6 Σεπ 2011

Απάντηση στην ανάρτηση: Ρε κάτι πλάκες που τους έκανε ο Μαγκριώτης !


http://taxalia.blogspot.com/2011/09/blog-post_523.html

Αγαπητοί φίλοι,
Πρώτον, δεν έγινε συνέντευξη αλλά παρουσίαση και διάλογος, κάτι που επιδίωκα μήνες τώρα και συναντούσα άρνηση σε αντίθεση με τους φορείς της πόλεις (επιμελητήριο, πανεπιστήμιο, αυτοδιοίκηση κλπ) που από την πρώτη στιγμή συνεργαζόμαστε και η συνεργασία αυτή έχει αποδώσει πολλά.
Δεύτερον, η σύσκεψη έγινε στο σταθμό γιατί πιστεύω πως οι συναντήσεις αυτές πρέπει να έχουν ουσία και να μην είναι απλώς δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας. Το Μετρό είναι ένα έργο που κατασκευάζεται υπόγεια και κανείς δεν βλέπει την πρόοδο των εργασιών ενώ είναι εμφανή τα προβλήματα στην επιφάνεια, που δημιουργούνται από την κατασκευή των σταθμών.  Για αυτό και σας προσκαλώ αγαπητοί φίλοι του taxalia σε μια επίσκεψη, όποτε θέλετε, για να δείτε με τα μάτια σας ότι το έργο προχωρά και ότι το 2015 θα τελειώσει.
Λυπάμαι γιατί δεν έχετε αναρτήσει την παρουσίαση που έγινε, τόσο από τη δική μου πλευρά όσο και από την πλευρά της ηγεσία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, όπως και τις παρεμβάσεις όλων των άλλων Βουλευτών και εκπροσώπων κομμάτων, για να μπορούν και οι αναγνώστες να κρίνουν και να αξιολογούν.
Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω πως θεωρώ πάρα πολύ σημαντική την παρουσία του κ. Καλαφάτη και όλων των συναδέλφων, όπως και την παρουσία των εκπροσώπων των κομμάτων. Θα συνεχίσουμε έτσι την προσπάθεια ανοιχτά και με διάλογο. Εμείς μάγοι δεν δηλώσαμε αντιθέτως πιστεύουμε πως πρέπει να συνεργαζόμαστε όλοι γιατί όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε σε αυτούς τους μεγάλους στόχους όπως είναι το Μετρό που ενώνει όλη την πόλη και όλους του ανθρώπους της.

Γιάννης Μαγκριώτης
Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δίκτυων

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βιάζεται να… φύγει ο Μαγκριώτης
Το πόσο απελπισμένοι είναι στην κυβέρνηση και πόσο γρήγορα θέλουν φύγουν, εξηγούσε στην παρέα του... το Σάββατο το μεσημέρι, ο Γιάννης Μαγκριώτης. «Όσο πιο γρήγορα μας πάρουν την εξουσία, τόσο πιο γρήγορα θα λυτρωθούμε» τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο έμπειρος υφυπουργός του Παπανδρέου, βλέπει τα αδιέξοδα και βιάζεται για να έχει τουλάχιστον μια ελπίδα να μπορεί να περπατήσει ξανά στη Θεσσαλονίκη. Γιατί γνωρίζει καλά ότι το κλίμα στην κοινωνία είναι εκρηκτικό κι αν ξεσπάσει θύελλα τότε όπως λέει κι ο θυμόσοφος λαό μας μαζί με τα ξερά θα καούν και τα χλωρά!

Ανώνυμος είπε...

Να με τι ασχολειται σήμερα ο Μαγκριώτης ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟς Π ΜΙΣΘΟς ΤΟΥ:

«Δωράκι» 22 εκατ. σε κατασκευαστικέ

Τη διαγραφή προστίμου-μαμούθ, ύψους 22 εκατομμυρίων ευρώ, για αυθαιρεσίες σε κτίσματα της «Νέας Οδού Α.Ε.» δρομολογεί το υπουργείο Υποδομών.Σε σχέδιο νόμου που επεξεργάζεται εδώ και μήνες το αρμόδιο υπουργείο (επί ημερών Ρέππα) και αναμένεται να έρθει προς ψήφιση στη Βουλή σβήνονται στο «χιόνι» πολεοδομικές παραβάσεις ύψους 22 εκ ευρώ που έχουν βεβαιωθεί από την Πολεοδομία στους εργολάβους των διοδίων.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.

