16 Σεπ 2011

Όσον αφορά το σημερινό δημοσίευμα με τίτλο «Τελευταία ευκαιρία για τους νέους αυτοκινητοδρόμους» το οποίο προαναγγέλλει «ντοκουμέντο» της αυριανής εφημερίδας «Κεφάλαιο», θα ήθελα να επισημάνω τα εξής

http://www.capital.gr/news.asp?id=1283370

Οι συμβάσεις παραχώρησης, όπως ξέρετε συγκροτήθηκαν και κυρώθηκαν με νόμο στη Βουλή το 2007. Τότε, ψηφίσαμε τις συμβάσεις αυτές γιατί ήταν ένα άρθρο η καθεμία, ασκώντας ταυτόχρονα κριτική σε πολλές πτυχές τους.
Ήταν εμφανείς οι ελλείψεις στις μελέτες, τα προβλήματα περιβάλλοντος και αρχαιολογίας, όπως επίσης και το θέμα της πολύ χαμηλής χρηματοδότησης του Δημοσίου, γεγονός που οδηγούσε σε πυκνά και ακριβά διόδια και υψηλή ιδιωτική χρηματοδότηση.
Δυστυχώς, όλα αυτά τα προβλήματα εμφανίστηκαν από το 2008, χρονιά έναρξης των συμβάσεων παραχώρησης.
Από τις αρχές του 2010 εμείς ως Δημόσιο, ήμαστε έτοιμοι για όλες τις αναγκαίες αλλαγές και μέσα σε αυτές προτείναμε τη μείωση των διοδίων. Σημειώνω πως με βάση τις συμβάσεις, για οποιαδήποτε αλλαγή πρέπει να συμφωνήσουν και οι δυο πλευρές. Στην αρχή, η ιδιωτική πλευρά δεν δέχτηκε καν να συζητήσει, κάτι που έκανε προς το τέλος του 2010. Όμως, οι τράπεζες, από τα μέσα του 2010 είχαν αρχίσει να διακόπτουν τη χρηματοδότηση των έργων γιατί δεν τα θεωρούσαν βιώσιμα. Εμείς διαφωνήσαμε με αυτή τους την εκτίμηση και ζητήσαμε να συνεχίσουν την χρηματοδότηση. Παρότι στις συζητήσεις που ξεκίνησαν στο τέλος του 2010 και ολοκληρώθηκαν γύρω στο Πάσχα του 2011, καταλήξαμε σε Μνημόνια Συναντίληψης, με κάθε παραχωρησιούχο ξεχωριστά, για τη λύση των προβλημάτων και τη μείωση των διοδίων, οι τράπεζες δεν ξεκίνησαν την επαναχρηματοδότηση των έργων και φυσικά δεν συμφώνησαν στη μείωση των διοδίων.
Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η χώρα, το Δημόσιο είναι συνεπές στις πάσης φύσεως συμβατικές οικονομικές του υποχρεώσεις προς τον παραχωρησιούχο. Εκκρεμότητες υπήρχαν, όπως οι απαλλοτριώσεις, μέχρι το καλοκαίρι του 2009. Όμως σε κάθε περίπτωση τα θέματα αυτά ρυθμίζονται συμβατικά και δεν μπορούν με κανένα τρόπο να αποτελέσουν λόγο διακοπής της χρηματοδότησης και αναστολής των κατασκευών του έργου.
            Η κυβέρνηση θα υπερασπιστεί το δημόσιο συμφέρον, το φορολογούμενο πολίτη και τα έργα.

Με εκτίμηση
Γιάννης Μαγκριώτης
Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βιάζεται να… φύγει ο Μαγκριώτης
Το πόσο απελπισμένοι είναι στην κυβέρνηση και πόσο γρήγορα θέλουν φύγουν, εξηγούσε στην παρέα του... το Σάββατο το μεσημέρι, ο Γιάννης Μαγκριώτης. «Όσο πιο γρήγορα μας πάρουν την εξουσία, τόσο πιο γρήγορα θα λυτρωθούμε» τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο έμπειρος υφυπουργός του Παπανδρέου, βλέπει τα αδιέξοδα και βιάζεται για να έχει τουλάχιστον μια ελπίδα να μπορεί να περπατήσει ξανά στη Θεσσαλονίκη. Γιατί γνωρίζει καλά ότι το κλίμα στην κοινωνία είναι εκρηκτικό κι αν ξεσπάσει θύελλα τότε όπως λέει κι ο θυμόσοφος λαό μας μαζί με τα ξερά θα καούν και τα χλωρά!

Γιάννης Μαγκριώτης είπε...

Παιδιά δεν σας τα είπαν καλά…!
Είναι πράγματι πολύ δύσκολα τα πράγματα, μεγάλη η προσπάθεια της κυβέρνησης…ρίψασπις κανείς όμως από εμάς δεν πρόκειται ποτέ να γίνει. Αυτό που είπα και λέω πάντα είναι πως οι πολίτες αποφάσισαν και θα αποφασίσουν για το ποιος, πότε και πως τους κυβερνά.
Όσο για την πόλη μας, ήμουν είμαι και θα είμαι πάντα κοντά στους ανθρώπους της.

Ανώνυμος είπε...

Τι θα γίνει με την …αιώνια (Ιόνια) οδό;
Μέχρι το 2012 προβλεπόταν να έχουν ολοκληρωθεί σηµαντικά τµήµατα των µεγάλων αυτοκινητοδρόµων... µεταξύ των οποίων είναι και η πολυαναµενόµενη Ιόνια Οδός. Η ανάπτυξη προϋποθέτει και τις βασικές υποδοµές σε διαφορετική περίπτωση µιλάµε για στασιµότητα... Η Αιτωλοακαρνανία βρίσκεται πίσω στην ανάπτυξη, γι’ αυτό και ανέµενε µε αγωνία αυτό το δρόµο, το µεγαλύτερο µήκος του οποίου περνά από το νοµό. Μεγάλες πιέσεις ασκήθηκαν και για τη σύνδεση της Ιόνιας µε το Πλατυγιάλι που τελικά τώρα συµπεριλήφθηκε µεταξύ εκείνων των έργων που θα χρηµατοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ. Ο διαγωνισµός για την κατασκευή της Ιόνιας που βαπτίστηκε έτσι επειδή ακολουθεί την ακτογραµµή του Ιονίου Πελάγους, ολοκληρώθηκε το 2007, αφού πρώτα πέρασε από 40 κύµατα. Σκοπός ήταν να αντικαταστήσει την υποτιθέµενη σηµερινή Εθνική Οδό Αντιρρίου - Ιωαννίνων που δικαίως έχει ονοµαστεί «καρµανιόλα», αφού είναι προδιαγραφών του 1932 και «έχει πάρει στο λαιµό της», εκατοντάδες ανθρώπους στα χιλιάδες τροχαία ατυχήµατα που έχουν συµβεί. Οι πρώτες εργασίες ξεκίνησαν το 2008 δίνοντας ελπίδες σε όλη την Αιτωλοακαρνανία και όχι µόνο. Μάλιστα εγκαινιάστηκε µετά βαΐων και κλάδων και η ευρεία παράκαµψης Αγρινίου, που αποτελεί τµήµα της Ιόνιας Οδού, και παρόλο που είναι σταγόνα στον ωκεανό, τόνωσε τις ελπίδες όλων ότι το έργο θα προχωρήσει. Όµως οι παλινωδίες µε τις απαλλοτριώσεις και τις µετακινήσεις των πυλώνων της ΔΕΗ δεν άργησαν να έρθουν, σταµατώντας σιγά - σιγά το έργο. Τα εργοτάξια ένα µετά το άλλο έπαψαν να δουλεύουν και σήµερα η κατάσταση θυµίζει δρόµο φάντασµα, µε µισοτελειωµένα κοµµάτια, σήραγγες και γέφυρες. Σε αυτή την εξέλιξη συνέβαλε και η οικονοµική κρίση, µε τις τράπεζες να σταµατούν τη χρηµατοδότηση. Οι διαπραγµατεύσεις που ακολούθησαν τελικά δεν οδήγησαν πουθενά, πάρα την αισιοδοξία της κυβέρνησης. Οι τράπεζες και οι παραχωρησιούχοι από την πλευρά τους κατηγορούν το δηµόσιο ότι δεν ανταποκρίθηκε στην επίλυση των ζητηµάτων που εκκρεµούν, ενώ το δηµόσιο από την άλλη πλευρά υποστηρίζει το αντίθετο, ότι δηλαδή έλυσε όλα τα βασικά προβλήµατα. Τα διόδια πάντως εισπράττονται κανονικά στους δρόµους καρµανιόλες, για την χρηµατοδότηση της κατασκευής των δρόµων που ΘΑ γίνουν, πράγµα που αποτελεί µεγάλο ζήτηµα. Όµως η πραγµατική καταστροφή θα έρθει αν δεν υπάρξει συµφωνία, δεδοµένου ότι υπάρχουν ποινικές ρήτρες τόσο από την πλευρά των παραχωρησιούχων, όσο και από την πλευρά του δηµοσίου, τις όποιες θα πληρώσει εκείνος που θα αποδειχθεί ότι φταίει, αφού προηγηθούν δικαστικές διαδικασίες. Το υπουργείο Υποδοµών πάντως διαβεβαιώνει ότι στις αρχές του 2012 τα θέµατα θα έχουν λυθεί και τα έργα θα ξεκινήσουν και πάλι χωρίς να συµµερίζεται κανένας αυτή την αισιοδοξία.

