29 Μαρ 2011

Απόσπασμα ομιλίας Γιάννη Μαγκριώτη στην εκδήλωση του ΙΤΣΑΚ για την παρουσίαση του Εθνικού Δικτύου Επιταχυνσιογράφων 28-03-2011

«Οι πρόσφατοι μεγάλοι σεισμοί της Ν. Ζηλανδίας και της Ιαπωνίας, αλλά και οι μεγάλοι σεισμοί που έπληξαν σχετικά πρόσφατα τον Ελληνικό χώρο (Πάτρας-Αχαΐας, Ρόδου) ανέδειξαν και πάλι το μεγάλο και διαρκές πρόβλημα του σεισμικού κινδύνου για τηn χώρα μας. Ο κίνδυνος αυτός συγκεκριμενοποιείται ως πρόβλημα ασφάλειας, αλλά και ως πρόβλημα τρωτότητας των υποδομών της χώρας και των προσωπικών περιουσιακών στοιχείων των πολιτών.
Η ασφάλεια των κτιρίων και γενικότερα των κατασκευών, πρέπει να αποτελεί αναμφισβήτητα το αποτελεσματικότερο μέτρο πρόληψης και τον πυρήνα της Αντισεισμικής Πολιτικής.
Πρώτη προτεραιότητα σε αυτή την προσπάθεια αντισεισμικής θωράκισης της χώρας είναι η χάραξη μιας Εθνικής αντισεισμικής πολιτικής. Η πρόληψη πρέπει να αναγορευθεί σε κύριο στόχο της αντισεισμικής πολιτικής.
Για να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις των σεισμών, το Υπουργείο διαμορφώνει ένα πλαίσιο αρχών και στόχων για μια Εθνική Αντισεισμική Πολιτική. Το πλαίσιο διαμορφώνεται βασισμένο στους παρακάτω άξονες:
1. Τη συνεχή βελτίωση της αντισεισμικότητας των νέων κατασκευών. Την αναβάθμιση των υφισταμένων κατασκευών που σχεδιάσθηκαν με παλιούς κανονισμούς. Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζονται ορισμένες κατηγορίες κατασκευών όπως τα νοσοκομεία, τα σχολεία, οι επικίνδυνες βιομηχανίες
2. Τον προσεισμικό έλεγχο των κατασκευών
3. Τη συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση του πληθυσμού
4. Την εξασφάλιση επιχειρησιακής ετοιμότητας του κρατικού μηχανισμού, με στόχο την επιτυχή αποκατάσταση μετά από καταστροφικό συμβάν
5. Τη δημιουργία αποτελεσματικών μηχανισμών επέμβασης
6. Την επαρκή στελέχωση των αρμοδίων φορέων με εξειδικευμένο προσωπικό
7. Τον ποιοτικό έλεγχο και την εφαρμογή προγραμμάτων διασφάλισης ποιότητας στις κατασκευές.
Με ενέργειες και πρωτοβουλίες αρμόδιας επιτροπής του ΙΤΣΑΚ εξασφαλίσθηκαν 3,5 εκ. ευρώ από ευρωπαϊκούς πόρους (ΕΣΠΑ - επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας-Θράκης 2007-2013) για την κατασκευή ιδιόκτητων εγκαταστάσεων σε οικόπεδο που διαθέτει στη Θεσσαλονίκη. Το κτίριο του Ινστιτούτου θα κατασκευασθεί στους Ελαιώνες της Πυλαίας Θεσσαλονίκης σε ιδιόκτητο οικόπεδο. Για το κτίριο έχει ήδη συνταχθεί η πλήρης μελέτη και εκδόθηκε η σχετική άδεια από την Πολεοδομία Θεσσαλονίκης.
Το κτίριο θα βοηθήσει σημαντικά στην πιο εύρυθμη και αποδοτική λειτουργία του Ινστιτούτου. Ταυτόχρονα θα συμβάλει και αυτό στη βελτίωση της εικόνας του σε Εθνικό και Διεθνές Επίπεδο.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Γιάννη !!

