1 Μαρ 2010

Η Θεσσαλονίκη θα μπορέσει να βαδίσει στη νέα εποχή

Η πόλη μας έχει πολλές και διαχρονικές ταυτότητες. Είναι μια πόλη με ζωντανή και διαρκή παρουσία. Προσπαθούμε να ενισχύσουμε τους ρυθμούς της, την εξωστρέφεια και την αυτοπεποίθηση της. Εδώ και πολλές δεκαετίες με την παγκοσμιοποίηση και το άνοιγμα των συνόρων, δόθηκαν στην πόλη μας πολλές δυνατότητες. Κάποιες από αυτές αξιοποιήθηκαν, όμως η έλλειψη υποδομών, τα προβλήματα στην ευρύτερη περιοχή της Βαλκανικής, αλλά και τα εσωτερικά προβλήματα της Ελλάδας, δεν της επέτρεψαν να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις, για να ενισχύσει την εξωστρέφειά της.
Από την πλευρά μας έχουμε ένα ανανεωμένο σχέδιο για την Θεσσαλονίκη και την Κ. Μακεδονία, το οποίο το προετοιμάσαμε μέσα από ανοιχτή διαβούλευση πριν τις εκλογές του Οκτώβρη. Αυτό το σχέδιο ξεδιπλώνουμε καθημερινά, δυστυχώς όμως σε μια πολύ δύσκολη οικονομική συγκυρία για τη χώρα, για την Ευρώπη και τη Διεθνή Κοινότητα.
Παρ’ όλα αυτά είμαι αισιόδοξος ότι ολοκληρώνοντας τις βασικές αναπτυξιακές υποδομές, η Θεσσαλονίκη θα μπορέσει πλέον με αυτοπεποίθηση να βαδίσει στη νέα εποχή.

7 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Είναι καιρός πια η πόλη μας να αντικρίσει τα θετικά του νέου αιώνα. Ζούμε ακόμη, δυστυχώς, -με τις ανεπάρκειες του παρελθόντος- στον Κ΄ αιώνα (πριν ακόμα κλείσει.

Ditikos blogger είπε...

Εφαρμόστε επιτελούς κε Μαγκριώτη το ανανεωμένο σχέδιο που έχετε εκπονήσει πριν τις εκλογές, γι αυτό σας εξέλεξε ο Ελληνικός Λαός και σαφώς σας τίμησε με την ψήφο του ο κόσμος της Θεσσαλονίκης. Προς το παρόν διαβάζουμε καθημερινά για 1,5 δισ στο λιμλανι του Πειραιά, σύνδεση του Λιμανιού με μετρό τραμ. Για την Πόλη μας γινόμαστε μάρτυρες παλινωδιών,αναβλητικότητας κ.ο.κ. Γνωρίζουμε ότι θέληση υπάρχει εκ μέρους σας, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι το ίδιο ισχύει και για τους Καρεκλοκένταυρους των Αθηνών. Η Ελλάδα βρίσκεται σε κρίση και το αντίδοτο στην κρίση είναι τα έργα, σύμφωνα και με τον Adam Smith, τα λεφτά υπάρχουν, όπως μας είχατε διαβεβαιώσει και ιδιαίτερα για την ανάπτυξη της Πόλης μας που σε λίγο καιρό θα γιορτάσει τα 100 χρόνια της. Προχωρήστε λοιπόν, τώρα χρειάζονται αναπτυξιακά μέτρα, δημόσιες επενδύσεις.Σε μια Πόλη όπως η θεσσαλονική δεν αρκεί να ψάχνουμε την ταυτότητα της διότι λόγω ανεργίας πολύ φοβάμαι ότι δεν θα υπάρχουν οι νέες δυνάμεις για να προσδιορίσουν και να οριοθετήσουν την ταυτότητα της Πόλης.

Φοιτητής από Θεσσαλονίκη είπε...

