10 Φεβ 2010

Η προοπτική μας για το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης

Με εντολή του Πρωθυπουργού έχουμε δεσμευτεί να επιταχύνουμε την κατασκευή του έργου για να κερδίσουμε σημαντικό μέρος του χαμένου χρόνου, που ξεπερνά τα δυο χρόνια.
Δουλεύουμε ήδη για τη λύση των προβλημάτων που καθυστέρησαν την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής, έτσι ώστε στο τέλος του 2013 ή στις αρχές του 2014 να την παραδώσουμε στους πολίτες.
Παράλληλα, επιδιώκουμε την ολοκλήρωση των μελετών προς την Καλαμαριά, την επίλυση των προβλημάτων με το ΣτΕ και τη διασφάλιση των αναγκαίων πόρων για να προχωρήσουμε στην ουσιαστική δημοπράτησή του, όσο πιο σύντομα γίνεται. Άμεσα θα προχωρήσουμε στη μελέτη των επεκτάσεων προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη και φυσικά θα διασφαλίσουμε τους πόρους για τη χρηματοδότηση και κατασκευή τους.
Το ΜΕΤΡΟ είναι έργο απόλυτης ανάγκης για να γίνει η πόλη μας ανθρώπινη, λειτουργική και ελκυστική σε επισκέπτες και επενδυτές. Είναι έργο απόλυτης προτεραιότητας για την Κυβέρνηση. Είναι έργο που μας ενώνει όλους, πέρα από κόμματα και προσωπικές επιδιώξεις.
Χαίρομαι γιατί τις τελευταίες ημέρες είδα να εκφράζονται ανησυχίες για την πορεία του έργου από πρώην και νυν στελέχη της Ν.Δ. Εκλαμβάνουμε ως θετικό γεγονός την εκδήλωση της ανησυχίας τους σήμερα, μόνο που είμαι βέβαιος ότι γνωρίζουν, ότι τα προβλήματα του ΜΕΤΡΟ δημιουργήθηκαν στα δικά τους χρόνια διακυβέρνησης. Τώρα έχουμε ευθύνη να δουλέψουμε όλοι για να τα ξεπεράσουμε και πρώτα-πρώτα εμείς στην Κυβέρνηση, στην οποία οι πολίτες ανέθεσαν την ευθύνη μετά τις εκλογές του 2009.

4 σχόλια:

Ditikos blogger είπε...

Αγαπητέ κ Μαγκριώτη,

Το Μετρό αφορά όλους τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι έχουν ταλαιπωρηθεί-παραπλανηθεί διαχρονικά και από τα δύο κόμματα έξουσίας. Γνωρίζοντας ότι έχετε ευαισθησία για το συγκεκριμένο έργο και ιδιαίτερα για την ισόρροπη ανάπτυξη της Πόλης Σας καλώ να επισπέυσετε τις εργασίες και προς τα δυτικά, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία (γεωτεχνικές Μελέτες κλπ) που υπάρχουν στα συρτάρια της ΠΚΜ λόγω του έργου διαπλάτυνσης της οδού Λαγκαδά. Είμαι σίγουρος ότι έχετε την βούληση και την γνώση να το πράξετε. Οι πολίτες της Δυτικής Θεσσαλονίκης περιμένουν να το πράξετε.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Το μετρό στη χειρότερη περίπτωση είναι αναγκαίο για τη μολυσμένη Θεσσαλονίκη. Είναι όμως και έργο αναπτυξιακό. Θα προσφέρει μοναδικές δυνατότητες ανάπτυξης στη Δυτική κυρίως πόλη. Ήδη προς εδώ μεταφέρονται δεκάδες επιχειρήσεις και στο μέλλον και η ΔΕΘ. Ένα τέτοιο μέσο μαζικής μεταφοράς θα ενισχύσει κάθε τέτοια μελλοντική οικονομική επέκταση και κάθε επένδυση.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να μην περάσει ΤΩΡΑ προαστιακός από ΝΣΣ-Αμπελόκηπους-Μενεμένη- Ελευθέριο-Νέα Ιωνία ή Σίνδο, δεδομένου ότι η σιδηροδρομική υποδομή ήδη υπάρχει και απλά θα κατασκευαστούν οι αποβάθρες; Και σε συνδυασμό με το μετρό το 2014 αυτό να βγαίνει επάνω στις γραμμές του ΟΣΕ και να αντικαταστήσει τον προαστιακό για Σίνδο; Θα μπορούσαν ήδη σήμερα αυτές οι περιοχές να εξυπηρετούνται από τον προαστιακό Λάρισας ή από νέα τοπική γραμμή. Δεν είναι κρίμα οι κάτοικοι της Μενεμένης να βλέπουν τα σύγχρονα τρένα Desiro να σκουριάζουν στο αμαξοστάσιο της Μενεμένης και να μην υπάρχει η δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσουν; Με σχετικά ελάχιστο κόστος υλοποίησης του σχεδίου και ΑΜΕΣΑ; Έχει γίνει αντίστοιχη πρόταση από το ΣΑΣΘ. Ποια είναι η άποψή σας;

Φοιτητής από Θεσσαλονίκη είπε...

Δηλώσατε: “Έχουμε σχεδιασμό να τελειώσει στις αρχές του 2014 η βασική γραμμή, δηλαδή να κερδίσουμε πάνω από το μισό του χαμένου χρόνου και θα τον πετύχουμε αυτόν τον στόχο, έχοντας εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση του έργου, έχοντας ενισχύσει τις υπηρεσίες που κάνουν τις ανασκαφές, και φυσικά φέρνοντας τη διοίκηση και την εποπτεία του μετρό στη Θεσσαλονίκη”,
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 02/04/2010

Θα περιμένω να δω τι θα έχει γίνει στις 02/04/2014