31 Δεκ 2011

"Θεσσαλονίκη: Πατάει... γκάζι το μετρό"


Έτος – σταθμός αναμένεται να είναι το 2012 για την πορεία του μετρό της Θεσσαλονίκης, όχι της βασικής γραμμής, αλλά συνολικά του δικτύου που σχεδιάζεται. Κι αυτό καθώς, αν όλα πάνε καλά, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους όχι μόνο θα ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά, αλλά και θα εγκατασταθεί ανάδοχος, δηλαδή θα αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής του έργου.
Παράλληλα, κατά το 2012 αναμένεται να δημοπρατηθούν οι οριστικές μελέτες για μία ακόμα επέκταση του υπόγειου μέσου σε σταθερή τροχιά της Θεσσαλονίκης, αυτήν τη φορά προς τα δυτικά, και συγκεκριμένα προς τη Σταυρούπολη και την Ευκαρπία.
Πρόκειται για συγκεκριμένα βήματα, τα οποία γίνονται με βάση το σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που προβλέπει στη Θεσσαλονίκη τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου δικτύου μετρό, μήκους 33 χλμ., το οποίο θα διαθέτει 33 σταθμούς.
 Ετσι, έπειτα από από τη βασική γραμμή, μήκους 9,6 χλμ., που θα εκτείνεται από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι τη Νέα Ελβετία, η οποία κατασκευάζεται, σειρά παίρνει η επέκταση προς την Καλαμαριά, που θα ξεκινά από το σταθμό Πατρικίου, τον ενδέκατο, κατά σειρά, της βασικής γραμμής και θα φτάνει μέχρι τη Μίκρα.
 Πρόκειται για μία γραμμή μήκους 4,8 χλμ., η οποία θα έχει πέντε σταθμούς: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα. Ο προϋπολογισμός του έργου, που θα δημοπρατηθεί από το ΕΣΠΑ, είναι 650 εκατ. ευρώ. Η έναρξη των εργασιών θα γίνει το πρώτο εξάμηνο του 2012, υπό την προϋπόθεση ότι δε θα υπάρξουν νομικές εμπλοκές μεταξύ των διαγωνιζόμενων εταιριών.

Οι επεκτάσεις
 Για την πλήρη ανάπτυξη δικτύου μετρό στη Θεσσαλονίκη σχεδιάζονται ακόμα τρεις επεκτάσεις, αλλά και ένας νέος κλάδος. Η πρώτη επέκταση προς τα δυτικά, είναι αυτή προς τη Σταυρούπολη και τα νοσοκομεία «Παπαγεωργίου» και «424». Θα έχει μήκος 6,5 χλμ. και θα διαθέτει έξι σταθμούς: Νεάπολη, Παύλου Μελά, Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ευκαρπία και νοσοκομεία. Ο προϋπολογισμός της συγκεκριμένης γραμμής ανέρχεται σε 650 εκατ. ευρώ.
 Επόμενη επέκταση είναι αυτή προς τον Εύοσμο, μήκους 4,4 χλμ., που θα έχει τέσσερις σταθμούς: Αμπελόκηποι, Μενεμένη, Εύοσμος, Σχολές, με προϋπολογισμό 440 εκατ. ευρώ. 
Η επέκταση προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία» θα έχει μήκος 5,5 χλμ., ενώ η χάραξή της ενδεχομένως να είναι επίγεια ή ακόμα και εναέρια (monorail). Θα διαθέτει τέσσερις σταθμούς και ο προϋπολογισμός εκτιμάται να είναι της τάξης των 300 εκατ. ευρώ.
 Ο νέος κλάδος που σχεδιάζεται θα φεύγει από τα Πανεπιστήμια προς την Τούμπα και τη Χαριλάου. Θα έχει μήκος 4,8 χλμ., εκ των οποίων το τελευταίο προβλέπεται να είναι η υφιστάμενη σήραγγα πρόσβασης προς το αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Για τις ανάγκες του κλάδου προβλέπεται η κατασκευή τριών σταθμών: Τούμπα, Χαριλάου, Νέα Ελβετία. Ο προϋπολογισμός εκτιμάται να είναι της τάξης των 380 εκατ. ευρώ.

Η βασική γραμμή
 Την ίδια ώρα, με ικανοποιητικούς ρυθμούς προχωρούν πλέον οι εργασίες κατασκευής της βασικής γραμμής. Τα έργα πολιτικού μηχανικού έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό μεγαλύτερο του 40%, η διάνοιξη σηράγγων αγγίζει το 70% (ποσοστό που αντιστοιχεί σε περίπου έξι χιλιόμετρα σε καθεμία από τις δύο μονές σήραγγες που έχει το μετρό της Θεσσαλονίκης), ενώ ξεκινούν και οι αρχιτεκτονικές εργασίες, αλλά και οι ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις στους σταθμούς που ολοκληρώνονται.
Οι αρχαιολογικές έρευνες

Οσον αφορά το... αγκάθι του μετρό, τις αρχαιολογικές ανασκαφές, σήμερα έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό περίπου 57%, ωστόσο έχουν επιταχυνθεί, σε σχέση με το παρελθόν, και υπολογίζεται ότι μέσα στο 2012 θα ολοκληρωθούν. Ετσι, αρχαιολογική έρευνα εκτελείται στη διακλάδωση προς Σταυρούπολη και στους σταθμούς Δημοκρατίας, «Βενιζέλου», «Αγίας Σοφίας» και «Φλέμινγκ».

Πάντως, είναι γεγονός ότι είχε υποεκτιμηθεί το μέγεθος και ο χρόνος που θα απαιτούσε η αρχαιολογική έρευνα. Για να περιοριστούν οι καθυστερήσεις, καταβάλλονται προσπάθειες για την επίσπευση των ανασκαφικών εργασιών. Για το σκοπό αυτό, έχει τοποθετηθεί και δεύτερη βάρδια εργατοτεχνιτών σε σχεδόν όλα τα σκάμματα.

Εξάλλου, καθώς τα εργοτάξια είναι εγκατεστημένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και κατά τη διάρκεια της κατασκευής δημιουργούνται προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία της πόλης, υπογράφηκε μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ της «Αττικό Μετρό ΑΕ» και φορέων της Θεσσαλονίκης, με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων που ανακύπτουν.

Σε εννέα μέτωπα
Οσον αφορά αυτή καθεαυτήν την κατασκευή του μετρό, εργασίες εκτελούνται σε εννέα μέτωπα και συγκεκριμένα στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, στον επίσταθμο (το σημείο όπου θα στρίβουν οι συρμοί για να αλλάξουν κατεύθυνση), στους σταθμούς Σιντριβάνι, Πανεπιστήμιο, «Ευκλείδης», «Φλέμινγκ» και «Ανάληψη». Εργασίες εκτελούνται, επίσης, για την κατασκευή του αμαξοστασίου, αλλά και των σηράγγων.

Αναλυτικότερα, στον επίσταθμο, που βρίσκεται δυτικότερα του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού και αποτελεί το σημείο όπου θα στρίβουν οι συρμοί για να αλλάξουν κατεύθυνση, έχουν ολοκληρωθεί οι παρακάμψεις δικτύων των οργανισμών κοινής ωφελείας, οι αρχαιολογικές εργασίες και η κατασκευή των διαφραγματικών τοίχων (του περιβλήματος του σταθμού). Εχουν, επίσης, ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο τμήμα του επιστάθμου οι εργασίες εκσκαφής και αντιστήριξης (90%), η κατασκευή της πλάκας οροφής (95%) και της πλάκας θεμελίωσης (80%). Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής του δυτικού φρεατίου.

Στην αφετηρία του μετρό, στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή τμήματος της πλάκας οροφής (30%), της πλάκας διακίνησης των επιβατών (40%) και της πλάκας πυθμένα (20%). Βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες κατασκευής της πλάκας επιπέδου -1 του σταθμού (38%) και της βόρειας πρόσβασης (30%).

Στη διακλάδωση του μετρό για τη μελλοντική επέκταση προς τη Σταυρούπολη, που ήδη κατασκευάζεται, βρίσκεται σε εξέλιξη αρχαιολογική ανασκαφή.

Στο σταθμό Δημοκρατίας, έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αρχαιολογικής ανασκαφής, στο νότιο τμήμα του σταθμού, και σε εξέλιξη βρίσκεται η ανασκαφή στο βόρειο τμήμα.

