6 Μαΐ 2010

Οφείλουμε πολλά στην χώρα και στους συμπολίτες μας, ειδικότερα αυτούς που πλήττονται από τη κρίση και τα μέτρα.

Θέλω να εκφράσω την θλίψη μου για τους τρεις ανθρώπους, η μια μάλιστα εγκυμονούσα, που έχασαν τη ζωή τους τη μέρα των διαδηλώσεων στις 5 Μαΐου.
Οφείλουμε να διερευνήσουμε μέχρι τέλους τις αιτίες που οδήγησαν σε αυτό το τραγικό γεγονός και να μην επιτρέψουμε να επαναληφθεί κάτι ανάλογο.
Οφείλουμε να δημιουργήσουμε στους πολίτες το αίσθημα της ασφάλειας το οποίο φαίνεται να έχει χαθεί.
Οφείλουμε, ως πολιτική ηγεσία, να επαναφέρουμε τη δημοκρατική διαμαρτυρία εξαλείφοντας τη βία από όπου και αν προέρχεται.
Οφείλουμε να βγάλουμε την οικονομία από την κρίση και θα το κάνουμε, αναπληρώνοντας το ταχύτερο δυνατό τις απώλειες εισοδημάτων πολλών συμπολιτών μας. Απώλειες που σε πολλές περιπτώσεις είναι άδικες αλλά δυστυχώς σήμερα αναγκαίες.
Οφείλουμε και εκεί θα κριθούμε, να πατάξουμε την φοροδιαφυγή και την φοροκλοπή. Να περιορίσουμε δραστικά την σπατάλη και τη διαφθορά.

12 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

το θέμα είναι όμως να επποδίσουμε αυτή την κοινωνία μίσους που γιγαντώνεται γύρω μας.

Ditikos blogger είπε...

Δεν θα ήθελα να κάνω καμία περαιτέρω κριτική γιατί η αξία της ζωής δεν αποτιμάται. Προχωρώντας θα ήθελα να σημειώσω ότι η πολιτική που ακολουθείται συνοψίζεται στην πολιτική επιλογή ενός μέρος του ΠΑΣΟΚ που επιζητεί την ευημερία των αριθμών και οχι των πολιτών. Δεν τα λέω εγώ σας παραθέτω τις δηλώσεις του "πραγματικού"γραμματέα του ΠΑΣΟΚ (μέ βαση τον συσχετισμό δυνάμεων) κου Παναγιωτακόπουλου καθώς και του κου Τζουμάκά οι οποίοι ελπίζω να πιστεύετε ότι είναι ακόμα ΠΑΣΟΚ.

«Διαφωνώ ριζικά να ζητάνε τις έδρες, τις έδρες τις δίνει ο λαός», δήλωσε ο κ. Παναγιωτακόπουλος και σημείωσε: «Οι τρεις βουλευτές, όπως άλλωστε ορίζει και το Σύνταγμα, ψήφισαν κατά συνείδηση και πάντως μέσα στις αρχές του ΠΑΣΟΚ, τις θέσεις και τις προγραμματικές του δηλώσεις. Συνεπώς δεν καταψήφισαν την κυβέρνηση. Η ενότητα του ΠΑΣΟΚ δεν σφυρηλατείται μέσα από πειθαρχικά μέτρα. Αλλού είναι το πρόβλημα».

Στην ίδια εκδήλωση ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Στέφανος Τζουμάκας είπε ότι δεν βρήκε υπουργό (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΝΝΟΕΙ ΚΑΙ ΕΣΑΣ Κ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ Η ΟΧΙ???), βουλευτή ή στέλεχος του Κινήματος που να είναι ευχαριστημένοι με τα οικονομικά μέτρα. Επισήμανε ότι υπάρχει μια «ακατάσχετη προπαγάνδα» και «κινδυνολογία» για να τρομοκρατηθεί ο κόσμος και να αποδεχθεί τα μέτρα. Χαρακτήρισε «καραμέλα» τα περί «χρεοκοπίας» της Ελλάδας, λέγοντας ότι το 75% των ελληνικών ομολόγων τα κατέχουν γαλλικές, γερμανικές και ελβετικές Τράπεζες, οι οποίες δεν πρόκειται να αφήσουν να χρεοκοπήσει η χώρα, διότι θα χάσουν περίπου 250 δις. ευρώ.

οι εξελίξεις θα είναι ραγδάιες για όλο το φάσμα του πολιτικού συστήματος,εξάλλου όλοι κρίνονται κάποια στιγμή πρέπει και εσείς να αποφασίσετε με ποιό ΠΑΣΟΚ είστε....του μονόδρομου ή με της απόψεις του κου Κοτζία, τζουμάκα οικονόμου, Σακοράφα, Δημαρά και άλλων 15-20 συναδέλφων σας που τους γνωρίζετε καλύτερα από εμένα.

Ανώνυμος είπε...

Αξιότιμε κ Μαγκρίωτη

θα ήθελα θα ήθελα να απαντήσω ένα προς ένα τα επιχειρήματα σας, αλλά δυστυχώς δεν έχω πολύ χρόνο... ετοιμάζομαι να φύγω στο εξωτερικό για να εργστώ αφού η δική σας γενία έφερε την χώρα μου στα πρόθυρα της χρεωκοπίας, όχι χρηάτων κυρίως αξιών και αρχών.

Δεν έχω πολύ χρόνο γιατί βλέπω να συνεχίζουν να παίρνουν 18500 ευρώ στον ΟΠΑΠ, οι κολλητοί να διορίζονται όπως διαβάζω στον τύπο, η κ Μπιρμπίλη να προσλαμβάνει την κολλητή της όπως διαβάζω που είχε προυπηρεσία σε μια εταιρεία ειδών υγιεινής...., ο Πρόεδρος του μιας ΔΕΚΟ να παίρνει 6500 ευρώ ενώ υποτίθεται είχε μπεί πλαφόν 5000,το ιδιο ισχύει και για τον Π΄ροεδρο της ΕΡΤ. Επίσης στα νοσοκομεία διορίστηκαν μαθηματικοί θεολόγοι, νοσηλέυτριες για όλους, ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ OPENGOV.GR ΤΙ ΕΓΙΝΕ, ????

Κατά άλλα συνεχίστε το μοτίβου του οφείλουμε .......χωρίς ουσιαστικά να πράτουμε και στο τέλος θα μετανστεύσει όλη η χώρα.

Κακά τα ψέμματα κ Μαγκριώτη επείδή σας εκτιμώ ΜΕ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΥΛΙΚΑ ΔΕΝ ΚΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗ.......
Τελικά αν κατάλαβα καλά επιλέξεται την βαρβαρότητα από τον σοσιαλισμό, ενώ όπως διαβάζω στα σχόλια και άλλων μονόδρομοι και αδιέξοδα στην Δημοκρατία δεν υπάρχουν......

Φοιτητής από Θεσσαλονίκη είπε...

Οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης σας ευχαριστούν για τις πρόσθετες αυξήσεις στα εισιτήρια του ΟΑΣΘ.
Επιτέλους πετύχαμε την περίφημη σύγκλιση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές πόλεις (όσον αφορά τις τιμές των ΜΜΜ).

Ακόμη, με το ενιαίο εισιτήριο του 1€ και στη Θεσσαλονίκη, όταν κατεβαίνουμε στην Αθήνα δε θα μπερδευόμαστε αφού κι εκεί έχει την ίδια τιμή. Μόνο που εκεί ισχύει για μετεπιβίβαση σε λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ, μετρό, προαστιακό. Στη Θεσσαλονίκη ισχύει για λεωφορεία, λεωφορεία, λεωφορεία...

Όσον αφορά το Μετρό, ο λαός λέει όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι.

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΘΩ
*Συγγνώμη για το ειρωνικό ύφος

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς έχετε υψηλή αίσθηση του χιούμορ, όταν γράφετε:

«Οφείλουμε να βγάλουμε την οικονομία ... τη διαφθορά»

Γιατί δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς το γεγονός ότι η κυβέρνησή σας κάνει από τη μια περικοπές σε μισθούς, συντάξεις και επιδόματα και από την άλλη αγοράζει εξοπλισμούς 1,3δις http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=11815022!!!

Εκτός αν ετοιμάζετε πόλεμο και δεν μας το λέτε.

Φοιτητής από Θεσσαλονίκη είπε...

Τελικά, αν κατάλαβα καλά νομίζω πως τα εισιτήρια του ΟΑΣΘ ξαναλλάζουν:

"Ανακοινώνεται από τον Ο.Α.Σ.Θ. ότι τα εισιτήρια των 0,60 € (και τα μειωμένα των 0,30 €) μπορούν να χρησιμοποιούνται από και προς οποιαδήποτε γραμμή και από και προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, αρκεί η δεύτερη, τρίτη, τέταρτη χρήση (επικύρωση) να γίνει εντός του χρόνου των 70 λεπτών απ’ την πρώτη χρήση (όπως ίσχυε μέχρι 30.4.2010 και με τα εισιτήρια των 0,50 € που αντικαταστάθηκαν).
Παρακαλούνται οι επιβάτες να αγνοούν τις οδηγίες που διαβάζουν όπισθεν των εισιτηρίων αυτών, που ενημερώνουν για μία μόνο χρήση, διότι είχαν εκτυπωθεί προ των σχετικών οδηγιών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων περί της ορθής έννοιας της σχετικής διάταξης της κοινής υπουργικής απόφασης που καθόρισε τα νέα κόμιστρα από 1.5.2010.
Ζητούμε συγνώμη και την κατανόηση των επιβατών για την σύγχυση που προκλήθηκε μέχρι σήμερα επί του θέματος αυτού.
Ημερομηνία Καταχώρησης: 2010-05-11"

Ακόμα δεν έχω καταλάβει όμως σίγουρα. Μόλις σιγουρευτώ θα μπορώ να σας συγχαρώ

Φοιτητής από Θεσσαλονίκη είπε...

Είναι γεγονός! Ο ΟΑΣΘ απέσυρε τη νέα τιμολογιακή του πολιτική! Ισχύουν 4 μετεπιβιβάσεις από παντού.

Ευτυχώς που σε μια τέτοια δύσκολη περίοδο για τη χώρα, το υπουργείο έπραξε αυτό που πρέπει.

Θα σχολιάζω όλα όσα αφορούν το υπουργείο σας (ίσως επειδή με ενδιαφέρουν οι μεταφορές και υποδομές), θετικά ή αρνητικά.

Οπότε, δε μένει παρά να πω ότι οι Θεσσαλονικείς είναι για το συγκεκριμένο θέμα πλεόν ευχαριστημένοι! Ευχαριστούμε!

Φοιτητής από Θεσσαλονίκη είπε...

Ένα (προσωπικό μου) όνειρο θερινής νυκτός για την πόλη μας: http://img97.imageshack.us/img97/1903/asth.png

Ας μου επιτραπεί να φαντάζομαι...

Φοιτητής από Θεσσαλονίκη είπε...

Κύριε Μαγκριώτη πολλά ακούγονται για το σιδηρόδρομο τώρα τελευταία. Είναι να νωρίς να μιλήσω, αφού δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα..
Πάντως, αν ο κύριος Ρέππας δεχτεί να κλείσουν οι γραμμές της Πελοποννήσου, ελπίζω εσείς να προσπαθήσετε ώστε να υπάρχει ο προαστιακός στη Μακεδονία, προς Λάρισα, Έδεσσα/Φλώρινα, Κιλκίς/Σέρρες... Αφού Χαλκιδική και Καβάλα δε βλέπω να φτάνει στα επόμενα 10 χρόνια...

Δεν έχω καταλάβει γιατί στην Αθήνα προσπαθεί το υπουργείο να μετατρέψει τα αστικά λεωφορεία σε τροφοδότες του μετρό, και δεν κάνει το ίδιο και με ΚΤΕΛ -ΟΣΕ.. Για ποιο λόγο να υπάρχει ΚΤΕΛ για Κατερίνη και Λάρισα από Θεσσαλονίκη, όταν ο προαστιακός είναι πιο σύγχρονος, πιο άνετος, πιο οικολογικός, πιο γρήγορος; Ας καταργηθούν τα ΚΤΕΛ αυτά και ας τροφοδοτούν τις κωμοπόλεις/χωρία της Λάρισας και Πιερίας με τους σταθμούς του ΟΣΕ...

ΦαΘ είπε...

Κι άλλος χάρτης για μετρό: http://img32.imageshack.us/img32/6291/54683072.png

Φοιτητής από Θεσσαλονίκη ( ΦαΘ )

ΦαΘ είπε...

Κύριε Μαγριώτη, με το μετρό έτοιμο το 2014, τις επεκτάσεις για Καλαμαριά, Ευκαρπία, Κορδελιό και τον προαστιακό για ΤΕΙ Σίνδου και τις πρωτεύουσες τις Κεντρικής Μακεδονίας... :
Αν τα κάνετε ΘΑ ΠΑΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ
Αν δεν τα κάνετε (όπως κι ο κ. Σουφλιάς έλεγε μετρό το 2012), ξέρετε τι θα ακολουθήσει...

Ή υπόσχεστε πάρα πολλά, ενώ δεν έχουμε σχεδόν τίποτα σήμερα, ή όντως θα λύσετε τα συγκοινωνιακά προβλήματα της περιφέρειας..

Πάντως η πτώση είναι χειρότερη

Γιάννης Μαγκριώτης είπε...

Προσπαθούμε, παρ' όλες τις δυσκολίες, που έρχονται τόσο από το παρελθόν, όσο και αυτές που έχουμε μπροστά μας. Πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε με την συνεργασία, ιδιαίτερα των τοπικών φορέων.