Το πρόστιμο

Σύμφωνα με απόφαση της επιτροπής κρίσεως αυθαιρέτων του Τμήματος της Πολεοδομίας Καπανδριτίου, με ημερομηνία 30/11/2010, απορρίφθηκαν οι ενστάσεις της «Νέα Οδός Α.Ε.» κατά των σχετικών εκθέσεων της Πολεοδομίας με βάση τις οποίες είχαν επιβληθεί πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων ύψους 22 εκατ. ευρώ.

Με την συγκεκριμένη απόφαση η επιτροπή αποφάνθηκε ότι οι σταθμοί, οι νέοι αλλά και προϋπάρχοντες, καθώς και το κτήριο διοίκησης, έχουν κατασκευαστεί χωρίς οικοδομική άδεια και σε ορισμένες περιπτώσεις χωρίς την άδεια του αρμόδιου δασαρχείου.

Πιο αναλυτικά προέκυπταν τα εξής:

Η οριστική μελέτη οδοποιίας και στεγάστρων του σταθμού διοδίων της Μαλακάσας έγινε από ανεξάρτητο μηχανικό αλλά όπως σημειώνει η επιτροπή «δεν επέχει θέση νόμιμης οικοδομικής άδειας». Παράλληλα δεν υπάρχει καμία βεβαίωση από το δασαρχείο Καπανδριτίου .

Το κτήριο διοίκησης του αυτοκινητόδρομου στις Αφίδνες αποδείχθηκε ότι έχει κατασκευαστεί χωρίς να έχει εκδοθεί η προβλεπόμενη οικοδομική άδεια. Θα έπρεπε όμως να έχει εγκριθεί και από αρχιτεκτονική επιτροπή καθώς έχει πρόσοψη σε εθνικό δρόμο. Επιπλέον θα έπρεπε να πάρει και άδεια από το δασαρχείο αφού βρίσκεται σε τοπίο φυσικού κάλλους.

Επιπροσθέτως σε νέα αυτοψία, στις 16 Δεκεμβρίου 2010, στα γραφεία και στους σταθμούς διοδίων των Αφιδνών και της Μαλακάσας από υπαλλήλους της Πολεοδομίας Καπανδριτίου διαπιστώθηκαν εκ νέου σοβαρές παραβάσεις. Μάλιστα επιβλήθηκε η σφράγιση των ακινήτων για ένα χρόνο, με την εταιρεία να έχει το δικαίωμα της ένστασης.

Το σχέδιο νόμου

Από τον Φεβρουάριο του 2011, όμως, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων έχει ξεκινήσει δημόσιο διάλογο με όλους του εμπλεκόμενους φορείς για το σχέδιο νόμου που φέρει τον τίτλο: «Μεταρρύθμιση Συστήματος Ανάθεσης και Εκτέλεσης συμβάσεων Μελετών και Δημοσίων Έργων Ίδρυση Αρχής Ελέγχου Μελετών και Έργων και λοιπές διατάξεις».

Στο αχανές σχέδιο νόμου υπάρχει, κάπου χωμένο, και το άρθρο 89. Φέρει τίτλο: «Πολεοδομικές ρυθμίσεις». Στην παράγραφο εννιά του σχεδίου προβλέπεται το εξής : «Μελέτες εφαρμογής Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.), Κέντρων Διοίκησης Αυτοκινητοδρόμων (Κ.Δ.Α.) και Σταθμών Διοδίων (Σ.Δ.), που εγκρίθηκαν πριν την έναρξη ισχύος του ν. 2300/1995, θεωρούνται ως επέχουσες θέση οικοδομικής άδειας και οι εγκαταστάσεις που κατασκευάσθηκαν βάσει αυτών θεωρούνται νόμιμες από κάθε άποψη».

