30 Ιαν 2012

Στη σύμβαση του 2007 και στην ετήσια τιμαριθμική αναπροσαρμογή οφείλεται η αύξηση των διοδίων που ανακοίνωσαν οι παραχωρησιούχοι

Αγαπητοί φίλοι,
1) Τα διόδια δεν τα αυξάνω και δεν τα μειώνω  εγώ, γιατί δεν είχα και δεν έχω καμία αρμοδιότητα επί των διοδίων και επί των αυτοκινητοδρόμων.
2 Έχω προτείνει  εγώ και το ΠΑΣΟΚ, από το 2008, ότι τα διόδια πρέπει να μειωθούν για τους λόγους που ξέρετε. Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να συμφωνήσουν οι κατασκευαστές και οι τράπεζες. Γιατί αυτό ορίζει η σύμβαση που ψηφίστηκε το 2007  στη Βουλή.
3) Ως κυβέρνηση ζητήσαμε από τους ιδιώτες να μην αυξήσουν, όπως όριζαν οι συμβάσεις το 2007, τα διόδια από 1-1-2011 κατά 33% στους Αυτοκινητόδρομους Αιγαίου και από το Καλοκαίρι του 2011 περίπου κατά 50% από τα Σκάρφια του Μαλιακού μέχρι τη Αθήνα και από την Αθήνα μέχρι την Ελευσίνα, κάτι το οποίο δέχτηκαν και γι’ αυτό και οι αυξήσεις δεν έγιναν. Φυσικά την απώλεια των εσόδων οι παραχωρησιούχοι, με βάση τις συμβάσεις του 2007, θα την διεκδικήσουν από το δημόσιο.
4) Οι αυξήσεις που ανακοινώθηκαν τις τελευταίες ημέρες περιλαμβάνονται επίσης στις συμβάσεις του 2007, γίνονται κάθε πρώτο μήνα του χρόνου, είναι οι προσαρμογές στον τιμάριθμο και δεν είναι θέμα του Υπουργείου.
Θα συνεχίσουμε, να είστε βέβαιοι, την προσπάθεια να αρχίσουν και πάλι την χρηματοδότηση των έργων οι Τράπεζες όπως οφείλουν για να ξεκινήσει η κατασκευή τους, όπως και την προσπάθεια  για την μείωση των διοδίων.
Οι Τράπεζες, Ελληνικές και Ξένες,  είναι οι ίδιες σχεδόν που είναι και στα ομόλογα, και γι’ αυτό πιστεύω πως αν ολοκληρωθεί το PSI, θα μπορεί  τότε το Ελληνικό Δημόσιο  από πιο ισχυρή θέση να απαιτήσει τα παραπάνω.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΣ Ψ Ε Υ Τ Η Σ

ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΥΞΗΣΕΙΣ

ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ

ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣ ΣΕ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ

ΤΙ ΜΑΣ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ? ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ ?

ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ

ΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΠΝΙΓΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ?
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΔΙΑΚΙΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ?

ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΑΝ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΙΧΝΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΑΔΑ, Η ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΔΙΟΔΙΑ. ΕΞΗΓΕΙΣΤΕ ΜΟΥ κ. ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΑΘΗΝΑ, ΜΕ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΟΔΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ; ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ 2007, ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

Ανώνυμος είπε...

Πολίτης πήγαινε από τα Γιάννινα στην Ηγουμενίτσα. Έβρεχε κατακλυσμιαία και αρνήθηκε να πληρώσει στα διόδια της Εγνατίας στην Τύρια, επειδή δεν έχουν στέγαστρο.
Θεώρησε ότι αν ανοίξει το παράθυρο θα γίνει μούσκεμα και όφειλε η εταιρία να έχει στέγαστρο για το ασφαλή πέρασμά του από τα διόδια. Σε σχετική επιστολή του αναφέρει: "Σάββατο ώρα 3 το απόγευμα. Φτάνω στα διόδια της Τύριας από Γιάννινα. Χαλάει ο Θεός τον κόσμο από βροχή. Έχουν οι αθεόφοβοι την απαίτηση να σταματήσω, να ανοίξω το παράθυρο για να τους δώσω 2 ευρώ. Τους κάνω νόημα ότι δεν ανοίγω παράθυρο με τέτοια θεομηνία. Μα τόση γαϊδουριά πια; Ή θα βάλετε στέγαστρο κύριοι, ή με βροχή θα ανοίγετε τις μπάρες. Περιμένω να μου στείλετε ειδοποίηση να πληρώσω το δίευρο και τότε τα λέμε. Είμαι ο ΖΗΧ … Οι ευαισθητούληδες που χάθηκαν για το σοβαρό αυτό θέμα; Να τα πάρετε κύριοι. Αλλά όχι έτσι. Στην Ευρώπη υπάρχουν στους μεγάλους δρόμους διόδια χωρίς στέγαστρα; Θα τα ξαναπούμε κύριοι της Εγνατίας".

Ανώνυμος είπε...

