και πως θα έπρεπε να ντρέπεται για αυτό που κάνει. Για να συντόμευση, υπήρξε έντονη στιχομυθία, και ύβρις από τη μεριά του, καθώς και προσβολές από τη δική μου που αφορούσαν το ΛΑΔΟΜΑ που μου ζητούσε. Στο τέλος πηρέ τα χαρτιά και μου λέει πως έχασα και ότι αν θέλω να τα πάρω θα είναι πιο δύσκολα τώρα. Εν τέλη πηρέ 15 euro μαύρα για την τσέπη του από το φίλο μου που ήταν εκεί (σ.σ. μαζί είχαμε κάνει την παραγγελία) και ολοκλήρωσε τη διαδικασία βρίζοντας αισχρά και προσβάλλοντας και τους 2 από εμάς... Ενδιάμεσα ζήτησα τον υπεύθυνο αλλά κάνεις δεν με εξυπηρέτησε, ούτε καν που μου μίλησε, εκτός από έναν υπάλληλο ο όποιος μη μιλώντας ευθέως έλεγε πως έπρεπε να λαδώσω....
Σας παρέθεσα την εμπειρία συνοπτικά χωρίς τους χαρακτηρισμού και την ένταση που επικρατούσε. Αυτό θα ήθελα να καταγγείλω λοιπόν. είμαι 18 χρονών φοιτητής και δεν μπορώ να συνεχίσω τα χάλια της Ελλάδας! Θέλω κάτι καλύτερο...
Τι έχεις να πεις για την παραπάνω καταγγελία σε blog Γιάννη ?
Να τους χαίρεστε τους τελωνιακούς σας εκει στη Θεσσαλονίκη ...
Καλησπέρα Γιάννη !!
Λοιπόν τι γινεται με τις εξαγγελίες για μειώσεις διοδίων?
Καλά τα λόγια και οι προθέσεις αλλά πότε θα γίνουν έργα ? ηρθε και το Πάσχα πέρασε και ο Απρίλης και τιποτα ακόμα ....
Λοιπόν ? μήπως και αυτό είναι μια απάτη του ΠΑΣΟΚ και της Κυβέρνησης του Μνημονίου όπως και πολλά πολλά άλλα ? ετσι φαινεται .... για πες μας Γιαννάκη ...
ο Αρης που ακόμα δεν άκουσε τη φωνή σου ....
Γιάννηηηηηηηηηηηη ....
Ακούς ???
Άλλη μια εκδικητική απόφαση για τους αρνητές πληρωμής διοδίων...Όπως είθισται από σήμερα επιστρέφονται οι άδειες οδήγησης, οι πινακίδες και οι άδειες κυκλοφορίας αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που έχουν αφαιρεθεί ή κατατεθεί στην αστυνομία μέχρι τη Μεγάλη Τετάρτη, προκειμένου οι πολίτες να διευκολυνθούν στις μετακινήσεις τους κατά την περίοδο του Πάσχα.
Φέτος όμως έχουμε και άλλη μία κατηγορία πολιτών που δεν θα τις παραλάβουν, αυτών που αρνήθηκαν να καταβάλλουν το χαράτσι των διοδίων.
Απόφαση καθαρά εκδικητική και στα μέτρα των εργολάβων.
Η ανακοίνωση αναφέρει :
Mε απόφαση του υπουργού, δεν εκτελούνται οι εκκρεμείς διοικητικές αποφάσεις επιδοθείσες ή μη, που εκδόθηκαν κατ΄εφαρμογή του άρθρου 103 του Κ.Ο.Κ. για παραβάσεις που βεβαιώθηκαν μέχρι και τη Μεγάλη Τρίτη.
Πάντως σε σχετική ανακοίνωση διευκρινίζει ότι δεν επιστρέφονται στοιχεία οδήγησης και κυκλοφορίας οχημάτων για τις παρακάτω παραβάσεις:
- Οδήγηση υπό την επήρεια μέθης
- Οδήγηση με ταχύτητα πέραν της επιτρεπόμενης
- Παραβίαση της ένδειξης ερυθρού σηματοδότη
- Κυκλοφορία ανασφάλιστων οχημάτων
- Μη καταβολή διοδίου τέλους
Γιαννάκη, πάλι ψέματα είπατε για τα διόδια .... μειώσεις και σχετικές ΠΑΣΟΚΙΚΕς παπαριές ...
Που είναι οι μειώσεις που υποσχεθήκατε πριν το Πάσχα ?