Τι σημαίνει αυτό; Με πολύ απλά λόγια ότι «σβήνονται» τα πρόστιμα που βαραίνουν την εταιρεία Νέα Οδό Α.Ε από την Πολεοδομία Καπανδριτίου καθώς τα κτήρια της θα πρέπει να θεωρούνται, πλέον, νόμιμα. Ένα ποσό της τάξεως των 22 εκ ευρώ χάνεται από τα ταμεία του ελληνικού Δημοσίου, εφόσον βέβαια περάσει ο νόμος και όλα έχουν καλώς.

Η απορία βέβαια που προκύπτει είναι εύλογη: Αν στη θέση του «συνεργάτη» του Ελληνικού Δημοσίου ήταν η κατοικία κάποιου μικροαστού θα έχαιρε της ίδιας μεταχείρι

Ανώνυμος είπε...

Νέες διώξεις ενάντια στο κίνημα Δεν Πληρώνω- Απαντάμε με νέους αγώνες, οργανώνουμε παντού την αντεπίθεση μας!
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω, συνεχίζει τον ανένδοτο αγώνα του ενάντια στους εκμεταλλευτές του λαού δύο χρόνια τώρα. Στα πλαίσια αυτού του αγώνα τα στρατόπεδα πλέον έχουν διαχωριστεί.
Από τη μία ο λαός και οι κοινωνικές δυνάμεις που πλήττονται βάναυσα από την καταιγίδα αντιλαϊκών μέτρων και χαρατσιών, και από την άλλη όλοι οι υπηρέτες του εκμεταλλευτικού συστήματος, δηλαδή οι μεγαλοεργολάβοι, οι τράπεζες και οι μαριονέττες τους στο πολιτικό σύστημα.

Εμείς γνωρίζουμε καλά ότι όταν μας χτυπάνε οι εχθροί μας βαδίζουμε στο σωστό δρόμο.

Στα πλαίσια αυτού του χτυπήματος η Αττική Οδός, του εθνικού μεγαλοεργολάβου, η εταιρία εκμετάλλευσης του δρόμου που με θυσίες έχει χρυσοπληρώσει ο ελληνικός λαός, επιστράτευσε τον κατασταλτικό μηχανισμό του κράτους.

Εκλήθησαν συναγωνιστές του «Δεν πληρώνω» σε απολογία για παρακώλυση συγκοινωνιών, με αφορμή άνοιγμα διοδίων που πραγματοποιήθηκε στις 10/3/11 στην Αττική Οδό. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κίνημά μας, στα εκατοντάδες ανοίγματα διοδίων που έχει πραγματοποιήσει δύο χρόνια τώρα, το μόνο που πράττει είναι η διευκόλυνση των συγκοινωνιών, καθώς απελευθερώνει το δρόμο και δεν τον αποκλείει. Ολοι και ακόμη περισσότερο ο κατασταλτικός μηχανισμός το γνωρίζει αυτό, αλλά η εκουσίως διαστρεβλωμένη άποψή τους περί δικαιοσύνης τους οδηγεί στο να μας διώξουν ποινικά με φρονηματικό τρόπο. Δεν τρέφουμε αυταπάτες για την ταξική τοποθέτηση της δικαιοσύνης και των δυνάμεων καταστολής , αλλά η απροκάλυπτη επίθεση ενάντια στο κίνημά μας είναι εξοργιστική. Μετά από την φωτογραφική ψήφιση φιλοεργολαβικών διατάξεων από την κυβέρνηση (βλ. ντροπολογία Ρέππα), μετά από την νομιμοποίηση υπαλληλικής σχέσης τροχαίας-μεγαλοεργολάβων (π.χ. συστέγαση τροχαίας-εταιριών, δωρεά περιπολικών, service ακόμη και βενζίνης από τις εταιρίες κ.α.), μετά από την προσπάθεια κατάσχεσης περιουσιακών στοιχείων συναγωνίστριας από δικαστικούς επιμελητές και μετά από δεκάδες φρονηματικές μηνύσεις και διώξεις εταιριών και αστυνομίας σε συναγωνιστές, έρχεται και η πρωτοφανής άσκηση ποινικής δίωξης για τον αγώνα μας αυτόν καθεαυτόν. Διωκόμαστε διότι αγωνιζόμαστε, διωκόμαστε διότι διεκδικούμε και υπερασπιζόμαστε το δίκιο μας. Φυσικά δεν περιμένουμε από κανέναν να διώξει ποινικά τις εταιρίες για παρακώλυση συγκοινωνιών, που για την είσπραξη των ληστρικών χαρατσιών έχουν στήσει δεκάδες παράγκες στους δρόμους μας δημιουργώντας ουρές χιλιομέτρων. Επίσης δεν περιμένουμε από καμία κυβέρνηση να εισπράξει επιδικασμένα πρόστιμα εκατομμυρίων ευρώ από αυθαίρετα κτίσματα των εταιριών για τα οποία ψηφίστηκε χαριστική διάταξη. Περιμένουμε όμως από την κοινωνία να βγει στο δρόμο μαζί μας αποτινάζοντας τον ζυγό της εκμετάλλευσης και στέλνοντας όλους τους δυνάστες μας στον Καιάδα της ιστορίας.

