5 Ιαν 2012

Προέχει η Σωτηρία της χώρας

Ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων κ. Γιάννης Μαγκριώτης, κατά την είσοδό του στο Υπουργικό Συμβούλιο, ερωτηθείς από δημοσιογράφους για την πρόταση δυαρχίας δήλωσε:


«Δεν έχει διατυπωθεί και προέχει η σωτηρία της χώρας. Οι πολίτες δεν θα συγχωρήσουν λάθη γιατί έχουν κάνει πολλές θυσίες -και ειδικά οι νέοι και οι αδύναμες κοινωνικές ομάδες», προσθέτοντας ότι «οι πολίτες θέλουν αποτελέσματα».

Αναφερόμενος στα εσωκομματικά του ΠΑΣΟΚ είπε ότι «Η τελευταία ελπίδα των πολιτών είναι η κυβέρνηση Παπαδήμου και η υλοποίηση του προγράμματός της. Εκεί πρέπει να ρίξουμε τη μεγάλη μας προσοχή και μόνο τότε θα έχει και αξία και θετικά αποτελέσματα η ενασχόληση με τα κομματικά μας θέματα», ενώ απαντώντας προς τους δημοσιογράφους στο ερώτημα «άλλος πρόεδρος, άλλος πρωθυπουργός;» είπε: «Δεν υπάρχει τέτοια πρόταση, αν θέλετε να την κάνετε εσείς».

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλα ... δε ντρέπεσαι για τις μπαρούφες που πετάς ?

ανίκανος να δεις γυρω σου και να λογιστεις ?

που ζεις ?

Ανώνυμος είπε...

Νέες αυξημένες τιμές διοδίων σε πολλά κομβικά διόδια του εθνικού οδικού δικτύου -μεταξύ αυτών στην Ελευσίνα και στην διώρυγα του Ρίου- ανακοίνωσανοι εταιρείες. Οι μειώσεις παραπέμπονται στις ελληνικές καλένδες και από την 1η Φεβρουαρίου οι οδηγοί θα κληθούν να βάλουν ακόμηπιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.

ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ... ΠΟΣΟ ΨΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΑΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ?

ΕΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ΜΕ ΤΑΜΕΙΟ 300Ε είπε...

καλα ... δε ντρέπεσαι που ζεις ? ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ... ΠΟΣΟ ΨΕΥΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ?

Ανώνυμος είπε...

Το blog των απλήρωτων εργαζόμενων του ΠΑΣΟΚ θα κλείσει την Πέμπτη στις 17:00 το απόγευμα, όπως αναφερούν σε ανακοίνωσή τους... Μάλιστα τονίζουν ότι συνάδελφοί τους δέχονται απειλές από «αυτόκλητους προστάτες του νέου προέδρου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ....

http://www.zougla.gr/politiki/article/klinoun-to-blog-logo-apilon

Ανώνυμος είπε...

«Κλείνει το μάτι» στους μεγαλοεργολάβους...

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 25 Μαρτίου 2012, 20:17

Μεγαλύτερο ποσοστό από τα έσοδα των διοδίων των αυτοκινητοδρόμων θα δώσει η ελληνική κυβέρνηση στις εταιρείες κατασκευής, καθώς η κυκλοφορία των οχημάτων έχει περιοριστεί, με αποτέλεσμα να μειωθούν τα έσοδα και «να μην βγαίνουν οι οικονομικοί υπολογισμοί των εταιρειών», δήλωσε ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Χορστ Ράιχενμπαχ σε συνέντευξη που παραχώρησε στον γερμανικό τηλεοπτικό σταθμό ZDF.

Ανώνυμος είπε...

Ποινές φυλάκισης για τους «Δεν πληρώνω»!
Αυστηρότατες κυρώσεις προβλέπει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για τα δημόσια έργα που βρίσκεται υπό επεξεργασία στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής. Συγκεκριμένα σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 143 απαγορεύεται και τιμωρείται η καθ’ οιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σε αυτό σταθμών διοδίων και η παρεμπόδιση της λειτουργίας των σταθμών διοδίων με οποιοδήποτε τρόπο, ώστε να μη γεννώνται υποχρεώσεις αποζημίωσης του Δημοσίου προς τους παραχωρησιούχους, σε περιπτώσεις κινητοποιήσεων.

Όπως προβλέπουν οι συμβάσεις παραχώρησης, το Δημόσιο θα πρέπει να εξασφαλίζει στους παραχωρησιούχους την αδιατάρακτη άσκηση του αποκλειστικού δικαιώματος εκμετάλλευσης των έργων παραχώρησης. Στο πλαίσιο αυτό όσοι καταλαμβάνουν σταθμούς διοδίων, μέρος ή ολόκληρο το οδόστρωμα, θα τιμωρούνται για παρακώλυση συγκοινωνιών με φυλάκιση από τρεις (αν η πράξη τελέστηκε με πρόθεση) έως έξι μήνες (αν η πράξη τελέστηκε από αμέλεια), όπως προβλέπει η παράγραφος 1 του άρθρου 292 του ποινικού κώδικα. Επίσης, θα αφαιρούνται οι πινακίδες ειδικών κατηγοριών οχημάτων, όπως και η άδεια του οδηγού τους. Σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο, θα δίνεται η δυνατότητα διαπίστωσης παραβάσεων στους οδικούς άξονες μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων. Όσον αφορά το τίμημα, το Δημόσιο -από τη στιγμή έναρξης ισχύος του πολυνομοσχεδίου- θα μπορεί να εφαρμόζει κατά την κατασκευαστική περίοδο ενός οδικού άξονα την πολιτική διοδίων που εκάστοτε κρίνει πρόσφορη για την αντιμετώπιση προβλημάτων που δημιουργούνται στους χρήστες. Αυτό είτε σε συμφωνία με τους παραχωρησιούχους, είτε ύστερα από μονομερή απόφασή του, αλλά με την υποχρέωση να καταβάλλει σε αυτή την περίπτωση αποζημίωση στις παραχωρησιούχους κοινοπραξίες. Επίσης, εάν κριθεί απαραίτητο, το Δημόσιο θα μπορεί να ελαφρύνει κάποιες κατηγορίες χρηστών. Παράλληλα, το Δημόσιο θα μπορεί να διαμορφώνει την τιμή διοδίων μέχρι το ύψος του ανωτάτου ορίου διοδίων τελών που προβλέπει η οικεία σύμβαση παραχώρησης. Στόχος της συγκεκριμένης διάταξης είναι να μειώνονται οι αποζημιωτικές υποχρεώσεις του Δημοσίου, όπως αυτές προκύπτουν από τις συμβάσεις παραχώρησης. Όσον αφορά στους άξονες, οι οποίοι αν και είναι ημιτελείς, οι χρήστες υποχρεούνται να καταβάλλουν διόδια, το πολυνομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα παράδοσης εκ μέρους του Δημοσίου ή/και εκμετάλλευσης εκ μέρους των παραχωρησιούχων τμημάτων ή/και υποτμημάτων των αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάζονται είτε από το Δημόσιο είτε τους παραχωρησιούχους, μετά την παρέλευση της προθεσμίας περάτωσής τους, στην περίπτωση που δεν έχουν ολοκληρωθεί στο σύνολό τους με υπαιτιότητα του Δημοσίου. Όπως δηλαδή προβλέπει το άρθρο 143, με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μπορεί να επιτρέπεται η λειτουργία των σταθμών διοδίων στην περίπτωση των αξόνων των οποίων η κατασκευή έχει σταματήσει με υπαιτιότητα του Δημοσίου. Τα τέλη διοδίων στην περίπτωση αυτή επιβάλλονται και αφορούν μόνο το μήκος του περαιωμένου τμήματος του υπόψη υποτμήματος. Τα έσοδα του σταθμού διοδίων η λειτουργία του οποίου αναστέλλεται με την ανωτέρω απόφαση, θα αποδίδονται στον δικαιούχο τους από τον εκάστοτε λειτουργό του καθοριζόμενου με την ως άνω απόφαση σταθμού διοδίων. Ως αναμενόταν το νομοσχέδιο δεν προβλέπει μαζική μείωση του τιμήματος των διοδίων, όπως υποσχόταν πριν από μερικούς μήνες ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, αλλά και ο πρώην υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας. Την ίδια στιγμή, το κίνημα «δεν πληρώνω» θα συμμετάσχει στις επικείμενες εθνικές εκλογές, γεγονός που έχει δημιουργήσει «εμφύλιο» μεταξύ ανάλογων κινήσεων πολιτών που υποστηρίζουν τη μη καταβολή διοδίων…