Λοιπόν τι γινεται με τις εξαγγελίες για μειώσεις διοδίων?

Καλά τα λόγια και οι προθέσεις αλλά πότε θα γίνουν έργα ? ηρθε και το Πάσχα πέρασε και ο Απρίλης και τιποτα ακόμα ....

Λοιπόν ? μήπως και αυτό είναι μια απάτη του ΠΑΣΟΚ και της Κυβέρνησης του Μνημονίου όπως και πολλά πολλά άλλα ? ετσι φαινεται .... για πες μας Γιαννάκη ...

ο Αρης που ακόμα δεν άκουσε τη φωνή σου ....

Ανώνυμος είπε...

Τι ανακοινώσατε δηλαδή για το μετρό; Ξανά τα ίδια και τα ίδια. Σαν τον κύριο Σουφλιά καταντήσατε πλέον. Μιλάτε για επεκτάσεις (μάλιστα αναφέρονται ΠΕΝΤΕ γραμμές για να μας ακούγεται μεγάλος ο αριθμός-ενώ ουσιαστικά η γραμμή προς Εύοσμο και Καλαμαριά είναι επεκτάσεις της βασικής -μίας- γραμμής).

Λέτε για Ξηροκρήνη-Αμπελόκηπους-Μενεμένη-Εύοσμο-Ελευθέριο-Κορδελιό, αλλά 4 σταθμοί! Ποιες λοιπόν περιοχές από αυτές τις 6 δε θα διαθέτει μετρό; Και γιατί τις αναφέρετε άδικα (για να χαρούν οι κάτοικοί της;;). Κορδελιό; Δεν το βλέπω το σταθμό στο χάρτη....

Τούμπα- Χαριλάου, ούτε λέτε πού/πώς/πότε... Ένα σκέτο 2020 και τελειώσαμε.

Η Καλαμαριά ακόμα δημοπρατείται... και θα ολοκληρωθεί το '15!

Οι μετροπόντικες ακόμα κάθονται...
Ο σταθμός Ανάληψεως ακόμα περιμένει...
Ο σταθμός Παπάφη;

Η γραμμή θα συνεχίσει για Καλαμαριά ή Βούλγαρη-Νέα Ελβετία; Ακόμα περιμένουμε..

Κι εγώ αν ήταν να τάζω, όπως έκαναν παλιά οι υπουργοί και να μιλάω για μεγάλα έργα (σύζευξη Θερμαϊκού! πού πήγε αυτή χάθηκε;;;), θα το πήγαινα το μετρό και Περαία και Σίνδο και παντού....

Φαντάζομαι ο νέος χάρτης με τις 15 γραμμές σας, θα ανακοινωθεί το Σεπτέμβριο στη ΔΕΘ (εκτός εάν χρεοκοπήσουμε πιο πριν...)

Εάν είστε ακόμα ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ μέχρι το φθινόπωρο του 2013, θα δούμε τι θα έχει γίνει με τη βασική γραμμή, την Καλαμαριά (θα κοντεύει προς ολοκλήρωση) και τη Σταυρούπολη.

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΕΛΑΙΩΣΑΝ ΡΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ....

7 ΔΙΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ


ΤΙ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΙΕς ,...

ΝΑ ΦΑΜΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

Ρε Μαγκριώτη Πασοκολαμόγιο ... ακόμα εδώ είσαι ?

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ένας από τους πολλούς που ανήκω στο κίνημα "Δεν πληρώνω" τα διόδια. Γνωστά τα παραμύθια περί σωστών ΣΔΙΤ στους αυτοκινητόδρομους.
Λίγοι όμως γνωρίζουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων το δίνει το κράτος - δηλαδή όλοι εμείς - και το ελάχιστο οι ιδιώτες. Αφού όλα αυτά είναι υπερκοστολογημένα καταλαβαίνουμε ποιος χάνει οικονομικά. Και φυσικά οι ιδιώτες βάζουν ό,τι τιμές θέλουν, όσους σταθμούς διοδίων τους καπνίσει, και φυσικά! πριν ολοκληρώσουν τα έργα. Λέγανε για μείωση των τιμών αλλά στην πραγματικότητα θα είναι επιδότηση του κράτους προς τους ιδιώτες, δηλαδή "πλήρωνε κορόιδο λαέ".

Το πρόβλημα είναι ό,τι ο διοικητής του τμήματος Μοσχοχωρίου, κο Σιμούλης ούτε πατάει στο τμήμα - αφού όσες φορές τηλεφώνησα δεν τον βρήκα και κυρίως έχει δώσει πάγια εντολή να απορρίπτονται όλες ενστάσεις.
Και άντε την ένσταση για το πρόστιμο να την απορρίψουν. Αφού πλήρωσα το πρόστιμο και πέρασαν μερικές μέρες έκανα δεύτερη ένσταση-παράκληση για να επιστρέψουν τις πινακίδες. Παροχή υπηρεσιών κάνω δεν έχω μαγαζί, πως θα πληρώσω φόρους, ΔΕΗ και όλο το δημόσιο αν δεν πληρωθώ;

Όσοι ψάξουν το θέμα των διοδίων θα δούνε ό,τι η αφαίρεση των πινακίδων δεν είναι κανονική αλλά καπρίτσιο μερικών ή κρυφή εντολή του (ντ)ρέππα. Ας μην ξεχνάμε τις κάμερες που απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται όπως τώρα.
Είναι ντροπή το θέμα των διοδίων. Κυρίως γιατί σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι, ρήτρες υπέρ του Δημοσίου παραβλέπονται και πληρώνουμε πριν ολοκληρωθεί το έργο.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει μια τρομακτική για το Ελληνικό κράτος σύμβαση η οποία λήγει φέτος. Σύμβαση αρκούντως σοβαρή που δείχνει ότι αυτή η χώρα από την δουλεία δεν έφυγε ποτέ! Γιατί; Μα γιατί λείπουν οι Έλληνες πολιτικοί.


Ο μακαρίτης ο Δ.Μπάτσης στο βιβλίο που είχε γράψει το 1947 με τίτλο “Η Βαρεια βιομηχανία στην Ελλάδα”, αποκάλυψε την ύπαρξη της λεγόμενης “σύμβασης cooper” (υπεγράφη το 1940 και λήγει το 2010 και είμαι περίεργος να δω αν οι ξεφτιλισμένοι οι πολιτικάντηδες θα την ανανεώσουν!
Υπάρχει στο Yπουργείο Bιομηχανίας και παραδίδεται-σαν “ιερό κείμενο”- από υπουργό σε υπουργό) !!!, βάσει της οποίας τα λεγόμενα “στρατηγικά ορυκτά” της Ελλάδας καθώς και ο υδάτινος μας πλούτος, τίθενται υπό την αιγίδα ενός Αμερικανικού consortium εταιρειών! Το αποτέλεσμα αυτής της αποκάλυψης ήταν να τουφεκιστεί ο Δ.Μπάτσης μαζί με τον Ν.Μπελογιάννη το 1952 !!! Από τους 12 που ήταν για “ντουφέκι”, επέλεξαν μόνον 3, ένας εκ των οποίων ήταν και…ο Δ.Μπατσης! Καταλάβατε γιατί κανένας πολιτικός δεν αποτολμά να ακουμπήσει τα παρθένα κοιτάσματα ορυκτού πλούτου που βρίσκονται στην Ελλάδα. Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη με σίδερο – χρώμιο και νικέλιο και δεν παράγουμε ούτε γραμμάριο ανοξείδωτου χάλυβα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ τους κ.κ. 1. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
2. Υπουργό Οικονομικών

Είναι γνωστό ότι ο οδικός άξονας Χαλκηδόνα- Γιαννιτσά- Έδεσσα είναι ένα έργο ζωτικής σημασίας για το Ν. Πέλλας, για τη...
χρηματοδότηση του οποίου είχε διασφαλίσει η προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας κονδύλι ύψους 120.000.000 ευρώ, με προγραμματισμένο μάλιστα σχεδιασμό η δημοπράτηση να γίνονταν στις αρχές του 2010, χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα ολοκληρώνονταν οι μελέτες του έργου τις οποίες επίσης είχε χρηματοδοτήσει η ίδια Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με ποσό 5.000.000 από το Γ΄ΚΠΣ.

Μετά την ανάληψη όμως της εξουσίας από τη σημερινή Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, παρατηρείται μία ανεξήγητη καθυστέρηση στη δημοπράτηση του έργου, γεγονός που οδήγησε τον υπογράφοντα σε συνεχείς κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις για το συγκεκριμένα ζήτημα. Ενώ όμως αρχικά το Υπουργείο Υποδομών διαβεβαίωνε ότι τελικά η δημοπράτηση θα γίνονταν στις αρχές του 2011 ( αμέσως μετά την ολοκλήρωση της μελέτης περιβαλλοντικών όρων και αυτής του κτηματολογίου που εκ των υστέρων ανακαλύφθηκε ότι εκκρεμούσε ), στην τελευταία ερώτηση του υπογράφοντος ( υπ’ αριθ. 12076 ), ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Μαγκριώτης απαντά ότι η αρμόδια Υπηρεσία ( ΔΜΕΟ ) του Υπουργείου διαβίβασε στις 03/03/2011 αντίγραφα των εγκεκριμένων μελετών στη ΔΔΕ Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας προκειμένου να προχωρήσει στις ενέργειες για τη δημοπράτηση του έργου, χωρίς καν ν’ αναφέρει το χρονοδιάγραμμα που αυτή θα πραγματοποιηθεί.

Επειδή οι συνεχείς Κυβερνητικές ανακολουθίες και αναβολές στη δημοπράτηση του τόσο σημαντικού αυτού έργου, αποτελούν εμπαιγμό για τους πολίτες του Νομού.

Επειδή από την τελευταία απάντηση του Υπουργείου Υποδομών πέρασαν σχεδόν 2,5 μήνες χωρίς μέχρι σήμερα να έχει γίνει η δημοπράτηση.

ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κύριοι Υπουργοί να απαντήσουν υπεύθυνα:

Πότε επιτέλους θα γίνει η δημοπράτηση του οδικού άξονας Χαλκηδόνα- Γιαννιτσά- Έδεσσα, η οποία έχει ήδη καθυστερήσει περισσότερο από έναν χρόνο από τον αρχικό προγραμματισμό;

Ο Ερωτών
Γιώργος Καρασμάνης
Κοσμήτορας της Βουλής

Ανώνυμος είπε...

Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2011
Η αλήθεια σχετικά με τα έργα στα Τέμπη
Ανακοίνωση του Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών Μακεδονίας
για την διακοπή εργασιών στο έργο «Μαλιακός-Κλειδί».

