5 Σεπ 2011

Απάντηση στην ανάρτηση Αποδοκιμασία του Μαγκριώτη στη Βαλκανική πλατεία (5/9/20111)

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/blog-post_7892.html
Αγαπητή φίλη,

Το σχόλιο μου άρεσε γιατί είναι αρκετά ποιητικό παρόλο που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Η αντίδραση προήρθε μόνο από έναν, ο οποίος όπως με ενημέρωσαν στη συνέχεια, ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος συγκεκριμένου κομματικού υποψηφίου και αποχώρησε απογοητευμένος γιατί ο κόσμος δεν ανταποκρίθηκε σε αυτό που ήθελε. Μάλιστα, κάτι που επίσης έμαθα εκ των υστέρων, είχε ζητήσει να μην αναγγελθεί η παρουσία μου από τους διοργανωτές γιατί θα υπήρχε πρόβλημα. Πάντως, αρκετοί από τους χίλιους περίπου παραβρισκόμενους στην εκδήλωση χειροκρότησαν την αναγγελία της παρουσίας μου και τον χαιρετισμό μου. Μάρτυρας ο Δήμαρχος και βεβαίως όλος ο κόσμος.
Θέλω ακόμα να σε πληροφορήσω ότι πριν επισκεφθώ την εκδήλωση στη Νεάπολη, είχα επισκεφθεί, δυο εκδηλώσεις στην Καλαμαριά χωρίς να υπάρξει η παραμικρή «διαμαρτυρία». Επιπλέον, χθες Κυριακή, ήμουν προσκεκλημένος στην εκδήλωση του πολιτιστικού συλλόγου «Αλέξανδρος Υψηλάντης» του Δήμου Παύλου Μελά στην Ηλιούπολη Θεσσαλονίκης. Στην αναγγελία της παρουσίας μου και στο χαιρετισμό που απεύθυνα όχι μόνο δεν είδα αντιδράσεις αλλά αντίθετα είδα επιδοκιμασία.
Αυτή είναι η πραγματικότητα και η αλήθεια.
Μάρτυρες για όλες αυτές τις εκδηλώσεις , έχουν ονοματεπώνυμο, τους ξέρετε και εύκολα μπορείτε να τους βρείτε.

Γιάννης Μαγκριώτης
Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βιάζεται να… φύγει ο Μαγκριώτης
Το πόσο απελπισμένοι είναι στην κυβέρνηση και πόσο γρήγορα θέλουν φύγουν, εξηγούσε στην παρέα του... το Σάββατο το μεσημέρι, ο Γιάννης Μαγκριώτης. «Όσο πιο γρήγορα μας πάρουν την εξουσία, τόσο πιο γρήγορα θα λυτρωθούμε» τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο έμπειρος υφυπουργός του Παπανδρέου, βλέπει τα αδιέξοδα και βιάζεται για να έχει τουλάχιστον μια ελπίδα να μπορεί να περπατήσει ξανά στη Θεσσαλονίκη. Γιατί γνωρίζει καλά ότι το κλίμα στην κοινωνία είναι εκρηκτικό κι αν ξεσπάσει θύελλα τότε όπως λέει κι ο θυμόσοφος λαό μας μαζί με τα ξερά θα καούν και τα χλωρά!

Ανώνυμος είπε...

Να με τι ασχολειται σήμερα ο Μαγκριώτης ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟς Π ΜΙΣΘΟς ΤΟΥ:

«Δωράκι» 22 εκατ. σε κατασκευαστικέ

Τη διαγραφή προστίμου-μαμούθ, ύψους 22 εκατομμυρίων ευρώ, για αυθαιρεσίες σε κτίσματα της «Νέας Οδού Α.Ε.» δρομολογεί το υπουργείο Υποδομών.Σε σχέδιο νόμου που επεξεργάζεται εδώ και μήνες το αρμόδιο υπουργείο (επί ημερών Ρέππα) και αναμένεται να έρθει προς ψήφιση στη Βουλή σβήνονται στο «χιόνι» πολεοδομικές παραβάσεις ύψους 22 εκ ευρώ που έχουν βεβαιωθεί από την Πολεοδομία στους εργολάβους των διοδίων.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.