πάλι ψέματα και να πληρώνει ο κοσμάκης ...
Να τι μας έγραφες στις 11 Φεβρουαρίου εδώ παραπάνω στο blog σου:
**** Ελπίζουμε ότι στα τέλη του Μαρτίου θα έχουμε ολοκληρώσει τις συζητήσεις, θα έχουν συμφωνήσει και οι δυο πλευρές, γιατί αυτό προβλέπουν οι συμβάσεις για τα βασικά θέματα και θα φέρουμε τις αλλαγές στη Βουλή.*****
Μα καλά δεν ντρέπεσαι να λες τέτοια ψέματα ?
Τι σε τραβάει τοσο πολυ στην εξουσία ? τι γλυκα έχει ? δεν θα ήταν πιο αξιοπρεπές και έντοιμο να παραιτηθείς ?
Τι περιμένεις ?
Το ΠΑΣΟΚ μας έφερε στο μνημόνιο στην καταστροφή στο χάος στην εξαθλίωση ... νομίζει οτι θα ξεχάσουμε ποτά όσα κάνατε ?
Τι γινεται ρε Μαγκριώτη, ποτε θα γινει η μειωση των διοδίων που υποσχεθήκατε ? πέρασε και ο Μαης και τιποτα ....
Τοσο ψέμα αυτο το Πασοκ .... μια ζωή ψέμα και εσυ και ο αρχηγός σου ...
τι θα κάνουμε με σας ? τι προτείνεις ?
εκολγές ερχονται .... θα εισπράξετε ... ειδικά εσυ και ο Ρεππατζής ... τα 2 μπουμπούκια ... οι ΨΕΥΤΕς .......
Γιαννάκη, πάλι ψέματα είπατε για τα διόδια .... μειώσεις και σχετικές ΠΑΣΟΚΙΚΕς παπαριές ...
Που είναι οι μειώσεις που υποσχεθήκατε πριν το Πάσχα ?
πάλι ψέματα και να πληρώνει ο κοσμάκης ...
Να τι μας έγραφες στις 11 Φεβρουαρίου εδώ παραπάνω στο blog σου:
**** Ελπίζουμε ότι στα τέλη του Μαρτίου θα έχουμε ολοκληρώσει τις συζητήσεις, θα έχουν συμφωνήσει και οι δυο πλευρές, γιατί αυτό προβλέπουν οι συμβάσεις για τα βασικά θέματα και θα φέρουμε τις αλλαγές στη Βουλή.*****
Μα καλά δεν ντρέπεσαι να λες τέτοια ψέματα ?
Τι σε τραβάει τοσο πολυ στην εξουσία ? τι γλυκα έχει ? δεν θα ήταν πιο αξιοπρεπές και έντοιμο να παραιτηθείς ?
Τι περιμένεις ?
Το ΠΑΣΟΚ μας έφερε στο μνημόνιο στην καταστροφή στο χάος στην εξαθλίωση ... νομίζει οτι θα ξεχάσουμε ποτά όσα κάνατε ?
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΡΕ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ?
ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ ? ΤΙΠΟΤΑ ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΛΕς ? ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΟΥ ΜΑς ΠΟΥΛΗΣΕ ΜΑς ΧΡΕΩΣΕ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΡΕΖΙΛΙ ΤΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΧΑΒΑ ΣΟΥ ...
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ .... ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙς ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΛΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΜΑς ΦΕΡΑΤΕ ΣΤΗ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ,,,,,
ΕΣΥ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙς ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ? ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΗς ΧΡΕΩΚΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ?
ΤΙ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ?
Ελλάδα 2011 μ.Χ. - Πολίτευμα: Κοινοβουλευτική Χούντα! Πολίτευμα στο οποίο ο καθένας με ψέματα (όπως τα «λεφτά υπάρχουν» κι άλλα τόσα), εκλεγμένος των «αφεντάδων» εκπρόσωπος, όπως κι ο Ρέππας..
Ο υπερασπιστής του Μπόμπολα και των διοδίων, αποφασίζοντας διατάσει:
«Τους νόμους τους ψηφίζει η Βουλή, όχι οι απεργοί».
Όχι ο Λαός δηλαδή, όχι,
Εκείνοι που στη Δημοκρατία το λόγο έχουν, κι ας είναι φαινομενικά «μειοψηφία» σύμφωνα με τις στατιστικές και τους Τηλεβρικόλακες..
Αν θέλουμε, να ονομάζουμε το «πολίτευμά μας» Δημοκρατικό..
«Συνεχίζεται η κόντρα μεταξύ των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς και του υπουργού Μεταφορών, Δημήτρη Ρέππα, ο οποίος μιλώντας στη Βουλή ξεκαθάρισε ότι τους νόμους τους ψηφίζει το σώμα και όχι οι εργαζόμενοι στα μέσα. Από την πλευρά τους οι εργαζόμενοι επιμένουν στις κινητοποιήσεις τους παρότι η απεργία τους κρίθηκε παράνομη από το δικαστήριο.
Με Νόμους που η «Κυβέρνηση του ξεπουλήματος», κατάφωρα έχει παρα-βιάσει, ψηφίζοντας της Προδοσίας το Μνημόνιο!
Για ποια «Δημοκρατία» μιλάτε μωρέ;; Γι’ αυτήν που έχετε ξεπουλήσει στους βρικόλακες – αφεντάδες σας, σαν καλά τσιράκια..;
Για εκείνη που κάθε μέρα προδίδετε για να πληρωθείτε κι άλλα αργύρια..;;
Για εκείνη που θυμόσαστε όταν σα συμφέρει και σαν Εφιάλτες ξεπουλάτε στη στιγμή..;
Για εκείνη που ενώ ο Λαός να ξεκουμπιστείτε θέλει, και διαμαρτύρεται και διαδηλώνει, κι εσείς βάζετε τους «Πραιτοριανούς - Ματατζίδες» σαν εχθρό σας να τον ψεκάσουν..;
Αλλά Ναι..!
Εχθροί μας είστε, και με κάθε, μας τον δείχνετε, Τρόπο..
Μα, θα έρθει η Ώρα,
Εκείνη η Ιερή,
Που θα το καταλάβουμε,
Που θα «Θυμηθούμε»..
Τότε…
Τότε, καλύτερα αεριωθούμενο να έχετε, μια και τα ελικόπτερα, μπορεί να μην είναι αρκετά γρήγορα για να σας φυγαδέψουν..!
Σε λίγο θασαι στη στενη Γιαννάκη .... ερχεται ... και δεν θαχει τέλος ....
ακόμα εκεί είσαι ?
για πόσο ακόμα ?
το τέλος ήρθε ... δεν τόμαθες ? δε πειράζει ... ερχεται αυτό σε σένα ...
Σχετικά με τα νέα μέτρα...
Όλοι περιμένουμε με "αγωνία" (και καλά) την ανακοίνωση των νέων μέτρων. Στην ουσία λίγο πολύ τα ξέρουμε από τις διάφορες διαρροές και απλώς περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις.
Για οικονομία της κουβέντας θα πω ότι "όλα ωραία και καλά" για τα μέτρα. Γίνεται λόγος για περικοπές μισθών και συντάξεων, αύξηση φόρων κτλ. Πουθενά όμως δεν έχω ακούσει μέχρι τώρα να γίνεται λόγος για περικοπές στις βουλευτικές αποζημιώσεις και συντάξεις. Πουθενά δεν έχω ακούσει να συζητιέται μείωση ή και κατάργηση των διαφόρων αποζημιώσεων για τις περίφημες επιτροπές της βουλής - η συμμετοχή στις οποίες θεωρείται αυτονόητη για έναν βουλευτή και δε χρειάζεται να πριμοδοτείται. Πουθενά δεν άκουσα να λένε ότι θα μειώσουν τα διάφορα επιδόματα ενοικίων/αγορά υπολογιστών/αγορά γραφικής ύλης/κινητής τηλεφωνίας/σταθερής τηλεφωνίας/αυτοκινήτου και ό,τι άλλη αηδία έχουν σκαρφιστεί οι βουλευτοπατέρες μας προκειμένου να τα παίρνουν από παντού.
Πώς ζητούν από το λαό να κάνει τέτοιες θυσίες όταν οι ίδιοι δεν κάνουν κάτι, έτσι για τα μάτια του κόσμου ρε αδερφέ...
Αποκάλυψη: Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ Γιάννης Σπανουδάκης σήμερα επισκέφθηκε τον επιχειρηματία Γιώργο Συγγελίδη στο σπίτι του στο Λουγκάνο Ιταλίας... ! Μαζί τους και εκπρόσωπος της Bwin.
σήμερα έγινε μια συνάντηση που μυρίζει..... (σνιφ)... διαπλοκή και συμφωνίες κάτω από το τραπέζι...!!!!