Στο κέντρο
 Στο σταθμό Βενιζέλου επίσης βρίσκεται σε εξέλιξη αρχαιολογική ανασκαφική έρευνα, κάτι το οποίο ισχύει και στο σταθμό Αγίας Σοφίας.
 Στο σταθμό Σιντριβάνι αναθεωρήθηκαν οι μελέτες, καθώς το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο αποφάσισε τη διατήρηση της εκκλησίας σε ρυθμό βασιλικής που ήρθε στο φως, η οποία καταλαμβάνει περίπου το ένα τρίτο του σταθμού. Στο υπόλοιπο τμήμα του ολοκληρώθηκε η αρχαιολογική έρευνα και εκτελούνται κατασκευαστικές εργασίες.
 Στο σταθμό Πανεπιστήμιο, έχει ολοκληρωθεί η εκσκαφή του σταθμού μέχρι το επίπεδο -1 και η κατασκευή της πλάκας οροφής, της μεσόπλακας του σταθμού και της πλάκας επιπέδου -1. Επιπλέον, έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της πλάκας οροφής. Σε εξέλιξη βρίσκονται εργασίες κατασκευής των βόρειων φρεατίων, της νότιας πρόσβασης, του νότιου φρεατίου και σκυροδέτησης.

Στα ανατολικά
 Ανατολικότερα, και συγκεκριμένα στο σταθμό «Παπάφη», εκκρεμεί αφενός η έκδοση δικαστικής απόφασης σχετικά με την κοπή δέντρων προκειμένου να εξελιχθούν εργασίες. Αφετέρου, ακόμα δεν έχει δοθεί το «πράσινο φως» από τη διοίκηση του ορφανοτροφείου για την παραχώρηση του χώρου που απαιτείται προκειμένου να κατασκευαστεί ο σταθμός.
 Ο σταθμός «Ευκλείδης», αντίθετα, αποτελεί το σταθμό... πρότυπο, καθώς, ουσιαστικά, έχει ολοκληρωθεί και μάλιστα προ πολλού.
 Στο σταθμό «Φλέμινγκ», ολοκληρώθηκε η εκσκαφή και αντιστήριξη του σταθμού στα επίπεδα -1 και -2, καθώς και η κατασκευή των πλακών οροφής και των επιπέδων -1, -2. Βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες κατασκευής των πασσάλων και του νότιου φρεατίου, και ταυτόχρονα εκτελείται αρχαιολογική ανασκαφή.
 Στον... πολύπαθο σταθμό της «Ανάληψης», για τις ανάγκες κατασκευής του οποίου έχει κλείσει η οδός Δελφών, κατασκευάζονται οι διαφραγματικοί τοίχοι και πραγματοποιούνται εργασίες ενίσχυσης των χαλαρών εδαφών της περιοχής.

Απαλλοτριώσεις
 Ανατολικότερα, ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι τόσο... ρόδινα για το μετρό, καθώς ακόμα εκκρεμεί η ολοκλήρωση απαλλοτριώσεων και οι εργασίες καθυστερούν.
 Ετσι, στο σταθμό «Πατρικίου» και στη διακλάδωση προς την Καλαμαριά μπορεί να έχουν γίνει οι παρακάμψεις των δικτύων των οργανισμών κοινής ωφελείας στο μεγαλύτερό τους τμήμα, όχι όμως σε όλο. Το δικαστήριο πρόκειται να γίνει, αν δεν υπάρξει νέα αναβολή, στις 7 του προσεχούς Φεβρουαρίου.
 Οι απαλλοτριώσεις εκκρεμούν, επίσης, στους σταθμούς Βούλγαρη και Νέα Ελβετία, καθώς και σε μικρό τμήμα του αμαξοστασίου, στο μεγαλύτερο τμήμα του οποίου, πάντως, έχει γίνει εργοταξιακή κατάληψη.
 Τέλος, από τη Νέα Ελβετία μέχρι το αμαξοστάσιο του μετρό, που θα βρίσκεται στην Πυλαία, θα πρέπει να κατασκευαστεί σήραγγα, με ανοιχτό όρυγμα. Αυτό που έχει γίνει μέχρι στιγμής, είναι οι παρακάμψεις των δικτύων των οργανισμών κοινής ωφέλειας, σε τμήμα της συγκεκριμένης σήραγγας.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το 2015 το μετρό ?

κι με τι χρήματα ? με τα ευρωπαικά ?