Το πρόστιμο

Σύμφωνα με απόφαση της επιτροπής κρίσεως αυθαιρέτων του Τμήματος της Πολεοδομίας Καπανδριτίου, με ημερομηνία 30/11/2010, απορρίφθηκαν οι ενστάσεις της «Νέα Οδός Α.Ε.» κατά των σχετικών εκθέσεων της Πολεοδομίας με βάση τις οποίες είχαν επιβληθεί πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων ύψους 22 εκατ. ευρώ.

Με την συγκεκριμένη απόφαση η επιτροπή αποφάνθηκε ότι οι σταθμοί, οι νέοι αλλά και προϋπάρχοντες, καθώς και το κτήριο διοίκησης, έχουν κατασκευαστεί χωρίς οικοδομική άδεια και σε ορισμένες περιπτώσεις χωρίς την άδεια του αρμόδιου δασαρχείου.

Πιο αναλυτικά προέκυπταν τα εξής:

Η οριστική μελέτη οδοποιίας και στεγάστρων του σταθμού διοδίων της Μαλακάσας έγινε από ανεξάρτητο μηχανικό αλλά όπως σημειώνει η επιτροπή «δεν επέχει θέση νόμιμης οικοδομικής άδειας». Παράλληλα δεν υπάρχει καμία βεβαίωση από το δασαρχείο Καπανδριτίου .

Το κτήριο διοίκησης του αυτοκινητόδρομου στις Αφίδνες αποδείχθηκε ότι έχει κατασκευαστεί χωρίς να έχει εκδοθεί η προβλεπόμενη οικοδομική άδεια. Θα έπρεπε όμως να έχει εγκριθεί και από αρχιτεκτονική επιτροπή καθώς έχει πρόσοψη σε εθνικό δρόμο. Επιπλέον θα έπρεπε να πάρει και άδεια από το δασαρχείο αφού βρίσκεται σε τοπίο φυσικού κάλλους.

Επιπροσθέτως σε νέα αυτοψία, στις 16 Δεκεμβρίου 2010, στα γραφεία και στους σταθμούς διοδίων των Αφιδνών και της Μαλακάσας από υπαλλήλους της Πολεοδομίας Καπανδριτίου διαπιστώθηκαν εκ νέου σοβαρές παραβάσεις. Μάλιστα επιβλήθηκε η σφράγιση των ακινήτων για ένα χρόνο, με την εταιρεία να έχει το δικαίωμα της ένστασης.

Το σχέδιο νόμου

Από τον Φεβρουάριο του 2011, όμως, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων έχει ξεκινήσει δημόσιο διάλογο με όλους του εμπλεκόμενους φορείς για το σχέδιο νόμου που φέρει τον τίτλο: «Μεταρρύθμιση Συστήματος Ανάθεσης και Εκτέλεσης συμβάσεων Μελετών και Δημοσίων Έργων Ίδρυση Αρχής Ελέγχου Μελετών και Έργων και λοιπές διατάξεις».

Στο αχανές σχέδιο νόμου υπάρχει, κάπου χωμένο, και το άρθρο 89. Φέρει τίτλο: «Πολεοδομικές ρυθμίσεις». Στην παράγραφο εννιά του σχεδίου προβλέπεται το εξής : «Μελέτες εφαρμογής Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.), Κέντρων Διοίκησης Αυτοκινητοδρόμων (Κ.Δ.Α.) και Σταθμών Διοδίων (Σ.Δ.), που εγκρίθηκαν πριν την έναρξη ισχύος του ν. 2300/1995, θεωρούνται ως επέχουσες θέση οικοδομικής άδειας και οι εγκαταστάσεις που κατασκευάσθηκαν βάσει αυτών θεωρούνται νόμιμες από κάθε άποψη».

Τι σημαίνει αυτό; Με πολύ απλά λόγια ότι «σβήνονται» τα πρόστιμα που βαραίνουν την εταιρεία Νέα Οδό Α.Ε από την Πολεοδομία Καπανδριτίου καθώς τα κτήρια της θα πρέπει να θεωρούνται, πλέον, νόμιμα. Ένα ποσό της τάξεως των 22 εκ ευρώ χάνεται από τα ταμεία του ελληνικού Δημοσίου, εφόσον βέβαια περάσει ο νόμος και όλα έχουν καλώς.

Η απορία βέβαια που προκύπτει είναι εύλογη: Αν στη θέση του «συνεργάτη» του Ελληνικού Δημοσίου ήταν η κατοικία κάποιου μικροαστού θα έχαιρε της ίδιας μεταχείρι