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Να με τι ασχολειται σήμερα ο Μαγκριώτης ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟς Π ΜΙΣΘΟς ΤΟΥ:

«Δωράκι» 22 εκατ. σε κατασκευαστικέ

Τη διαγραφή προστίμου-μαμούθ, ύψους 22 εκατομμυρίων ευρώ, για αυθαιρεσίες σε κτίσματα της «Νέας Οδού Α.Ε.» δρομολογεί το υπουργείο Υποδομών.Σε σχέδιο νόμου που επεξεργάζεται εδώ και μήνες το αρμόδιο υπουργείο (επί ημερών Ρέππα) και αναμένεται να έρθει προς ψήφιση στη Βουλή σβήνονται στο «χιόνι» πολεοδομικές παραβάσεις ύψους 22 εκ ευρώ που έχουν βεβαιωθεί από την Πολεοδομία στους εργολάβους των διοδίων.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.

Το πρόστιμο

Σύμφωνα με απόφαση της επιτροπής κρίσεως αυθαιρέτων του Τμήματος της Πολεοδομίας Καπανδριτίου, με ημερομηνία 30/11/2010, απορρίφθηκαν οι ενστάσεις της «Νέα Οδός Α.Ε.» κατά των σχετικών εκθέσεων της Πολεοδομίας με βάση τις οποίες είχαν επιβληθεί πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων ύψους 22 εκατ. ευρώ.

Με την συγκεκριμένη απόφαση η επιτροπή αποφάνθηκε ότι οι σταθμοί, οι νέοι αλλά και προϋπάρχοντες, καθώς και το κτήριο διοίκησης, έχουν κατασκευαστεί χωρίς οικοδομική άδεια και σε ορισμένες περιπτώσεις χωρίς την άδεια του αρμόδιου δασαρχείου.

Πιο αναλυτικά προέκυπταν τα εξής:

Η οριστική μελέτη οδοποιίας και στεγάστρων του σταθμού διοδίων της Μαλακάσας έγινε από ανεξάρτητο μηχανικό αλλά όπως σημειώνει η επιτροπή «δεν επέχει θέση νόμιμης οικοδομικής άδειας». Παράλληλα δεν υπάρχει καμία βεβαίωση από το δασαρχείο Καπανδριτίου .

Το κτήριο διοίκησης του αυτοκινητόδρομου στις Αφίδνες αποδείχθηκε ότι έχει κατασκευαστεί χωρίς να έχει εκδοθεί η προβλεπόμενη οικοδομική άδεια. Θα έπρεπε όμως να έχει εγκριθεί και από αρχιτεκτονική επιτροπή καθώς έχει πρόσοψη σε εθνικό δρόμο. Επιπλέον θα έπρεπε να πάρει και άδεια από το δασαρχείο αφού βρίσκεται σε τοπίο φυσικού κάλλους.

Επιπροσθέτως σε νέα αυτοψία, στις 16 Δεκεμβρίου 2010, στα γραφεία και στους σταθμούς διοδίων των Αφιδνών και της Μαλακάσας από υπαλλήλους της Πολεοδομίας Καπανδριτίου διαπιστώθηκαν εκ νέου σοβαρές παραβάσεις. Μάλιστα επιβλήθηκε η σφράγιση των ακινήτων για ένα χρόνο, με την εταιρεία να έχει το δικαίωμα της ένστασης.

Το σχέδιο νόμου

Από τον Φεβρουάριο του 2011, όμως, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων έχει ξεκινήσει δημόσιο διάλογο με όλους του εμπλεκόμενους φορείς για το σχέδιο νόμου που φέρει τον τίτλο: «Μεταρρύθμιση Συστήματος Ανάθεσης και Εκτέλεσης συμβάσεων Μελετών και Δημοσίων Έργων Ίδρυση Αρχής Ελέγχου Μελετών και Έργων και λοιπές διατάξεις».

Στο αχανές σχέδιο νόμου υπάρχει, κάπου χωμένο, και το άρθρο 89. Φέρει τίτλο: «Πολεοδομικές ρυθμίσεις». Στην παράγραφο εννιά του σχεδίου προβλέπεται το εξής : «Μελέτες εφαρμογής Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.), Κέντρων Διοίκησης Αυτοκινητοδρόμων (Κ.Δ.Α.) και Σταθμών Διοδίων (Σ.Δ.), που εγκρίθηκαν πριν την έναρξη ισχύος του ν. 2300/1995, θεωρούνται ως επέχουσες θέση οικοδομικής άδειας και οι εγκαταστάσεις που κατασκευάσθηκαν βάσει αυτών θεωρούνται νόμιμες από κάθε άποψη».

Τι σημαίνει αυτό; Με πολύ απλά λόγια ότι «σβήνονται» τα πρόστιμα που βαραίνουν την εταιρεία Νέα Οδό Α.Ε από την Πολεοδομία Καπανδριτίου καθώς τα κτήρια της θα πρέπει να θεωρούνται, πλέον, νόμιμα. Ένα ποσό της τάξεως των 22 εκ ευρώ χάνεται από τα ταμεία του ελληνικού Δημοσίου, εφόσον βέβαια περάσει ο νόμος και όλα έχουν καλώς.

Η απορία βέβαια που προκύπτει είναι εύλογη: Αν στη θέση του «συνεργάτη» του Ελληνικού Δημοσίου ήταν η κατοικία κάποιου μικροαστού θα έχαιρε της ίδιας μεταχείρισης;

Ανώνυμος είπε...

Κανένα νέο, για προαστιακή γραμμή προς τα ΤΕΙ της Σίνδου;

Ανώνυμος είπε...

Μετά την κατάθεση του νέου μισθολογίου, το τελευταίο πράγμα που θέλουν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ είναι να επισκεφθούν τις... εκλογικές τους περιφέρειες.

Το κλίμα στους κόλπους της ΚΟ του κυβερνώντος κόμματος είναι πολύ βαρύ. Σύμφωνα με πληροφορίες, βρίσκονται σε εξέλιξη ζυμώσεις για κείμενα υπέρ εκλογών, συγκυβέρνησης, σύγκλησης του συμβουλίου των πολιτικών αρχηγών, έκτακτη συνεδρίαση της ΚΟ, έκτακτο εθνικό συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ, κείμενα επί παντός του επιστητού.

Άλλοι ακολουθούν πιο μοναχικές πορείες, γράφοντας και ξαναγράφοντας, αλλά μη δημοσιεύοντας, επιστολές παραίτησης και δημόσιας συγνώμης προς τους ψηφοφόρους. Οι πρωτοβουλίες θα είχαν ήδη εκδηλωθεί, αν δεν υπήρχε το κυριακάτικο ραντεβού Μέρκελ - Σαρκοζί.

Οι βουλευτές φοβούνται μήπως και βγουν... οφσάιντ από τις εξελίξεις. Αυτό περιμένουν και οι υπουργοί, οι οποίοι έχουν στα χέρια τους από δέκα αιτήματα για συνεντεύξεις ο καθένας. Και πιέζονται από τους ανθρώπους τους να βγουν και να μιλήσουν, για να διαχωρίσουν τη θέση τους.

Το κενό στην ενημέρωση, όμως, τους κάνει να είναι προσεκτικοί και να δίνουν χρόνο στο χρόνο, όπως συμβούλευε και ο Φρανσουά Μιτεράν. Αν βέβαια ακουστεί πρώτα το κοινωνικό μπαμ που φοβάται ο πρωθυπουργός, τότε όλοι θα έχουν χάσει.

Δυστυχώς για αυτούς, όμως, ούτε και στην κυβερνητική επιτροπή ο Γιώργος Παπανδρέου αποκάλυψε το τι συζητά με τους δανειστές. Ακόμη και ο Ευάγγελος Βενιζέλος εμφανίστηκε φειδωλός. «Πάμε στα τυφλά» σημείωσε μέλος του ανώτερου κυβερνητικού οργάνου, «λίγη υπομονή» συνέστησαν πρωθυπουργός και αντιπρόεδρος.

Ανώνυμος είπε...

Γραμμη προς ΤΕΙ Σίνδου ? μα που νομίζεις οτι ζεις ?

Βουλγαρία ? Ρουμανία ?

στην χρεωκοπημένη ελλάδα εισαι ρεεεεε

με πολιτικούς σαν τον Μαγκριώτη ...

για να δω τι θα απαντησει στην ερώτησή σου ...

να ξερεις οτι το μετρο θεσσαλονικης δεν θα τελειώσει - στη σημερινη του σχεδίαση - ουτε σε 10 χρονια ...

Ανώνυμος είπε...

Νέες διώξεις ενάντια στο κίνημα Δεν Πληρώνω- Απαντάμε με νέους αγώνες, οργανώνουμε παντού την αντεπίθεση μας!
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω, συνεχίζει τον ανένδοτο αγώνα του ενάντια στους εκμεταλλευτές του λαού δύο χρόνια τώρα. Στα πλαίσια αυτού του αγώνα τα στρατόπεδα πλέον έχουν διαχωριστεί.
Από τη μία ο λαός και οι κοινωνικές δυνάμεις που πλήττονται βάναυσα από την καταιγίδα αντιλαϊκών μέτρων και χαρατσιών, και από την άλλη όλοι οι υπηρέτες του εκμεταλλευτικού συστήματος, δηλαδή οι μεγαλοεργολάβοι, οι τράπεζες και οι μαριονέττες τους στο πολιτικό σύστημα.

Εμείς γνωρίζουμε καλά ότι όταν μας χτυπάνε οι εχθροί μας βαδίζουμε στο σωστό δρόμο.

Στα πλαίσια αυτού του χτυπήματος η Αττική Οδός, του εθνικού μεγαλοεργολάβου, η εταιρία εκμετάλλευσης του δρόμου που με θυσίες έχει χρυσοπληρώσει ο ελληνικός λαός, επιστράτευσε τον κατασταλτικό μηχανισμό του κράτους.