1. Το γεγονός. Όπως είναι πλέον γνωστό (παρά τις «φιλότιμες» προσπάθειες των ΜΜΜ να το «θάψουν»), η παραχωρησιούχος κοινοπραξία του παραπάνω έργου, εδώ και είκοσι μέρες περίπου, κατέθεσε αίτηση διακοπής εργασιών. Επίσημη αιτιολογία: η καθυστέρηση ολοκλήρωσης των απαραίτητων απαλλοτριώσεων από πλευράς του ελληνικού δημοσίου. Πραγματική αιτία (αλλά και «ανεπίσημη» αιτιολογία): η πτώση του ποσοστού κέρδους κάτω από το αρχικά υπολογιζόμενο, λόγω μείωσης του κυκλοφοριακού φόρτου της οδού , στοιχείο που έχει σαν αποτέλεσμα την άρνηση συνέχισης χρηματοδότησης του έργου από πλευράς των τραπεζών.
2. Το υπόβαθρο. Το έργο παραχωρήθηκε με απόφαση της ελληνικής βουλής στην κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (στην οποία συμμετέχουν Ελληνικές και ξένες κατασκευαστικές εταιρείες και τράπεζες), με υποχρέωση της κοινοπραξίας να κατασκευάσει το τμήμα της Εθνικής Οδού από τον Ευαγγελισμό Λάρισας μέχρι την Σκοτίνα Πιερίας, και με το δικαίωμά αυτής να εκμεταλλεύεται, μέσω διοδίων, το τμήμα της Εθνικής Οδού από τις Ράχες Φθιώτιδας μέχρι το Κλειδί Ημαθίας για χρονικό διάστημα ίσο με 35 χρόνια, αρχής γενομένης από τον Μάρτη του 2008. Ακόμα! , μέσω της συγκεκριμένης σύμβασης παραχώρησης, το ελληνικό δημόσιο υποχρεώθηκε να καταβάλλει στην παραχωρησιούχο κοινοπραξία ποσοστό ίσο με το 35% του συνολικού κόστους κατασκευής, κόστος που υπερεκτιμήθηκε στο υπέρογκο ποσό των 1,15δις€, την στιγμή που το κόστος κατασκευής αντίστοιχων έργων της Εγνατίας Οδού, σε Καστανιά, Μέτσοβο, κ.λ.π., δεν υπερέβει το 1/5 του παραπάνω ποσού.
3. Η εξέλιξη. Μέχρι το τέλος του 2010, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το έργο στοίχισε 800εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 332εκ. δόθηκαν από το ελληνικό δημόσιο, τα 136εκ. από την είσπραξη των διοδίων, τα 160εκ. από ίδια κεφάλαια της κοινοπραξίας και τα υπόλοιπα από τραπεζικό δανεισμό και επιστροφές ΦΠΑ. Από την άλλη, όπως είναι αντιληπτό «δια γυμνού οφθαλμού», το ποσοστό του μέχρι σήμερα κατασκευασμένου έργου με το ζόρι προσεγγίζει το 50% του συνολικού έργου, ενώ υποτίθεται ότι έχει «αναλωθεί» το 80% του συνολικού κόστους.
4. Η σημερινή κατάσταση. Μετά την κατάθεση της αίτησης διακοπής εργασιών, έχουν ξεκινήσει διαπραγματεύσεις μεταξύ της κοινοπραξίας και της κυβέρνησης, τη στιγμή που ο κίνδυνος να σταματήσει εντελώς το έργο είναι κάτι παραπάνω από ορατός, και περίπου 1700 εργαζόμενοι, από το σύνολο των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο έργο, κινδυνεύουν να βρεθούν στο δρόμο. Πολύ περισσότερο που, αν το έργο σταμα

Ανώνυμος είπε...

Γιατί η εισαγγελία ακόμη σιωπά στα special olympics ???

Η αγωνία μου μεγάλη όταν πριν μερικά χρόνια έδινα τη μάχη μέσα από μια διευθυντική θέση του Αθήνα 2004...
για να πετύχει η χώρα μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες κρατώντας το μέτρο στη διαχείριση χρημάτων..
Από κοινοτικά Προγράμματα, πανεπιστημιακή βοήθειά μέχρι και επιστήμονες φαντάρους είχα επιστρατεύσει για να μειώσουμε κάποια χρήματα από το Προϋπολογισμό της Δνσης μου.
Και η αγωνία αυτή, μου άφησε προσωπικό κουσούρι τα 2 εμφράγματα.
Όταν σήμερα έκανα τη βόλτα μου σε κάποιες από τις εγκαταστάσεις που φιλοξενούν τα Special Olympics μιας χώρας που βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεωκοπίας. περίμενα να βρω κάτι λιτό αλλά ταυτόχρονα αξιοπρεπές. Η Έκπληξη μου όταν συνάντησα το Πάρτι της Σπατάλης ήταν τεράστια.
Τα γιατί είναι πολλά.

* Γιατί δεν χρησιμοποιήσαμε ούτε μια βίδα από το εξοπλισμό των Αγώνων του 2004.
* Γιατί ενώ έχουμε πλήρως οργανωμένο γυμναστήριο αγοράσαμε ταπί γυμναστικής έναντι 430.000 Ευρώ ολοκαίνουργιο, το καλύτερο του κόσμου.
* Γιατί ενώ έχουμε δίπλα στον Άγιο Κοσμά ετοιμες και κλειστές τις εγκαταστάσεις της Ιστιοπλοΐας κάναμε το αγώνισμα αλλού στο Σχοινιά αγοράζοντας μέχρι και σημαδούρες όταν ακόμη έχουμε χιλιάδες που δεν έχουν ΠΟΤΕ φουσκωθεί
* Γιατί ενώ έχουμε Τ/Κ δίκτυο σε κάθε στάδιο εγκαταστήσαμε νέο με ΠΥ άνω του 1,5 εκ. Ευρώ.;
* Γιατί αγοράσαμε " all in one" Pcs τα ακριβότερα δηλαδή Desktop που υπάρχουν στην αγορά;
* Γιατί το 80% των διαγωνισμών έκλεισε με τη διαδικασία του κατεπείγοντος
* Γιατί νοικιάσαμε τόσα πολλά Αυτοκίνητα σε κάποια από τα οποία δεν έχει μπει ποτε΄οδηγός;
* Γιατί φτιάξαμε ΝΕΑ γήπεδα ποδοσφαίρου 5χ5 κολλώντας τα στο τσιμέντου του Ελληνικού όταν σε λίγες μέρες θα αχρηστευθούν;
* Δεν είχε η Αττική κανένα 5χ5 ;
* Γιατί δεν διοργανώθηκε η Γυμναστική στο ΟΑΚΑ και το Βόλεϋ στο ΣΕΦ άλλα έπρεπε να πάρουμε ολοκαίνουργιο εξοπλισμό και να τα διοργανώσουμε σε άσχετα γυμναστήρια που δεν είχαν την υποδομή ενώ τα στάδια ήταν έτοιμα ;
* Γιατί παραγγείλαμε 190.000 στολές όταν οι εθελοντές δεν ξεπέρασαν τις 20.000;
* Γιατί αγοράσαμε νέα φουσκωτά σκάφη για την ιστιοπλοΐα όταν ακόμη τα φουσκωτά από το 2004 σαπίζουν στη αποθήκη του ΟΣΕ στη Μαγούλα;
* Γιατί αγοράσαμε μοτοσυκλέτες για τη κάλυψη της ποδηλασίας όταν θα μπορούσαμε για μια μέρα να τις νοικιάσουμε;
* Γιατί χτίσαμε τέντες στο Ελληνικό που μας κόστισαν πάνω από 500.000 Ευρώ όταν θα μπορούσαμε να κάνουμε το αγώνισμα κάπου με υπάρχουσα υποδομή;
* Γιατί το μυαλό μας εστιάστηκε στο καλύτερο, στο ακριβότερο, στο πιο πολυτελές χωρίς να υπολογίσουμε ποτέ σε ποιο σημείο βρίσκεται η χώρα, η οικονομία και ο μέσος Έλληνας Πολίτης.
* Γιατί και αυτό το σημαντικό γεγονός που θα έπρεπε να προσφέρει αγαπη μόνο στα παιδιά με ειδικές ανάγκες το μετατρέψαμε σε πάρτι σπατάλης;



Έχω 21 χρόνια πείρα από διεθνείς διοργανώσεις σε 5 ηπείρους. και μια μόνο λέξη έρχεται στο νου μου. " Γιατί υπήρχε σχέδιο."

Μια βόλτα αρκεί για να βγάλει κανείς τα συμπεράσματά του.

Τα γιατί είναι αμέτρητα; Και μπορώ να αναφέρω χιλιάδες ακόμη παραδείγματα και προσωπική εμπειρία για το πως κινήθηκαν τα πράγματα. Θα αναρωτηθεί κάποιος. Είναι Δόλος, Κακοδιαχείριση, ασχετοσύνη, ρεμούλα, πάρτι της ηγεσίας;

Πολλοί από τους πρώην συναδέλφους μου του 2004 που εργάζονται μέσα στην επιτροπή είναι φίλοι και παλαιοί συνάδελφοι,

Σίγουρα δεν μπορώ να πιστέψω για πολλούς από αυτούς τη λέξη ασχετοσύνη, μια και τους θεωρώ ικανότατους επαγγελματίες. Αρα μένουν τα υπόλοιπα.