Κύριε Μαγκριώτη, το σχόλιο μου δεν ταιριάζει απόλυτα στο θέμα αλλά ήθελα να σας τονίσω αυτό: Ακούω για δεύτερη αύξηση στα εισιτήρια του ΟΣΕ. Είμαι φοιτητής και θέλω να σας παραθέσω πρώτον κάποια (επίσημα) στοιχεία:
ΚΤΕΛ: Θεσσαλονίκη - Αθήνα:
Απλή μετάβαση φοιτητικό: 29€
Μετ'επιστροφής φοιτητικό: 39€

ΟΣΕ Απλό τρένο (ή ταχεία προτεραιότητας όπως ονομάζεται από τον Αύγουστο): Θεσσαλονίκη-Αθήνα:
Απλή μετάβαση φοιτητικό:23,10€
Μετ'επιστροφής φοιτητικό:46,20€


ΗΔΗ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΑΘΗΝΑ με τρένο μετ' επιστροφής για έναν φοιτητή είναι πιο ακριβό από τα ΚΤΕΛ κατά 7,20€!
Πιστεύτε ότι οι περίσσοτεροι απλά πηγαίνουν;; Δεν επιστρέφουν;;
Τα ΚΤΕΛ στα εισιτήρια μετ' επιστροφής παρέχουν επιπλέον μείωση! Ο ΟΣΕ ΚΑΜΙΑ!

Νόμιζα πως ο στόχος των αυξήσων ήταν όπως έλεγε η ΝΔ να φτάσουν οι τιμές των απλών τρένων αυτές των ΚΤΕΛ. Στο παράδειγμά μου ήδη ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ.
Θέλετε να κλείσει ο ΟΣΕ;;;
Θα ήθελα παρακαλώ όταν θα έχετε χρόνο να γράψετε στο ιστολόγιό σας κάποια απάντηση/ενημέρωση για το θέμα. Παρακαλώ όμως πριν αυξηθούν τα εισιτήρια και είναι αργά...

Γιάννης Μαγκριώτης είπε...

Ο εκσυγχρονισμός και εξορθολογισμός του σιδηρόδρομου είναι για μας βασική συνιστώσα για την βιώσιμη και ισόρροπη ανάπτυξη. Προβλήματα υπάρχουν, τα γνωρίζουμε και διερευνούμε τις βέλτιστες λύσεις τους.

Φοιτητής από Θεσσαλονίκη είπε...

Ελπίζω πως ό,τι γίνει τελικά με τον ΟΣΕ θα είναι προς όφελος των πολιτών. Ειδάλλως τα ΚΤΕΛ θα κυριαρχήσουν και στη μοναδική γραμμή που ο ΟΣΕ είναι μεγάλος ανταγωνιστής τους... Ευχαριστώ

Φοιτητής από Θεσσαλονίκη είπε...

Να διευκρινίσω ότι οι παραπάνω τιμές για το τρένο που αναφέρω αφορούν την αμαξοστοιχία Ε501 που αναχωρεί στις 12:42 από Θεσσαλονίκη. Παρατήρησα πρόσφατα ότι υπάρχουν και φθηνότερα δρομολόγια αργά το βράδυ με απλές αμαξοστοιχίες. Παρόλα αυτά δεν έχω καταλάβει γιατί στην Ε501 το εισιτήριο είναι πιο ακριβό από τα βραδινά τρένα...

Δέσποινα είπε...

Χριστός Ανέστη κύριε Μαγκριώτη.Είμαι μητέρα 5 παιδιών.Το μεγαλύτερο είναι ένα από τα 120 παιδιά που πηγαίνουν στο Γυμνάσιο της Επανομής 10 χλμ μακριά από το σπίτι μας χρησιμοποιώντας τα λεωφορεία της νομαρχίας.Ως γραμματέας του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων έχω έρθει σ΄επαφή με τον Ο.Α.Σ.Θ. ο οποίος είναι πρόθυμος να δώσει λύση στο θέμας μας αλλά δεν μπορεί να προχωρήσει γιατί για οποιαδήποτε αλλαγή απαιτείται η υπογραφή του Σ.Α.Σ.Θ.το οποίο είναι ακέφαλο αφού ο πρόεδρός του είναι προς αντικατάσταση.Εκκρεμούν δεκάδες ζητήματα μεταφορών στη Θεσσαλονίκη και δεν μπορεί να δοθεί ούτε η πιο απλή λύση.΄Ερχεστε και μας επαινείτε κάθε φορά τους πολύτεκνους στις εκδηλώσεις που κάνει ο Σύλλογός μας "΄Αγιοι Πάντες".Παρακαλώ βοηθήστε μας και έμπρακτα.
Ευχαριστώ.