Νέες αυξημένες τιμές διοδίων σε πολλά κομβικά διόδια του εθνικού οδικού δικτύου -μεταξύ αυτών στην Ελευσίνα και στην διώρυγα του Ρίου- ανακοίνωσανοι εταιρείες. Οι μειώσεις παραπέμπονται στις ελληνικές καλένδες και από την 1η Φεβρουαρίου οι οδηγοί θα κληθούν να βάλουν ακόμηπιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.

ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ... ΠΟΣΟ ΨΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΑΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ?

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΨΕΥΤΗΣ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗΣ

ΦΡΟΝΤΙΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΤΩΤΑ ΠΟΥΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ...

Όρο των συμβάσεων που είχαν υπογραφεί το 2007 αποτελούσε η αύξηση στα διόδια των αυτοκινητοδρόμων, που έγινε από την 1η Φεβρουαρίου, σύμφωνα με έγγραφο του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή...
προς απάντηση ερώτησης που είχε καταθέσει ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Κουσελάς.
Όπως αναφέρεται στο έγγραφο, η από 1.2.2012 μεταβολή της τιμής των διοδίων στους αυτοκινητοδρόμους που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης, προήλθε από την εφαρμογή της ετήσιας τιμαριθμικής προσαρμογής, η οποία αποτελεί έναν από τους όρους των συμβάσεων που υπογράφηκαν το 2007 και κυρώθηκαν με νόμο από τη Βουλή το ίδιο έτος.

Ανώνυμος είπε...

ρε λαμογιο,πουλημενο τομαρι,υπηρετη των τραπεζων..οταν σκυβεις στους τραπεζιτες να προσεχεις το καλσον σου....

Φοιτητής από Θεσσαλονίκη είπε...

Τελικά πού καταλήξαμε με το master plan; Θα γίνει τίποτα από όλα αυτά; Τραμ, περιφερειακή, μετρό, πεζοδρομήσεις (οδός Τσιμισκή); Πώς, πότε;

Θα υπάρξει κάποια επίσημη ανακοίνωση ή χάθηκε κι αυτό στη λήθη;

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη πολιτική δημοσκόπηση με πάνω από 4500 ψηφίσαντες ως τώρα.
Ψήφισε κι εσύ για να δούμε ποιός είναι ο πολιτικός σφυγμός.

http://ena24.blogspot.com
/2012/02/2012.html?showComment=1330346269
667#c8233037157146950593

Ανώνυμος είπε...

Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ 2007 ? ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ?

ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΤΣΙ ΝΑΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΑΤΕ ? ΕΣΕΙΣ ΦΕΡΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ - ΚΛΕΨΑΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΙΟΔΙΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ?

ΨΕΥΤΗ ΨΕΥΤΗ ΨΕΥΤΗ

Ανώνυμος είπε...

Το blog των απλήρωτων εργαζόμενων του ΠΑΣΟΚ θα κλείσει την Πέμπτη στις 17:00 το απόγευμα, όπως αναφερούν σε ανακοίνωσή τους... Μάλιστα τονίζουν ότι συνάδελφοί τους δέχονται απειλές από «αυτόκλητους προστάτες του νέου προέδρου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ....

http://www.zougla.gr/politiki/article/klinoun-to-blog-logo-apilon

Ανώνυμος είπε...

«Κλείνει το μάτι» στους μεγαλοεργολάβους...

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 25 Μαρτίου 2012, 20:17

Μεγαλύτερο ποσοστό από τα έσοδα των διοδίων των αυτοκινητοδρόμων θα δώσει η ελληνική κυβέρνηση στις εταιρείες κατασκευής, καθώς η κυκλοφορία των οχημάτων έχει περιοριστεί, με αποτέλεσμα να μειωθούν τα έσοδα και «να μην βγαίνουν οι οικονομικοί υπολογισμοί των εταιρειών», δήλωσε ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Χορστ Ράιχενμπαχ σε συνέντευξη που παραχώρησε στον γερμανικό τηλεοπτικό σταθμό ZDF.

Ανώνυμος είπε...

Ποινές φυλάκισης για τους «Δεν πληρώνω»!
Αυστηρότατες κυρώσεις προβλέπει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για τα δημόσια έργα που βρίσκεται υπό επεξεργασία στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής. Συγκεκριμένα σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 143 απαγορεύεται και τιμωρείται η καθ’ οιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σε αυτό σταθμών διοδίων και η παρεμπόδιση της λειτουργίας των σταθμών διοδίων με οποιοδήποτε τρόπο, ώστε να μη γεννώνται υποχρεώσεις αποζημίωσης του Δημοσίου προς τους παραχωρησιούχους, σε περιπτώσεις κινητοποιήσεων.

Όπως προβλέπουν οι συμβάσεις παραχώρησης, το Δημόσιο θα πρέπει να εξασφαλίζει στους παραχωρησιούχους την αδιατάρακτη άσκηση του αποκλειστικού δικαιώματος εκμετάλλευσης των έργων παραχώρησης. Στο πλαίσιο αυτό όσοι καταλαμβάνουν σταθμούς διοδίων, μέρος ή ολόκληρο το οδόστρωμα, θα τιμωρούνται για παρακώλυση συγκοινωνιών με φυλάκιση από τρεις (αν η πράξη τελέστηκε με πρόθεση) έως έξι μήνες (αν η πράξη τελέστηκε από αμέλεια), όπως προβλέπει η παράγραφος 1 του άρθρου 292 του ποινικού κώδικα. Επίσης, θα αφαιρούνται οι πινακίδες ειδικών κατηγοριών οχημάτων, όπως και η άδεια του οδηγού τους. Σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο, θα δίνεται η δυνατότητα διαπίστωσης παραβάσεων στους οδικούς άξονες μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων. Όσον αφορά το τίμημα, το Δημόσιο -από τη στιγμή έναρξης ισχύος του πολυνομοσχεδίου- θα μπορεί να εφαρμόζει κατά την κατασκευαστική περίοδο ενός οδικού άξονα την πολιτική διοδίων που εκάστοτε κρίνει πρόσφορη για την αντιμετώπιση προβλημάτων που δημιουργούνται στους χρήστες. Αυτό είτε σε συμφωνία με τους παραχωρησιούχους, είτε ύστερα από μονομερή απόφασή του, αλλά με την υποχρέωση να καταβάλλει σε αυτή την περίπτωση αποζημίωση στις παραχωρησιούχους κοινοπραξίες. Επίσης, εάν κριθεί απαραίτητο, το Δημόσιο θα μπορεί να ελαφρύνει κάποιες κατηγορίες χρηστών. Παράλληλα, το Δημόσιο θα μπορεί να διαμορφώνει την τιμή διοδίων μέχρι το ύψος του ανωτάτου ορίου διοδίων τελών που προβλέπει η οικεία σύμβαση παραχώρησης. Στόχος της συγκεκριμένης διάταξης είναι να μειώνονται οι αποζημιωτικές υποχρεώσεις του Δημοσίου, όπως αυτές προκύπτουν από τις συμβάσεις παραχώρησης. Όσον αφορά στους άξονες, οι οποίοι αν και είναι ημιτελείς, οι χρήστες υποχρεούνται να καταβάλλουν διόδια, το πολυνομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα παράδοσης εκ μέρους του Δημοσίου ή/και εκμετάλλευσης εκ μέρους των παραχωρησιούχων τμημάτων ή/και υποτμημάτων των αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάζονται είτε από το Δημόσιο είτε τους παραχωρησιούχους, μετά την παρέλευση της προθεσμίας περάτωσής τους, στην περίπτωση που δεν έχουν ολοκληρωθεί στο σύνολό τους με υπαιτιότητα του Δημοσίου. Όπως δηλαδή προβλέπει το άρθρο 143, με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μπορεί να επιτρέπεται η λειτουργία των σταθμών διοδίων στην περίπτωση των αξόνων των οποίων η κατασκευή έχει σταματήσει με υπαιτιότητα του Δημοσίου. Τα τέλη διοδίων στην περίπτωση αυτή επιβάλλονται και αφορούν μόνο το μήκος του περαιωμένου τμήματος του υπόψη υποτμήματος. Τα έσοδα του σταθμού διοδίων η λειτουργία του οποίου αναστέλλεται με την ανωτέρω απόφαση, θα αποδίδονται στον δικαιούχο τους από τον εκάστοτε λειτουργό του καθοριζόμενου με την ως άνω απόφαση σταθμού διοδίων. Ως αναμενόταν το νομοσχέδιο δεν προβλέπει μαζική μείωση του τιμήματος των διοδίων, όπως υποσχόταν πριν από μερικούς μήνες ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, αλλά και ο πρώην υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας. Την ίδια στιγμή, το κίνημα «δεν πληρώνω» θα συμμετάσχει στις επικείμενες εθνικές εκλογές, γεγονός που έχει δημιουργήσει «εμφύλιο» μεταξύ ανάλογων κινήσεων πολιτών που υποστηρίζουν τη μη καταβολή διοδίων…

Ανώνυμος είπε...

Η απάτη των διοδίων συνεχίζεται! Νέος νόμος-έκτρωμα υπό ψήφιση στη βουλή!
Εισάγεται άρθρο με το οποίο απαγορεύεται και τιμωρείται με ποινή φυλάκισης η με οποιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του...
οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σ’ αυτό σταθμών διοδίων.

Οι εταιρείες θα μπορούν πλέον να εισπράττουν διόδια ακόμα και εάν δεν έχουν ολοκληρωθεί τμήματα των αυτοκινητόδρομων και μάλιστα οι τιμές θα είναι οι ανώτατα προβλεπόμενες σε κάθε σύμβαση παραχώρησης!

Περιμένουμε να δούμε τη στάση που θα κρατήσουν οι βουλευτές μας μπροστά σ’ αυτό το νέο έκτρωμα.