αφου μας χρεωκοπήσατε Γιαννάκη .... και ειμασετ εκτος ΟΝΕ και ΕΕ σε λίγους μήνες όπως τα καταφέρατε ...

για ποιό 2015 μας μιλάς λοιπόν ?

Ανώνυμος είπε...

Ως «μπίζνα» ολκής ή μεγάλη «αβάντα» υπέρ των μεγαλοεργολάβων χαρακτηρίζεται από ανώτατους δικαστικούς λειτουργούς η διασπάθιση δισεκατομμυρίων ευρώ που πραγματοποιούνταν κατά τη διάρκεια εκτέλεσης δημοσίων έργων, λόγω της πλημμελούς ή ελλειμματικής λειτουργίας των τεχνικών υπηρεσιών του Υπουργείου Υποδομών.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, σωρεία δικαστικών αποφάσεων των Διοικητικών Εφετείων της χώρας «υποχρεώνει» το ελληνικό Δημόσιο να εκταμιεύει υπέρογκα ποσά για δρόμους, γέφυρες και αρκετά ακόμα κατασκευαστικά έργα, τα οποία είχαν υπερκοστολογηθεί, χωρίς -δυστυχώς- να ελεγχθούν από κανέναν.

Αυτό συνέβαινε επειδή οι κατασκευαστικές εταιρείες εκμεταλλεύονταν την... απροθυμία ή την περίεργη κωλυσιεργία των αρμόδιων τεχνικών υπηρεσιών που δεν φρόντιζαν να κάνουν το αυτονόητο: να επιμετρήσουν τα έργα και να διορθώσουν ή να εγκρίνουν τον λογαριασμό αλλά και την πάγια νομολογία που θέλει «ουδέν λάθος να αναγνωρίζεται μετά την αποχώρηση από το ταμείο».

Σε απλά Ελληνικά σημαίνει ότι, άπαξ και ο λογαριασμός ενός έργου δεν είχε διορθωθεί από την υπεύθυνη υπηρεσία εντός τριών μηνών, τα ελληνικά δικαστήρια ήταν υποχρεωμένα να επιδικάσουν στους μεγαλοεργολάβους οποιοδήποτε ποσό εκείνοι ισχυρισθούν ότι κόστισε το έργο, ανεξάρτητα από τις οποιαδήποτε πλημμέλειες, ανακρίβειες και υπερτιμολογήσεις.

Το μεγάλο κόλπο

Το πιο ανησυχητικό της υπόθεσης είναι ότι το αρμόδιο υπουργείο (πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ και νυν Υποδομών) εμφανιζόταν, μέχρι σήμερα, να έχει τον ρόλο του «απλού θεατή», καθώς η πολιτική ηγεσία του αδιαφορούσε για τον πακτωλό των εκατομμυρίων -από το υστέρημα του ελληνικού λαού- που δινόταν σε κατασκευαστικές-κολοσσούς ανεξάρτητα από τις πραγματικές υπηρεσίες που είχαν προσφέρει στο κράτος.

Μέχρι σήμερα ουδείς υπάλληλος των τεχνικών υπηρεσιών είχε ελεγχθεί, προκειμένου να εξηγήσει τους λόγους που δεν τηρείται η διορία του τριμήνου, με αποτέλεσμα οι εργολάβοι να λάμβαναν τα ποσά που οι ίδιοι επιθυμούσαν κατόπιν προσφυγής στη Δικαιοσύνη.

Ανώνυμος είπε...

Ανώτατες δικαστικές «πηγές» είναι αποκαλυπτικές για τον τρόπο με τον οποίο στήνεται η μεγάλη «κομπίνα»:

Σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, κατά την εκτέλεση ενός έργου, ο συμβαλλόμενος εργολάβος είναι υποχρεωμένος (μετά την περάτωση των εργασιών) να υποβάλει στην τεχνική υπηρεσία του υπουργείου που διευθύνει το έργο (Διευθύνουσα Υπηρεσία) την αποκαλούμενη «τελική επιμέτρηση του έργου». Πρόκειται για τον πίνακα που ανακεφαλαιώνει όλες τις ποσότητες των εργασιών που έχουν γίνει κατά είδος, τιμή μονάδας, κ.τ.λ..

Στη συνέχεια, στην ίδια υπηρεσία υποβάλλεται η έγκριση του λογαριασμού, προκειμένου να πληρωθεί. Σε αυτό το σημείο αρχίζουν τα παράδοξα της υπόθεσης, καθώς, παρόλο που η αρμόδια υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να ελέγξει την ακρίβεια των παραπάνω στοιχείων έχοντας τη δυνατότητα είτε να εγκρίνει, είτε να αρνηθεί την έγκριση, είτε να προβεί σε διορθώσεις των τιμών, εντούτοις κάτι τέτοιο ουδέποτε συμβαίνει.

Το αποτέλεσμα είναι να παρέρχεται το τρίμηνο, ουδείς έλεγχος να πραγματοποιείται και βάσει της νομολογίας ο λογαριασμός των μεγαλοεργολάβων να θεωρείται αυτοδικαίως εγκεκριμένος, χωρίς η Διευθύνουσα Υπηρεσία του υπουργείου να έχει το δικαίωμα να πραγματοποιήσει την παραμικρή τροποποίηση. Ακολούθως, βέβαια, τα αρμόδια διοικητικά δικαστήρια «αναγκάζονται» να εκδίδουν τις αποφάσεις διασπάθισης του δημοσίου χρήματος.

Τα ερωτήματα

Οι ίδιοι «κύκλοι» που θεωρούν βέβαιο ότι το μείζονος σημασίας θέμα θα απασχολήσει τη νέα ηγεσία του υπουργείου, εκφράζουν και ορισμένα ερωτήματα για την πολιτική ασυδοσίας των περασμένων ετών, όπως:

- Για ποιο λόγο, παρόλο που οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου γνωρίζουν τη διαμορφωθείσα νομολογία, δεν επιλαμβάνονται του ελέγχου των έργων εντός τριμήνου αλλά αρκετό καιρό αργότερα;

- Εάν, υποθετικά, υπάρχει φόρτος εργασίας, γιατί υποθετικά δεν επιστρέφουν έγκαιρα τον λογαριασμό προς επανασύνταξη και επανυποβολή, παρά κάθονται αμέτοχοι;

- Γιατί, ενώ γνωρίζουν τα τεράστια ποσά που διακυβεύονται κατά την εκτέλεση δημοσίων έργων, χειρίζονται με… δυσεξήγητη αδιαφορία τα συγκεκριμένα θέματα; Μήπως, εξυπηρετούνται άλλα συμφέροντα;

- Για ποιο λόγο μέχρι σήμερα το αρμόδιο υπουργείο δεν ζητούσε εξηγήσεις και δεν απέδιδε ευθύνες στα όργανα και τους υπαλλήλους των τεχνικών υπηρεσιών που είναι αρμόδιοι για τη διεκπεραίωση των συγκεκριμένων υποθέσεων;

Ανώνυμος είπε...

Μαγκριώτη θα μεινεις πολυ ακομα στο Υπουργείο ?

δε ντρέπεσαι ?

εισαι ενοχος γαι ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Προτάσεις για σύνδεση μετρό με Τούμπα/Χαριλάου και ΚΤΕΛ:

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=86465288&postcount=122


http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=87579342&postcount=116

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗς ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ 10ΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ....

Ανώνυμος είπε...

Την ώρα που οι δημόσιοι (και οι δημοτικοί) υπάλληλοι, ακόμη και οι ίδιοι οι αιρετοί (δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι κλπ)...
έχουν χάσει έως και το 50% των αποδοχών τους, σε μία εταιρεία που υποτίθεται ότι δημιουργήθηκε για την Ανάπτυξη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Αυτοδιοίκησης & Ανάπτυξης (ΕΕΤΑΑ Α.Ε.), το μόνο που «αναπτύσσεται» είναι οι μισθοί κάποιων ανώτερων στελεχών της.

Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι η σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου της ΕΕΤΑΑ έχει οριστεί με βάση τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών του 2006 (!), στην προ «Καλλικράτη», βεβαίως, εποχή και με εντελώς διαφορετικό αυτοδιοικητικό χάρτη και άλλη σύνθεση του δ.σ. της ΚΕΔΚΕ (ΚΕΔΕ σήμερα), η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών (βασικός μέτοχος της εταιρείας μαζί με την ΚΕΔΕ) και ο ίδιος ο υπουργός Τάσος Γιαννίτσης για άγνωστους λόγους, δεν προχωράει στην αλλαγή του.

Αποτέλεσμα, σε μία περίοδο που ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος ζητά από τους Έλληνες να σφίξουν όλο και περισσότερο το ζωνάρι τους, ενώ η Βουλή ψηφίζει σήμερα νέες μειώσεις σε συντάξεις και μισθούς στον ιδιωτικό τομέα, ένας εκ των στενότερων συνεργατών του, ο υπουργός Εσωτερικών Τ. Γιαννίτσης, να εμφανίζεται να «καλύπτει» τη σημερινή διοίκηση εταιρείας του υπουργείου του και τα «golden boys» που αυτή δημιούργησε και συντηρεί.

Μισθοί μέχρι και 8500 ευρώ!!!

Χαρακτηριστικό της διασπάθισης του δημόσιου χρήματος από τη συγκεκριμένη εταιρεία είναι ότι, σύμφωνα με τη μισθολογική κατάσταση που έχει στα χέρια της η aftodioikisi.gr, από τα περίπου 150 άτομα-υπαλλήλους της (κανένας πάντως δε βγαίνει σε... εργασιακή εφεδρεία), περίπου τα 60 λαμβάνουν αποδοχές (βασικές και λοιπές) πάνω από 3.000 ευρώ το μήνα.

Ενδεικτικά παραδείγματα: ο Γ.Ρ λαμβάνει (συνολικό κόστος) 8.500 ευρώ το μήνα, ο Α.Γ. 6.163 ευρώ ο Ι.Γ. 5.782 ευρώ, η Γ.Μ 5.529 ευρώ, η Γ.Γ 5.518 ευρώ, ο Χ.Λ. 5.407 ευρώ, η Σ.Α. 5.150 ευρώ, ο Δ.Φ 5.091 ευρώ, ο Γ.Γ 5.054 ευρώ, ο Ν.Μ 5.009 ευρώ, η Α.Κ. 4.753 ευρώ, ο Η.Λ. 4.653, ο Δ.Ζ. 4.637 ευρώ, η Ε.Λ. 4.542 ευρώ, η Κ.Γ. 4.450 ευρώ, ο Γ.Δ. 4.358 ευρώ, ο Μ.Κ. 4.156 ευρώ, ο Κ.Γ 4.006 ευρώ, ο Π.Κ. 3.961 ευρώ, η Γ.Ε. 3.730 ευρώ, η Ε.Γ 3.687 ευρώ, ο Ο.Κ. 3.634 ευρώ, ο Δ.Κ. 3.606 ευρώ, ο Χ.Β. 3.425 ευρώ, ο Λ.Κ. 3.331 ευρώ, ο Β.Κ. 3.218 ευρώ, η Ε.Γ. 3.156 ευρώ, η Σ.Κ. 3.002 ευρώ και ο μακρύς κατάλογος των «golden αμοιβών» συνεχίζεται...

Εφάπαξ 120.000 ευρώ και πρόσληψη ξανά!!!

Ενδεικτικό, δε, του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται τη λειτουργία της εταιρείας η σημερινή διοίκησή της, είναι πως στέλεχος στην οικονομική υπηρεσία της ΕΕΤΑΑ, ο Π.Μ., το Μάιο 2010 βγήκε πρόωρα στη σύνταξη λαμβάνοντας εφάπαξ 120.000 ευρώ, για να επανέλθει... μία ημέρα αργότερα, με μισθό 3.500 ευρώ (συν, βεβαίως, 2.500 ευρώ από τη σύνταξη). Μάλιστα, για να πάρει τη θέση αυτή, κάποιοι από τη διοίκηση της ΕΕΤΑΑ εξεβίαζαν την υπάλληλο που επρόκειτο να προαχθεί στη θέση του Π.Μ., με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη εργαζόμενη να καταθέσει αγωγή για τις απειλές που δέχεται!!!

Ανώνυμος είπε...

Το blog των απλήρωτων εργαζόμενων του ΠΑΣΟΚ θα κλείσει την Πέμπτη στις 17:00 το απόγευμα, όπως αναφερούν σε ανακοίνωσή τους... Μάλιστα τονίζουν ότι συνάδελφοί τους δέχονται απειλές από «αυτόκλητους προστάτες του νέου προέδρου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ....

http://www.zougla.gr/politiki/article/klinoun-to-blog-logo-apilon