Η τελευταία δίωξη έχει στόχο την τρομοκράτηση του κινήματος. Ως απάντηση προβάλλουμε την αλληλεγγύη μας και την κλιμάκωση του αγώνα μας.

Έτσι, θα παραλάβουμε την δικογραφία σαν κίνημα και θα προβούμε σε νέο άνοιγμα της Αττικής Οδού.

Προσυγκέντρωση στον κόμβο της Μεταμόρφωσης της Αττικής οδού, με κατεύθυνση προς Μαρκόπουλο, την Τετάρτη 2-11, στις 6μμ.
www.oxidiodia.gr www.denplironodenplirono.com

Ανώνυμος είπε...

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΛΤΕΡ Δημήτριος Μεσαδάκοςτονίζει επίσης ότι η εταιρία για να μην θέσει σε κίνδυνο το εκτελεσμένο έργο, από πλευράς καιρικών φαινομένων, έχει ήδη αποπερατώσει τη σήραγγα υδροληψίαςτου έργου, μήκους περί τα 2.200 μ. που κάτω από τις γεωλογικές συνθήκες εκτέλεσης αποτελεί θαύμα κατασκευής και το οποίο αποτελεί και το πλέον δύσκολο και αντιοικονομικό τμήμα του έργου και έτσι κατ’ αυτόν τον τρόπο το έργο δεν διατρέχει κινδύνους γιατί αν δεν επαρκεί η σήραγγα εκτροπής θα δουλέψει η υδροληψία.
Μάλιστα στην επιστολή επισημαίνει:

«θέλουμε να σας δηλώσουμε ότι τις διαβεβαιώσεις περί χρηματοδότησης του έργου τις έχει παράσχει ο αρμόδιος Υφυπουργός (Γιάννης Μαγκριώτης) τον Ιούλιο του 2010 στους ενδιαφερόμενους κατοίκους και παράγοντες επί τόπου του έργου και στη βουλή των Ελλήνων».

Ανώνυμος είπε...

Ρε Μαγκριώτη .... απο όλες τις παπαριές που μας παραμύθιαζες τοσο καιρό ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ....

ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΡΓΟΛΑΒΙΑ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΕΑ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΤΟΝΤΑΙ !!!!!!

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΟΥ ?

ΟΛΑ ΨΕΜΑΤΑ - ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΤΑΙΩΘΕΙ - ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ....

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΣΑΙ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ? ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ? ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ?

ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΤΣΟ ΣΤΡΥΜΟΝΟΧΩΡΙ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ? ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ? ΤΟΝ ΑΓΡΟΤΗ ? ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ? ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ?

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ....