Η οικονομική κρίση άλλαξε ζωές, άλλαξε συμπεριφορές, άλλαξε ρυθμούς καθημερινότητας, άλλαξε τον ορίζοντα της χώρας αλλά και των πολιτών.
Κάθε πολίτης όμως δεν βιώνει με τον ίδιο τρόπο την κρίση. Σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που δεν τους άγγιξε, είτε γιατί φρόντισαν να είναι παραγωγικοί και ανταγωνιστικοί και αυτό είναι καλό, είτε γιατί φρόντισαν με παράνομους τρόπους να πλουτίσουν. Οι πρώτοι μπορούν να αποτελέσουν παράδειγμα, οι δεύτεροι πολλές φορές «θορυβούν» γιατί βλέπουν πως τώρα καλούνται να πληρώσουν και να τιμωρηθούν. Σε κάθε περίπτωση είναι καλό να κατανοήσουν γρήγορα ότι οι καιροί άλλαξαν.
Υπάρχουν όμως και πολλοί ιδιαίτερα οι νέοι, οι άνεργοι, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα, αρκετοί επαγγελματίες και συνταξιούχοι, γενικότερα οι αδύναμοι οικονομικά πολίτες, που η ζωή του από δύσκολη έγινε τραγική. Η ανασφάλεια και τα αδιέξοδα που ζουν είναι δυστυχώς απόλυτα.
Πρέπει όμως να επανακτήσουν την χαμένη αυτοπεποίθηση τους. Ο φόβος δεν πρέπει να τους οδηγήσει στην παραίτηση και στην άρνηση. Δεν πρέπει να το βάλουν κάτω, πρέπει να συνεχίσουν την προσπάθεια. Πρέπει να διεκδικήσουν πιο αποφασιστικά τα αυτονόητα δικαιώματα τους στην εργασία και την αξιοπρεπή διαβίωση. Για αυτούς πρέπει και τα κόμματα να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους με υπευθυνότητα και σοβαρότητα.
Κυρίως όμως εμείς στο ΠΑΣΟΚ πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο, γιατί εμάς οι πολίτες εμπιστεύτηκαν περισσότερα και εμείς τους πονέσαμε περισσότερο.
Για αυτό η συμμετοχή στην νέα προσπάθεια θα είναι απόδειξη:
· Της απόφασής μας να κάνουμε μια νέα δυναμική αρχή.
· Της πίστης στην ιστορία μας, στις αρχές και τις αξίες του ιδεολογικού και πολιτικού μας χώρου.
· Της θέλησής μας να δικαιώσουμε τις θυσίες των Ελλήνων.
· Της απόφασής μας να είμαστε μπροστά στον αγώνα για την ανάπτυξη και την κοινωνική δικαιοσύνη.
Η συμμετοχή μας στην νέα προσπάθεια είναι το ασφαλές τεκμήριο πως είμαστε στο ΠΑΣΟΚ πρωτίστως για τα δύσκολα, είμαστε στο ΠΑΣΟΚ για να υπηρετούμε την χώρα και τους πολίτες.
(*Άρθρο Υφ. Γιάννη Μαγκριώτη στον Αγγελιοφόρο της Κυριακής και στη δημοσιογράφο κ. Στιβακτάκη Αννίτα)
12 σχόλια:
Είναι αργά πια... Είσαι "τυχερός", υπουργέ, που είχες άλλο χαρτοφυλάκιο και πρόβαλες επαρκώς τα έργα στη Σαλονίκη (έστω και 10 φορές το κάθε έργο, αλλά είναι μέσα στο παιχνίδι της επικοινωνίας τούτο).
Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο, αλλά δύσκολο το "παιχνίδι" πια. Μεγάλη η αγανάκτηση με την αποδοχή σου.
σ.σ. ο ενικός ας μου συχωρεθεί. Ούτως ή μόνος σχολιάζω και διαβάζω...
Αγαπητέ φίλε,
Κάνω το καθήκον μου απέναντι στους πολίτες της Θεσσαλονίκης και όλης της χώρας. Εγώ θαύματα δεν υποσχέθηκα ποτέ ούτε πρόβαλλα τον εαυτό μου σαν σωτήρα του τόπου. Θα ‘θελα να γνωρίζεις ότι ένα μεγάλο έργο, ανάλογα με το μέγεθος και το βαθμό δυσκολίας του έχει και ανάλογα χρόνια ωρίμανσης, ένταξης σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα, δημοπράτησης, και κατασκευής. Στις εποχές της κρίσης πιστεύω ότι η προσπάθεια μας στα δημόσια έργα έχει θετικό αντίκρισμα.
Θα ’θελα να σου απαντήσω για κάθε έργο ξεχωριστά, δεν ξέρω όμως για το δικό σου ενδιαφέρον. Μπορείς να με ρωτήσεις για οτιδήποτε, όπως και κάθε πολίτης.
Ο ενικός όχι μόνο δεν με πειράζει ίσα-ίσα δείχνει αμεσότητα. Οι ισοπεδωτικές λογικές τόσο για πολιτικές όσο και για πρόσωπα, πολύ περισσότερο οι ύβρεις και η βία είναι που με ενοχλούν.
Το blog των απλήρωτων εργαζόμενων του ΠΑΣΟΚ θα κλείσει την Πέμπτη στις 17:00 το απόγευμα, όπως αναφερούν σε ανακοίνωσή τους... Μάλιστα τονίζουν ότι συνάδελφοί τους δέχονται απειλές από «αυτόκλητους προστάτες του νέου προέδρου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ....
http://www.zougla.gr/politiki/article/klinoun-to-blog-logo-apilon
είμαστε στο ΠΑΣΟΚ για να υπηρετούμε την χώρα και τους πολίτες..... ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΜΑΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΤΕ. Η ΜΕΡΚΕΛ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ . ΧΑΙΛ.....
ta giaourtakia mevgal kai agno den aresoun eeeee!!!!!!
απλα ΦΑΣΙΣΤΟΠΑΣΟΚΙΑ
Εγώ ήθελα να ρωτήσω για το περίφημο Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών Μεταφορών κλπ...
Τι έγινε τελικά με αυτό; Καταλήξαμε κάπου; Ή έγινε μάταια...
Θα ήθελα να ρωτήσω τι θα γίνει με μετρό; Θα κατασκευαστούν οι σταθμοί Βούλγαρη και Νέα Ελβετία της βασικής γραμμής ή θα αντικατασταθούν από σταθμούς στους άλλους κλάδους;
Υπάρχει θέμα με τις απαλλοτριώσεις; Ο σταθμός Παπάφειο; Τα αρχαία στους σταθμούς του κέντρου;
Οι γραμμές τραμ; Τι γίνεται με το τραμ σε Τσιμισκή και άλλες περιοχές; Η πεζοδρόμηση της Τσιμισκή;
Η εξωτερική περιφερειακή οδός;;
Έπεα πτερόεντα λένε....
Πως αισθανεστε βρε πολιτικαντηδες της κακιας ωρας που μαντρωσατε τον κοσμο πισω απο καγκελα? Πως αισθανεστε που ολη η ελλαδα σας φτυνει και σας μουτζωνει? Μα καλα δεν εχετε ιχνος τσιπας να ξεκουμπιστειτε να πατε στον αγυριστο? Εσεις ρε αχρηστοι ησασταν και θα ειστε στη μνημη των πολιτων ως η αληθινη χουντα. Δεν σας αξιζει τιποτα λιγοτερο απο την χλευη που δειχνει ο κοσμακης προς εσας. Κατεβηκατε στις παρελασεις για να τιμησετε τους ΗΡΩΕΣ του 1821 και σας ρωταω ευθεως και αν εχει ενας απο εσας, μονο ενας τα κοτσια ας απαντησει ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 21 ΕΙΤΕ ΤΟΥ 40? Κατεβασαν σε κανεναν αυτοι τα βρακια τους? Καταστρεψαν αυτοι κανεναν λαο?
Αντε επιτελους να πατε να πνιγειτε ολοι σας αλλα απο εδω και στο εξης θα ζειτε με το φοβο μας.
ΜΙΑΣΜΑΤΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!!
«Κλείνει το μάτι» στους μεγαλοεργολάβους...
Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 25 Μαρτίου 2012, 20:17
Μεγαλύτερο ποσοστό από τα έσοδα των διοδίων των αυτοκινητοδρόμων θα δώσει η ελληνική κυβέρνηση στις εταιρείες κατασκευής, καθώς η κυκλοφορία των οχημάτων έχει περιοριστεί, με αποτέλεσμα να μειωθούν τα έσοδα και «να μην βγαίνουν οι οικονομικοί υπολογισμοί των εταιρειών», δήλωσε ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Χορστ Ράιχενμπαχ σε συνέντευξη που παραχώρησε στον γερμανικό τηλεοπτικό σταθμό ZDF.
Ποινές φυλάκισης για τους «Δεν πληρώνω»!
Αυστηρότατες κυρώσεις προβλέπει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για τα δημόσια έργα που βρίσκεται υπό επεξεργασία στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής. Συγκεκριμένα σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 143 απαγορεύεται και τιμωρείται η καθ’ οιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σε αυτό σταθμών διοδίων και η παρεμπόδιση της λειτουργίας των σταθμών διοδίων με οποιοδήποτε τρόπο, ώστε να μη γεννώνται υποχρεώσεις αποζημίωσης του Δημοσίου προς τους παραχωρησιούχους, σε περιπτώσεις κινητοποιήσεων.
Όπως προβλέπουν οι συμβάσεις παραχώρησης, το Δημόσιο θα πρέπει να εξασφαλίζει στους παραχωρησιούχους την αδιατάρακτη άσκηση του αποκλειστικού δικαιώματος εκμετάλλευσης των έργων παραχώρησης. Στο πλαίσιο αυτό όσοι καταλαμβάνουν σταθμούς διοδίων, μέρος ή ολόκληρο το οδόστρωμα, θα τιμωρούνται για παρακώλυση συγκοινωνιών με φυλάκιση από τρεις (αν η πράξη τελέστηκε με πρόθεση) έως έξι μήνες (αν η πράξη τελέστηκε από αμέλεια), όπως προβλέπει η παράγραφος 1 του άρθρου 292 του ποινικού κώδικα. Επίσης, θα αφαιρούνται οι πινακίδες ειδικών κατηγοριών οχημάτων, όπως και η άδεια του οδηγού τους. Σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο, θα δίνεται η δυνατότητα διαπίστωσης παραβάσεων στους οδικούς άξονες μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων. Όσον αφορά το τίμημα, το Δημόσιο -από τη στιγμή έναρξης ισχύος του πολυνομοσχεδίου- θα μπορεί να εφαρμόζει κατά την κατασκευαστική περίοδο ενός οδικού άξονα την πολιτική διοδίων που εκάστοτε κρίνει πρόσφορη για την αντιμετώπιση προβλημάτων που δημιουργούνται στους χρήστες. Αυτό είτε σε συμφωνία με τους παραχωρησιούχους, είτε ύστερα από μονομερή απόφασή του, αλλά με την υποχρέωση να καταβάλλει σε αυτή την περίπτωση αποζημίωση στις παραχωρησιούχους κοινοπραξίες. Επίσης, εάν κριθεί απαραίτητο, το Δημόσιο θα μπορεί να ελαφρύνει κάποιες κατηγορίες χρηστών. Παράλληλα, το Δημόσιο θα μπορεί να διαμορφώνει την τιμή διοδίων μέχρι το ύψος του ανωτάτου ορίου διοδίων τελών που προβλέπει η οικεία σύμβαση παραχώρησης. Στόχος της συγκεκριμένης διάταξης είναι να μειώνονται οι αποζημιωτικές υποχρεώσεις του Δημοσίου, όπως αυτές προκύπτουν από τις συμβάσεις παραχώρησης. Όσον αφορά στους άξονες, οι οποίοι αν και είναι ημιτελείς, οι χρήστες υποχρεούνται να καταβάλλουν διόδια, το πολυνομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα παράδοσης εκ μέρους του Δημοσίου ή/και εκμετάλλευσης εκ μέρους των παραχωρησιούχων τμημάτων ή/και υποτμημάτων των αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάζονται είτε από το Δημόσιο είτε τους παραχωρησιούχους, μετά την παρέλευση της προθεσμίας περάτωσής τους, στην περίπτωση που δεν έχουν ολοκληρωθεί στο σύνολό τους με υπαιτιότητα του Δημοσίου. Όπως δηλαδή προβλέπει το άρθρο 143, με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μπορεί να επιτρέπεται η λειτουργία των σταθμών διοδίων στην περίπτωση των αξόνων των οποίων η κατασκευή έχει σταματήσει με υπαιτιότητα του Δημοσίου. Τα τέλη διοδίων στην περίπτωση αυτή επιβάλλονται και αφορούν μόνο το μήκος του περαιωμένου τμήματος του υπόψη υποτμήματος. Τα έσοδα του σταθμού διοδίων η λειτουργία του οποίου αναστέλλεται με την ανωτέρω απόφαση, θα αποδίδονται στον δικαιούχο τους από τον εκάστοτε λειτουργό του καθοριζόμενου με την ως άνω απόφαση σταθμού διοδίων. Ως αναμενόταν το νομοσχέδιο δεν προβλέπει μαζική μείωση του τιμήματος των διοδίων, όπως υποσχόταν πριν από μερικούς μήνες ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, αλλά και ο πρώην υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας. Την ίδια στιγμή, το κίνημα «δεν πληρώνω» θα συμμετάσχει στις επικείμενες εθνικές εκλογές, γεγονός που έχει δημιουργήσει «εμφύλιο» μεταξύ ανάλογων κινήσεων πολιτών που υποστηρίζουν τη μη καταβολή διοδίων…
Η απάτη των διοδίων συνεχίζεται! Νέος νόμος-έκτρωμα υπό ψήφιση στη βουλή!
Εισάγεται άρθρο με το οποίο απαγορεύεται και τιμωρείται με ποινή φυλάκισης η με οποιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του...
οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σ’ αυτό σταθμών διοδίων.
Οι εταιρείες θα μπορούν πλέον να εισπράττουν διόδια ακόμα και εάν δεν έχουν ολοκληρωθεί τμήματα των αυτοκινητόδρομων και μάλιστα οι τιμές θα είναι οι ανώτατα προβλεπόμενες σε κάθε σύμβαση παραχώρησης!
Περιμένουμε να δούμε τη στάση που θα κρατήσουν οι βουλευτές μας μπροστά σ’ αυτό το νέο έκτρωμα.
Δημοσίευση σχολίου