Εκλήθησαν συναγωνιστές του «Δεν πληρώνω» σε απολογία για παρακώλυση συγκοινωνιών, με αφορμή άνοιγμα διοδίων που πραγματοποιήθηκε στις 10/3/11 στην Αττική Οδό. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κίνημά μας, στα εκατοντάδες ανοίγματα διοδίων που έχει πραγματοποιήσει δύο χρόνια τώρα, το μόνο που πράττει είναι η διευκόλυνση των συγκοινωνιών, καθώς απελευθερώνει το δρόμο και δεν τον αποκλείει. Ολοι και ακόμη περισσότερο ο κατασταλτικός μηχανισμός το γνωρίζει αυτό, αλλά η εκουσίως διαστρεβλωμένη άποψή τους περί δικαιοσύνης τους οδηγεί στο να μας διώξουν ποινικά με φρονηματικό τρόπο. Δεν τρέφουμε αυταπάτες για την ταξική τοποθέτηση της δικαιοσύνης και των δυνάμεων καταστολής , αλλά η απροκάλυπτη επίθεση ενάντια στο κίνημά μας είναι εξοργιστική. Μετά από την φωτογραφική ψήφιση φιλοεργολαβικών διατάξεων από την κυβέρνηση (βλ. ντροπολογία Ρέππα), μετά από την νομιμοποίηση υπαλληλικής σχέσης τροχαίας-μεγαλοεργολάβων (π.χ. συστέγαση τροχαίας-εταιριών, δωρεά περιπολικών, service ακόμη και βενζίνης από τις εταιρίες κ.α.), μετά από την προσπάθεια κατάσχεσης περιουσιακών στοιχείων συναγωνίστριας από δικαστικούς επιμελητές και μετά από δεκάδες φρονηματικές μηνύσεις και διώξεις εταιριών και αστυνομίας σε συναγωνιστές, έρχεται και η πρωτοφανής άσκηση ποινικής δίωξης για τον αγώνα μας αυτόν καθεαυτόν. Διωκόμαστε διότι αγωνιζόμαστε, διωκόμαστε διότι διεκδικούμε και υπερασπιζόμαστε το δίκιο μας. Φυσικά δεν περιμένουμε από κανέναν να διώξει ποινικά τις εταιρίες για παρακώλυση συγκοινωνιών, που για την είσπραξη των ληστρικών χαρατσιών έχουν στήσει δεκάδες παράγκες στους δρόμους μας δημιουργώντας ουρές χιλιομέτρων. Επίσης δεν περιμένουμε από καμία κυβέρνηση να εισπράξει επιδικασμένα πρόστιμα εκατομμυρίων ευρώ από αυθαίρετα κτίσματα των εταιριών για τα οποία ψηφίστηκε χαριστική διάταξη. Περιμένουμε όμως από την κοινωνία να βγει στο δρόμο μαζί μας αποτινάζοντας τον ζυγό της εκμετάλλευσης και στέλνοντας όλους τους δυνάστες μας στον Καιάδα της ιστορίας.

Η τελευταία δίωξη έχει στόχο την τρομοκράτηση του κινήματος. Ως απάντηση προβάλλουμε την αλληλεγγύη μας και την κλιμάκωση του αγώνα μας.

Έτσι, θα παραλάβουμε την δικογραφία σαν κίνημα και θα προβούμε σε νέο άνοιγμα της Αττικής Οδού.

Προσυγκέντρωση στον κόμβο της Μεταμόρφωσης της Αττικής οδού, με κατεύθυνση προς Μαρκόπουλο, την Τετάρτη 2-11, στις 6μμ.
www.oxidiodia.gr www.denplironodenplirono.com

Ανώνυμος είπε...

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΤΕΡ Δημήτριος Μεσαδάκοςτονίζει επίσης ότι η εταιρία για να μην θέσει σε κίνδυνο το εκτελεσμένο έργο, από πλευράς καιρικών φαινομένων, έχει ήδη αποπερατώσει τη σήραγγα υδροληψίαςτου έργου, μήκους περί τα 2.200 μ. που κάτω από τις γεωλογικές συνθήκες εκτέλεσης αποτελεί θαύμα κατασκευής και το οποίο αποτελεί και το πλέον δύσκολο και αντιοικονομικό τμήμα του έργου και έτσι κατ’ αυτόν τον τρόπο το έργο δεν διατρέχει κινδύνους γιατί αν δεν επαρκεί η σήραγγα εκτροπής θα δουλέψει η υδροληψία.
Μάλιστα στην επιστολή επισημαίνει:

«θέλουμε να σας δηλώσουμε ότι τις διαβεβαιώσεις περί χρηματοδότησης του έργου τις έχει παράσχει ο αρμόδιος Υφυπουργός (Γιάννης Μαγκριώτης) τον Ιούλιο του 2010 στους ενδιαφερόμενους κατοίκους και παράγοντες επί τόπου του έργου και στη βουλή των Ελλήνων».

Ανώνυμος είπε...

Ρε Μαγκριώτη .... απο όλες τις παπαριές που μας παραμύθιαζες τοσο καιρό ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ....

ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΕΑ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΤΟΝΤΑΙ !!!!!!

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΟΥ ?

ΟΛΑ ΨΕΜΑΤΑ - ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΤΑΙΩΘΕΙ - ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ....

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΣΑΙ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ? ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ? ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ?

ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΤΣΟ ΣΤΡΥΜΟΝΟΧΩΡΙ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ? ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ? ΤΟΝ ΑΓΡΟΤΗ ? ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ? ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ?

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ....