Το διήμερο του Εθνικού Συμβουλίου απέδειξε, ότι μπορούμε να συμπεριφερθούμε υπεύθυνα και σε αυτήν την δύσκολη στιγμή για το κόμμα μας. Μπορούμε να βάλουμε πάνω από κάθε σκοπιμότητα το συμφέρον της χώρας και των πολιτών.
Μέσα από αυτήν την οπτική πρέπει να προγραμματίσουμε τον απολογιστικό και προγραμματικό μας διάλογο, την ανασυγκρότηση του ΠΑΣΟΚ και την εκλογή της ηγεσίας μας.
11 σχόλια:
Υπουργέ, μόνο αυτό το συμπέρασμα βγήκε από το ΕΣ; Κάποια δική σας συγκεκριμένη πρόταση και θέση για το μέλλον του ΠΑΣΟΚ; Οι πολίτες θα ψηφίσουν μόνο βάσει του υπουργικού σας έργου και της υπερδιετούς αντιλαϊκής πολιτικής του ΠΑΣΟΚ;
Μπορείτε αν θέλετε να διαβάσετε ολόκληρη την τοποθέτηση μου στο Εθνικό Συμβούλιο στο παρακάτω link:
http://www.magriotis.gr/press/press-releases/1912
ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΣ Ψ Ε Υ Τ Η Σ
ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΥΞΗΣΕΙΣ
ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ
ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣ ΣΕ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ
ΤΙ ΜΑΣ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ? ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ ?
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ
ΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΠΝΙΓΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ?
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΔΙΑΚΙΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ?
ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΑΝ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΙΧΝΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Νέες αυξημένες τιμές διοδίων σε πολλά κομβικά διόδια του εθνικού οδικού δικτύου -μεταξύ αυτών στην Ελευσίνα και στην διώρυγα του Ρίου- ανακοίνωσανοι εταιρείες. Οι μειώσεις παραπέμπονται στις ελληνικές καλένδες και από την 1η Φεβρουαρίου οι οδηγοί θα κληθούν να βάλουν ακόμηπιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.
ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ... ΠΟΣΟ ΨΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΑΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ?
Την ώρα που οι δημόσιοι (και οι δημοτικοί) υπάλληλοι, ακόμη και οι ίδιοι οι αιρετοί (δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι κλπ)...
έχουν χάσει έως και το 50% των αποδοχών τους, σε μία εταιρεία που υποτίθεται ότι δημιουργήθηκε για την Ανάπτυξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Αυτοδιοίκησης & Ανάπτυξης (ΕΕΤΑΑ Α.Ε.), το μόνο που «αναπτύσσεται» είναι οι μισθοί κάποιων ανώτερων στελεχών της.
Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι η σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου της ΕΕΤΑΑ έχει οριστεί με βάση τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών του 2006 (!), στην προ «Καλλικράτη», βεβαίως, εποχή και με εντελώς διαφορετικό αυτοδιοικητικό χάρτη και άλλη σύνθεση του δ.σ. της ΚΕΔΚΕ (ΚΕΔΕ σήμερα), η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών (βασικός μέτοχος της εταιρείας μαζί με την ΚΕΔΕ) και ο ίδιος ο υπουργός Τάσος Γιαννίτσης για άγνωστους λόγους, δεν προχωράει στην αλλαγή του.
Αποτέλεσμα, σε μία περίοδο που ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος ζητά από τους Έλληνες να σφίξουν όλο και περισσότερο το ζωνάρι τους, ενώ η Βουλή ψηφίζει σήμερα νέες μειώσεις σε συντάξεις και μισθούς στον ιδιωτικό τομέα, ένας εκ των στενότερων συνεργατών του, ο υπουργός Εσωτερικών Τ. Γιαννίτσης, να εμφανίζεται να «καλύπτει» τη σημερινή διοίκηση εταιρείας του υπουργείου του και τα «golden boys» που αυτή δημιούργησε και συντηρεί.
Μισθοί μέχρι και 8500 ευρώ!!!
Χαρακτηριστικό της διασπάθισης του δημόσιου χρήματος από τη συγκεκριμένη εταιρεία είναι ότι, σύμφωνα με τη μισθολογική κατάσταση που έχει στα χέρια της η aftodioikisi.gr, από τα περίπου 150 άτομα-υπαλλήλους της (κανένας πάντως δε βγαίνει σε... εργασιακή εφεδρεία), περίπου τα 60 λαμβάνουν αποδοχές (βασικές και λοιπές) πάνω από 3.000 ευρώ το μήνα.
Ενδεικτικά παραδείγματα: ο Γ.Ρ λαμβάνει (συνολικό κόστος) 8.500 ευρώ το μήνα, ο Α.Γ. 6.163 ευρώ ο Ι.Γ. 5.782 ευρώ, η Γ.Μ 5.529 ευρώ, η Γ.Γ 5.518 ευρώ, ο Χ.Λ. 5.407 ευρώ, η Σ.Α. 5.150 ευρώ, ο Δ.Φ 5.091 ευρώ, ο Γ.Γ 5.054 ευρώ, ο Ν.Μ 5.009 ευρώ, η Α.Κ. 4.753 ευρώ, ο Η.Λ. 4.653, ο Δ.Ζ. 4.637 ευρώ, η Ε.Λ. 4.542 ευρώ, η Κ.Γ. 4.450 ευρώ, ο Γ.Δ. 4.358 ευρώ, ο Μ.Κ. 4.156 ευρώ, ο Κ.Γ 4.006 ευρώ, ο Π.Κ. 3.961 ευρώ, η Γ.Ε. 3.730 ευρώ, η Ε.Γ 3.687 ευρώ, ο Ο.Κ. 3.634 ευρώ, ο Δ.Κ. 3.606 ευρώ, ο Χ.Β. 3.425 ευρώ, ο Λ.Κ. 3.331 ευρώ, ο Β.Κ. 3.218 ευρώ, η Ε.Γ. 3.156 ευρώ, η Σ.Κ. 3.002 ευρώ και ο μακρύς κατάλογος των «golden αμοιβών» συνεχίζεται...
Εφάπαξ 120.000 ευρώ και πρόσληψη ξανά!!!
Ενδεικτικό, δε, του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται τη λειτουργία της εταιρείας η σημερινή διοίκησή της, είναι πως στέλεχος στην οικονομική υπηρεσία της ΕΕΤΑΑ, ο Π.Μ., το Μάιο 2010 βγήκε πρόωρα στη σύνταξη λαμβάνοντας εφάπαξ 120.000 ευρώ, για να επανέλθει... μία ημέρα αργότερα, με μισθό 3.500 ευρώ (συν, βεβαίως, 2.500 ευρώ από τη σύνταξη). Μάλιστα, για να πάρει τη θέση αυτή, κάποιοι από τη διοίκηση της ΕΕΤΑΑ εξεβίαζαν την υπάλληλο που επρόκειτο να προαχθεί στη θέση του Π.Μ., με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη εργαζόμενη να καταθέσει αγωγή για τις απειλές που δέχεται!!!
ΑΠΛΑ ΨΕΥΤΕΣ !!!!!!
. Collections also include colourful wall decorations Onitsuka Tigerwhich combine great design with safety. Many parents want to avoid having a framed and glazed picture on the wall so the soft padded wall décor Onitsuka Tigeritems and the soft printed wall canvases are the perfect solution as they are lightweight and pose no glass danger to the child.
Το blog των απλήρωτων εργαζόμενων του ΠΑΣΟΚ θα κλείσει την Πέμπτη στις 17:00 το απόγευμα, όπως αναφερούν σε ανακοίνωσή τους... Μάλιστα τονίζουν ότι συνάδελφοί τους δέχονται απειλές από «αυτόκλητους προστάτες του νέου προέδρου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ....
http://www.zougla.gr/politiki/article/klinoun-to-blog-logo-apilon
«Κλείνει το μάτι» στους μεγαλοεργολάβους...
Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 25 Μαρτίου 2012, 20:17
Μεγαλύτερο ποσοστό από τα έσοδα των διοδίων των αυτοκινητοδρόμων θα δώσει η ελληνική κυβέρνηση στις εταιρείες κατασκευής, καθώς η κυκλοφορία των οχημάτων έχει περιοριστεί, με αποτέλεσμα να μειωθούν τα έσοδα και «να μην βγαίνουν οι οικονομικοί υπολογισμοί των εταιρειών», δήλωσε ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Χορστ Ράιχενμπαχ σε συνέντευξη που παραχώρησε στον γερμανικό τηλεοπτικό σταθμό ZDF.
Ποινές φυλάκισης για τους «Δεν πληρώνω»!
Αυστηρότατες κυρώσεις προβλέπει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για τα δημόσια έργα που βρίσκεται υπό επεξεργασία στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής. Συγκεκριμένα σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 143 απαγορεύεται και τιμωρείται η καθ’ οιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σε αυτό σταθμών διοδίων και η παρεμπόδιση της λειτουργίας των σταθμών διοδίων με οποιοδήποτε τρόπο, ώστε να μη γεννώνται υποχρεώσεις αποζημίωσης του Δημοσίου προς τους παραχωρησιούχους, σε περιπτώσεις κινητοποιήσεων.
Όπως προβλέπουν οι συμβάσεις παραχώρησης, το Δημόσιο θα πρέπει να εξασφαλίζει στους παραχωρησιούχους την αδιατάρακτη άσκηση του αποκλειστικού δικαιώματος εκμετάλλευσης των έργων παραχώρησης. Στο πλαίσιο αυτό όσοι καταλαμβάνουν σταθμούς διοδίων, μέρος ή ολόκληρο το οδόστρωμα, θα τιμωρούνται για παρακώλυση συγκοινωνιών με φυλάκιση από τρεις (αν η πράξη τελέστηκε με πρόθεση) έως έξι μήνες (αν η πράξη τελέστηκε από αμέλεια), όπως προβλέπει η παράγραφος 1 του άρθρου 292 του ποινικού κώδικα. Επίσης, θα αφαιρούνται οι πινακίδες ειδικών κατηγοριών οχημάτων, όπως και η άδεια του οδηγού τους. Σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο, θα δίνεται η δυνατότητα διαπίστωσης παραβάσεων στους οδικούς άξονες μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων. Όσον αφορά το τίμημα, το Δημόσιο -από τη στιγμή έναρξης ισχύος του πολυνομοσχεδίου- θα μπορεί να εφαρμόζει κατά την κατασκευαστική περίοδο ενός οδικού άξονα την πολιτική διοδίων που εκάστοτε κρίνει πρόσφορη για την αντιμετώπιση προβλημάτων που δημιουργούνται στους χρήστες. Αυτό είτε σε συμφωνία με τους παραχωρησιούχους, είτε ύστερα από μονομερή απόφασή του, αλλά με την υποχρέωση να καταβάλλει σε αυτή την περίπτωση αποζημίωση στις παραχωρησιούχους κοινοπραξίες. Επίσης, εάν κριθεί απαραίτητο, το Δημόσιο θα μπορεί να ελαφρύνει κάποιες κατηγορίες χρηστών. Παράλληλα, το Δημόσιο θα μπορεί να διαμορφώνει την τιμή διοδίων μέχρι το ύψος του ανωτάτου ορίου διοδίων τελών που προβλέπει η οικεία σύμβαση παραχώρησης. Στόχος της συγκεκριμένης διάταξης είναι να μειώνονται οι αποζημιωτικές υποχρεώσεις του Δημοσίου, όπως αυτές προκύπτουν από τις συμβάσεις παραχώρησης. Όσον αφορά στους άξονες, οι οποίοι αν και είναι ημιτελείς, οι χρήστες υποχρεούνται να καταβάλλουν διόδια, το πολυνομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα παράδοσης εκ μέρους του Δημοσίου ή/και εκμετάλλευσης εκ μέρους των παραχωρησιούχων τμημάτων ή/και υποτμημάτων των αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάζονται είτε από το Δημόσιο είτε τους παραχωρησιούχους, μετά την παρέλευση της προθεσμίας περάτωσής τους, στην περίπτωση που δεν έχουν ολοκληρωθεί στο σύνολό τους με υπαιτιότητα του Δημοσίου. Όπως δηλαδή προβλέπει το άρθρο 143, με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μπορεί να επιτρέπεται η λειτουργία των σταθμών διοδίων στην περίπτωση των αξόνων των οποίων η κατασκευή έχει σταματήσει με υπαιτιότητα του Δημοσίου. Τα τέλη διοδίων στην περίπτωση αυτή επιβάλλονται και αφορούν μόνο το μήκος του περαιωμένου τμήματος του υπόψη υποτμήματος. Τα έσοδα του σταθμού διοδίων η λειτουργία του οποίου αναστέλλεται με την ανωτέρω απόφαση, θα αποδίδονται στον δικαιούχο τους από τον εκάστοτε λειτουργό του καθοριζόμενου με την ως άνω απόφαση σταθμού διοδίων. Ως αναμενόταν το νομοσχέδιο δεν προβλέπει μαζική μείωση του τιμήματος των διοδίων, όπως υποσχόταν πριν από μερικούς μήνες ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, αλλά και ο πρώην υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας. Την ίδια στιγμή, το κίνημα «δεν πληρώνω» θα συμμετάσχει στις επικείμενες εθνικές εκλογές, γεγονός που έχει δημιουργήσει «εμφύλιο» μεταξύ ανάλογων κινήσεων πολιτών που υποστηρίζουν τη μη καταβολή διοδίων…
Η απάτη των διοδίων συνεχίζεται! Νέος νόμος-έκτρωμα υπό ψήφιση στη βουλή!
Εισάγεται άρθρο με το οποίο απαγορεύεται και τιμωρείται με ποινή φυλάκισης η με οποιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του...
οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σ’ αυτό σταθμών διοδίων.
Οι εταιρείες θα μπορούν πλέον να εισπράττουν διόδια ακόμα και εάν δεν έχουν ολοκληρωθεί τμήματα των αυτοκινητόδρομων και μάλιστα οι τιμές θα είναι οι ανώτατα προβλεπόμενες σε κάθε σύμβαση παραχώρησης!
Περιμένουμε να δούμε τη στάση που θα κρατήσουν οι βουλευτές μας μπροστά σ’ αυτό το νέο έκτρωμα.
Δημοσίευση σχολίου