Και...
... όλα αυτά την ώρα που φουντώνει το παζάρι για την ανάθεση του μεγάλου project που λέγεται «φρουτάκια». Ο Σπανουδάκης εκπροσωπώντας τον ΟΠΑΠ λαμβάνει μέρος στη συζήτηση που γίνεται στην κυβέρνηση... και ο Συγγελίδης είναι ένας από τους ενδιαφερόμενους να αναλάβουν. Άρα... τι λέτε να συζήτησαν οι 2 άνδρες;
Μα... τέτοιες συναντήσεις δίνουν την αίσθηση ότι η «τράπουλα είναι σημαδεμένη» και το «παιχνίδι στημένο» για να χρησιμοποιήσω τζογαδόρικες εκφράσεις που σίγουρα θα αρέσουν στους 2 συνδαιτημόνες. Τι δουλειά έχουν να συναντώνται αυτοί οι κύριοι αυτή την περίοδο...; Τέτοια συνάντηση μεταξύ τους δεν θα έπρεπε να γίνεται ειδικά αυτή την περίοδο
Αλλά επειδή τα ερωτήματα είναι πολλά να βάλουμε μια τάξη.
Καταρχάς κύριε Γερουλάνε αυτή η συνάντηση γίνεται εν γνώσει σας;
Κύριε Γερουλάνε μας ακούτε;
Ο άνθρωπός σας, ο Γιάννης Σπανουδάκης συναντήθηκε σήμερα με έναν από τους υποψηφίους. Αυτό γίνεται με δική σας άδεια ή εντολή; Καταρχάς το γνωρίζετε; Αν το γνωρίζετε, περιμένουμε να μας απαντήσετε δημοσίως γιατί έγινε αυτή η συνάντηση ενόψει της ανάθεσης. Αν δεν το γνωρίζετε, διασταυρώστε το και ζητήστε εσείς τις εξηγήσεις από τον κ .Σπανουδάκη, γιατί τον κύριο Σπανουδάκη τον βάλαμε εκεί για να διαχειρίζεται το χρήμα του Έλληνα... άρα οφείλει να δώσει εξηγήσεις. Για ποιό λόγο συναντήθηκε με τον Συγγελίδη και με τον εκπρόσωπο της Bwin; Ξέρετε; Και δεν μας λέτε; Το κρατούσατε κρυφό ή από τον Καρχαρία το μαθαίνετε..... ;
Επίσης... Κύριοι του ΟΠΑΠ (Σπανουδάκης και Γερουλάνος) πρέπει να αποφασίσετε τι είναι τελικά ο ΟΠΑΠ..!!
Όποτε σας συμφέρει, είναι ιδιωτική εταιρεία και όποτε σας βολεύει, προβάλλετε τον κοινωνικό του χαρακτήρα. Φτάνει τόση ευαισθησία πια....
Διαχειρίζεστε το χρήμα του Έλληνα πολίτη... άρα πρέπει να κινείστε κάτω από απόλυτη διαφάνεια και να δίνετε δημόσιες εξηγήσεις. Ξεκινήστε με το σημερινό. Τι γύρευε ο άνθρωπος του ΟΠΑΠ να πάει στην Ιταλία να συναντήσει τον επιχειρηματία Συγγελίδη αυτή την περίοδο που ψάχνετε σε ποιόν θα δώσετε τα φρουτάκια; Αυτή η συνάντηση είχε ανακοινωθεί ή την κρατούσατε κρυφή... όσο πιο κρυφή γίνεται;!!!!;;;
Ποιος υπουργός θα …πηδήξει πρώτος απ΄ το κυβερνητικό καράβι;
Οι εξελίξεις στη σπαρασσόμενη κυβέρνηση μόνο μια λέξη μπορούν να χαρακτηριστούν: δραματικές! Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν κορυφαίοι υπουργοί, που σκέφτονται πολύ σοβαρά να διαχωρίσουν τη θέση τους από την απόφαση του Γ. Παπανδρέου να οδηγήσει τη χώρα ακόμη πιο βαθιά στο … στόμα του ΔΝΤ με το μνημόνιο 2. Μεταξύ των ονομάτων που ακούγονται ότι μπορεί να δημοσιοποιήσουν δημόσια τη διαφωνία τους, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει, είναι του Ευάγγελου Βενιζέλου, του Ανδρέα Λοβέρδου και της Άννας Διαμαντοπούλου, ενώ δεν αποκλείεται να έχουμε και κάποια έκπληξη από τους λεγόμενους «σιωπηλούς υπουργούς».
Αυτό που πάντως ζυγίζουν όσοι σκέφτονται να αφήσουν… μόνο τους τον Παπανδρέου, είναι ότι όσο παραμένουν στην κυβέρνηση, και πολύ περισσότερο αν ψηφίσουν το μνημόνιο 2, είναι πολιτικά «τελειωμένοι». Ο κόσμος, ακόμη και οι δικοί τους ψηφοφόροι, δεν θα συγχωρήσει κανέναν που θα υπογράψει ένα νέο μνημόνιο…
http://www.youtube.com/watch?v=gCwu8_fkNx4&feature=player_embedded
Είμαι ένας από τους πολλούς που ανήκω στο κίνημα "Δεν πληρώνω" τα διόδια. Γνωστά τα παραμύθια περί σωστών ΣΔΙΤ στους αυτοκινητόδρομους.
Λίγοι όμως γνωρίζουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων το δίνει το κράτος - δηλαδή όλοι εμείς - και το ελάχιστο οι ιδιώτες. Αφού όλα αυτά είναι υπερκοστολογημένα καταλαβαίνουμε ποιος χάνει οικονομικά. Και φυσικά οι ιδιώτες βάζουν ό,τι τιμές θέλουν, όσους σταθμούς διοδίων τους καπνίσει, και φυσικά! πριν ολοκληρώσουν τα έργα. Λέγανε για μείωση των τιμών αλλά στην πραγματικότητα θα είναι επιδότηση του κράτους προς τους ιδιώτες, δηλαδή "πλήρωνε κορόιδο λαέ".
Το πρόβλημα είναι ό,τι ο διοικητής του τμήματος Μοσχοχωρίου, κο Σιμούλης ούτε πατάει στο τμήμα - αφού όσες φορές τηλεφώνησα δεν τον βρήκα και κυρίως έχει δώσει πάγια εντολή να απορρίπτονται όλες ενστάσεις.
Και άντε την ένσταση για το πρόστιμο να την απορρίψουν. Αφού πλήρωσα το πρόστιμο και πέρασαν μερικές μέρες έκανα δεύτερη ένσταση-παράκληση για να επιστρέψουν τις πινακίδες. Παροχή υπηρεσιών κάνω δεν έχω μαγαζί, πως θα πληρώσω φόρους, ΔΕΗ και όλο το δημόσιο αν δεν πληρωθώ;
Όσοι ψάξουν το θέμα των διοδίων θα δούνε ό,τι η αφαίρεση των πινακίδων δεν είναι κανονική αλλά καπρίτσιο μερικών ή κρυφή εντολή του (ντ)ρέππα. Ας μην ξεχνάμε τις κάμερες που απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται όπως τώρα.
Είναι ντροπή το θέμα των διοδίων. Κυρίως γιατί σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι, ρήτρες υπέρ του Δημοσίου παραβλέπονται και πληρώνουμε πριν ολοκληρωθεί το έργο.
Υπάρχει μια τρομακτική για το Ελληνικό κράτος σύμβαση η οποία λήγει φέτος. Σύμβαση αρκούντως σοβαρή που δείχνει ότι αυτή η χώρα από την δουλεία δεν έφυγε ποτέ! Γιατί; Μα γιατί λείπουν οι Έλληνες πολιτικοί.
Ο μακαρίτης ο Δ.Μπάτσης στο βιβλίο που είχε γράψει το 1947 με τίτλο “Η Βαρεια βιομηχανία στην Ελλάδα”, αποκάλυψε την ύπαρξη της λεγόμενης “σύμβασης cooper” (υπεγράφη το 1940 και λήγει το 2010 και είμαι περίεργος να δω αν οι ξεφτιλισμένοι οι πολιτικάντηδες θα την ανανεώσουν!
Υπάρχει στο Yπουργείο Bιομηχανίας και παραδίδεται-σαν “ιερό κείμενο”- από υπουργό σε υπουργό) !!!, βάσει της οποίας τα λεγόμενα “στρατηγικά ορυκτά” της Ελλάδας καθώς και ο υδάτινος μας πλούτος, τίθενται υπό την αιγίδα ενός Αμερικανικού consortium εταιρειών! Το αποτέλεσμα αυτής της αποκάλυψης ήταν να τουφεκιστεί ο Δ.Μπάτσης μαζί με τον Ν.Μπελογιάννη το 1952 !!! Από τους 12 που ήταν για “ντουφέκι”, επέλεξαν μόνον 3, ένας εκ των οποίων ήταν και…ο Δ.Μπατσης! Καταλάβατε γιατί κανένας πολιτικός δεν αποτολμά να ακουμπήσει τα παρθένα κοιτάσματα ορυκτού πλούτου που βρίσκονται στην Ελλάδα. Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη με σίδερο – χρώμιο και νικέλιο και δεν παράγουμε ούτε γραμμάριο ανοξείδωτου χάλυβα.
ΠΡΟΣ τους κ.κ. 1. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
2. Υπουργό Οικονομικών
Είναι γνωστό ότι ο οδικός άξονας Χαλκηδόνα- Γιαννιτσά- Έδεσσα είναι ένα έργο ζωτικής σημασίας για το Ν. Πέλλας, για τη...
χρηματοδότηση του οποίου είχε διασφαλίσει η προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας κονδύλι ύψους 120.000.000 ευρώ, με προγραμματισμένο μάλιστα σχεδιασμό η δημοπράτηση να γίνονταν στις αρχές του 2010, χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα ολοκληρώνονταν οι μελέτες του έργου τις οποίες επίσης είχε χρηματοδοτήσει η ίδια Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με ποσό 5.000.000 από το Γ΄ΚΠΣ.
Μετά την ανάληψη όμως της εξουσίας από τη σημερινή Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, παρατηρείται μία ανεξήγητη καθυστέρηση στη δημοπράτηση του έργου, γεγονός που οδήγησε τον υπογράφοντα σε συνεχείς κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις για το συγκεκριμένα ζήτημα. Ενώ όμως αρχικά το Υπουργείο Υποδομών διαβεβαίωνε ότι τελικά η δημοπράτηση θα γίνονταν στις αρχές του 2011 ( αμέσως μετά την ολοκλήρωση της μελέτης περιβαλλοντικών όρων και αυτής του κτηματολογίου που εκ των υστέρων ανακαλύφθηκε ότι εκκρεμούσε ), στην τελευταία ερώτηση του υπογράφοντος ( υπ’ αριθ. 12076 ), ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Μαγκριώτης απαντά ότι η αρμόδια Υπηρεσία ( ΔΜΕΟ ) του Υπουργείου διαβίβασε στις 03/03/2011 αντίγραφα των εγκεκριμένων μελετών στη ΔΔΕ Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας προκειμένου να προχωρήσει στις ενέργειες για τη δημοπράτηση του έργου, χωρίς καν ν’ αναφέρει το χρονοδιάγραμμα που αυτή θα πραγματοποιηθεί.
Επειδή οι συνεχείς Κυβερνητικές ανακολουθίες και αναβολές στη δημοπράτηση του τόσο σημαντικού αυτού έργου, αποτελούν εμπαιγμό για τους πολίτες του Νομού.
Επειδή από την τελευταία απάντηση του Υπουργείου Υποδομών πέρασαν σχεδόν 2,5 μήνες χωρίς μέχρι σήμερα να έχει γίνει η δημοπράτηση.
ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κύριοι Υπουργοί να απαντήσουν υπεύθυνα:
Πότε επιτέλους θα γίνει η δημοπράτηση του οδικού άξονας Χαλκηδόνα- Γιαννιτσά- Έδεσσα, η οποία έχει ήδη καθυστερήσει περισσότερο από έναν χρόνο από τον αρχικό προγραμματισμό;
Ο Ερωτών
Γιώργος Καρασμάνης
Κοσμήτορας της Βουλής
Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2011
Η αλήθεια σχετικά με τα έργα στα Τέμπη
Ανακοίνωση του Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών Μακεδονίας
για την διακοπή εργασιών στο έργο «Μαλιακός-Κλειδί».
1. Το γεγονός. Όπως είναι πλέον γνωστό (παρά τις «φιλότιμες» προσπάθειες των ΜΜΜ να το «θάψουν»), η παραχωρησιούχος κοινοπραξία του παραπάνω έργου, εδώ και είκοσι μέρες περίπου, κατέθεσε αίτηση διακοπής εργασιών. Επίσημη αιτιολογία: η καθυστέρηση ολοκλήρωσης των απαραίτητων απαλλοτριώσεων από πλευράς του ελληνικού δημοσίου. Πραγματική αιτία (αλλά και «ανεπίσημη» αιτιολογία): η πτώση του ποσοστού κέρδους κάτω από το αρχικά υπολογιζόμενο, λόγω μείωσης του κυκλοφοριακού φόρτου της οδού , στοιχείο που έχει σαν αποτέλεσμα την άρνηση συνέχισης χρηματοδότησης του έργου από πλευράς των τραπεζών.
2. Το υπόβαθρο. Το έργο παραχωρήθηκε με απόφαση της ελληνικής βουλής στην κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (στην οποία συμμετέχουν Ελληνικές και ξένες κατασκευαστικές εταιρείες και τράπεζες), με υποχρέωση της κοινοπραξίας να κατασκευάσει το τμήμα της Εθνικής Οδού από τον Ευαγγελισμό Λάρισας μέχρι την Σκοτίνα Πιερίας, και με το δικαίωμά αυτής να εκμεταλλεύεται, μέσω διοδίων, το τμήμα της Εθνικής Οδού από τις Ράχες Φθιώτιδας μέχρι το Κλειδί Ημαθίας για χρονικό διάστημα ίσο με 35 χρόνια, αρχής γενομένης από τον Μάρτη του 2008. Ακόμα! , μέσω της συγκεκριμένης σύμβασης παραχώρησης, το ελληνικό δημόσιο υποχρεώθηκε να καταβάλλει στην παραχωρησιούχο κοινοπραξία ποσοστό ίσο με το 35% του συνολικού κόστους κατασκευής, κόστος που υπερεκτιμήθηκε στο υπέρογκο ποσό των 1,15δις€, την στιγμή που το κόστος κατασκευής αντίστοιχων έργων της Εγνατίας Οδού, σε Καστανιά, Μέτσοβο, κ.λ.π., δεν υπερέβει το 1/5 του παραπάνω ποσού.
3. Η εξέλιξη. Μέχρι το τέλος του 2010, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το έργο στοίχισε 800εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 332εκ. δόθηκαν από το ελληνικό δημόσιο, τα 136εκ. από την είσπραξη των διοδίων, τα 160εκ. από ίδια κεφάλαια της κοινοπραξίας και τα υπόλοιπα από τραπεζικό δανεισμό και επιστροφές ΦΠΑ. Από την άλλη, όπως είναι αντιληπτό «δια γυμνού οφθαλμού», το ποσοστό του μέχρι σήμερα κατασκευασμένου έργου με το ζόρι προσεγγίζει το 50% του συνολικού έργου, ενώ υποτίθεται ότι έχει «αναλωθεί» το 80% του συνολικού κόστους.
4. Η σημερινή κατάσταση. Μετά την κατάθεση της αίτησης διακοπής εργασιών, έχουν ξεκινήσει διαπραγματεύσεις μεταξύ της κοινοπραξίας και της κυβέρνησης, τη στιγμή που ο κίνδυνος να σταματήσει εντελώς το έργο είναι κάτι παραπάνω από ορατός, και περίπου 1700 εργαζόμενοι, από το σύνολο των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο έργο, κινδυνεύουν να βρεθούν στο δρόμο. Πολύ περισσότερο που, αν το έργο σταμα
Γιατί η εισαγγελία ακόμη σιωπά στα special olympics ???
Η αγωνία μου μεγάλη όταν πριν μερικά χρόνια έδινα τη μάχη μέσα από μια διευθυντική θέση του Αθήνα 2004...
για να πετύχει η χώρα μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες κρατώντας το μέτρο στη διαχείριση χρημάτων..
Από κοινοτικά Προγράμματα, πανεπιστημιακή βοήθειά μέχρι και επιστήμονες φαντάρους είχα επιστρατεύσει για να μειώσουμε κάποια χρήματα από το Προϋπολογισμό της Δνσης μου.
Και η αγωνία αυτή, μου άφησε προσωπικό κουσούρι τα 2 εμφράγματα.
Όταν σήμερα έκανα τη βόλτα μου σε κάποιες από τις εγκαταστάσεις που φιλοξενούν τα Special Olympics μιας χώρας που βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεωκοπίας. περίμενα να βρω κάτι λιτό αλλά ταυτόχρονα αξιοπρεπές. Η Έκπληξη μου όταν συνάντησα το Πάρτι της Σπατάλης ήταν τεράστια.
Τα γιατί είναι πολλά.
* Γιατί δεν χρησιμοποιήσαμε ούτε μια βίδα από το εξοπλισμό των Αγώνων του 2004.
* Γιατί ενώ έχουμε πλήρως οργανωμένο γυμναστήριο αγοράσαμε ταπί γυμναστικής έναντι 430.000 Ευρώ ολοκαίνουργιο, το καλύτερο του κόσμου.
* Γιατί ενώ έχουμε δίπλα στον Άγιο Κοσμά ετοιμες και κλειστές τις εγκαταστάσεις της Ιστιοπλοΐας κάναμε το αγώνισμα αλλού στο Σχοινιά αγοράζοντας μέχρι και σημαδούρες όταν ακόμη έχουμε χιλιάδες που δεν έχουν ΠΟΤΕ φουσκωθεί
* Γιατί ενώ έχουμε Τ/Κ δίκτυο σε κάθε στάδιο εγκαταστήσαμε νέο με ΠΥ άνω του 1,5 εκ. Ευρώ.;
* Γιατί αγοράσαμε " all in one" Pcs τα ακριβότερα δηλαδή Desktop που υπάρχουν στην αγορά;
* Γιατί το 80% των διαγωνισμών έκλεισε με τη διαδικασία του κατεπείγοντος
* Γιατί νοικιάσαμε τόσα πολλά Αυτοκίνητα σε κάποια από τα οποία δεν έχει μπει ποτε΄οδηγός;
* Γιατί φτιάξαμε ΝΕΑ γήπεδα ποδοσφαίρου 5χ5 κολλώντας τα στο τσιμέντου του Ελληνικού όταν σε λίγες μέρες θα αχρηστευθούν;
* Δεν είχε η Αττική κανένα 5χ5 ;
* Γιατί δεν διοργανώθηκε η Γυμναστική στο ΟΑΚΑ και το Βόλεϋ στο ΣΕΦ άλλα έπρεπε να πάρουμε ολοκαίνουργιο εξοπλισμό και να τα διοργανώσουμε σε άσχετα γυμναστήρια που δεν είχαν την υποδομή ενώ τα στάδια ήταν έτοιμα ;
* Γιατί παραγγείλαμε 190.000 στολές όταν οι εθελοντές δεν ξεπέρασαν τις 20.000;
* Γιατί αγοράσαμε νέα φουσκωτά σκάφη για την ιστιοπλοΐα όταν ακόμη τα φουσκωτά από το 2004 σαπίζουν στη αποθήκη του ΟΣΕ στη Μαγούλα;
* Γιατί αγοράσαμε μοτοσυκλέτες για τη κάλυψη της ποδηλασίας όταν θα μπορούσαμε για μια μέρα να τις νοικιάσουμε;
* Γιατί χτίσαμε τέντες στο Ελληνικό που μας κόστισαν πάνω από 500.000 Ευρώ όταν θα μπορούσαμε να κάνουμε το αγώνισμα κάπου με υπάρχουσα υποδομή;
* Γιατί το μυαλό μας εστιάστηκε στο καλύτερο, στο ακριβότερο, στο πιο πολυτελές χωρίς να υπολογίσουμε ποτέ σε ποιο σημείο βρίσκεται η χώρα, η οικονομία και ο μέσος Έλληνας Πολίτης.
* Γιατί και αυτό το σημαντικό γεγονός που θα έπρεπε να προσφέρει αγαπη μόνο στα παιδιά με ειδικές ανάγκες το μετατρέψαμε σε πάρτι σπατάλης;
Έχω 21 χρόνια πείρα από διεθνείς διοργανώσεις σε 5 ηπείρους. και μια μόνο λέξη έρχεται στο νου μου. " Γιατί υπήρχε σχέδιο."
Μια βόλτα αρκεί για να βγάλει κανείς τα συμπεράσματά του.
Τα γιατί είναι αμέτρητα; Και μπορώ να αναφέρω χιλιάδες ακόμη παραδείγματα και προσωπική εμπειρία για το πως κινήθηκαν τα πράγματα. Θα αναρωτηθεί κάποιος. Είναι Δόλος, Κακοδιαχείριση, ασχετοσύνη, ρεμούλα, πάρτι της ηγεσίας;
Πολλοί από τους πρώην συναδέλφους μου του 2004 που εργάζονται μέσα στην επιτροπή είναι φίλοι και παλαιοί συνάδελφοι,
Σίγουρα δεν μπορώ να πιστέψω για πολλούς από αυτούς τη λέξη ασχετοσύνη, μια και τους θεωρώ ικανότατους επαγγελματίες. Αρα μένουν τα υπόλοιπα.
Δημοσίευση σχολίου