28 Αυγ 2011

Η ΔΕΘ FORUM ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥΣ

Η ταυτότητά της ΔΕΘ πρέπει να διαμορφωθεί, με αναφορά τη Ν. Α. Ευρώπη, την Α. Μεσόγειο, τη Μαύρη Θάλασσα και τους κλάδους που έχουν παρόν και μέλλον στην περιοχή αυτή.
Αντί για εγκαίνια, κομματικούς μονόλογους και μετωπικές αντιπαραθέσεις, μπορεί να διοργανώνεται ένα οικονομικό forum με δύο θεματικές ενότητες, τη γενική πολιτική και οικονομική συγκυρία, εσωτερική και διεθνή, κι ένα ειδικό αναπτυξιακό θέμα, που θα είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Ελλάδας και της ευρύτερης περιοχής.
Έτσι η εκάστοτε κυβέρνηση, τα πολιτικά κόμματα, διακεκριμένοι πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες του εξωτερικού και οι κοινωνικοί εταίροι θα παρουσιάζουν τις θέσεις τους και στο τέλος θα εκδίδονται τα συμπεράσματα του forum.
Η ΔΕΘ χρειάζεται νέα, ενδιαφέρουσα ταυτότητα που θα μπορούσε να την αναγορεύσει, τόσο την ίδιά, όσο και την Θεσσαλονίκη στο Νταβός της Ελλάδας!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να δούμε τι θα αναγγείλετε και φέτος!
Ζεύξεις Θερμαϊκού, μετρό παντού και κουραφέξαλα,
όταν η απλή βασική γραμμή ακόμα δεν ξέρουμε πότε θα ολοκληρωθεί και πού θα καταλήγει!

Γιάννης Μαγκριώτης είπε...

Απάντηση σε Ανώνυμο (28 Αυγούστου 2011 9:05 μ.μ)
Η πρώτη γραμμή όταν αναλάβαμε την κυβέρνηση κανείς δεν ήξερε που βρισκόταν. Κανείς δεν ήξερε το μέγεθος των προβλημάτων και φυσικά κανείς δεν ήξερε αν θα τελειώσει και πότε θα τελειώσει. Τώρα έχει και μελετητική και τεχνική πληρότητα και ξέρουμε πότε θα τελειώσει, το 2015.
Όσο αναφορά για το Master Plan των Αναπτυξιακών Υποδομών της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής, το οποίο για πρώτη φορά απέκτησε η Θεσσαλονίκη μέσα από συναινετικές διαδικασίες και περιλαμβάνει έργα που εκτελούνται, έργα που είναι στην φάση της μελέτης και της δημοπράτησης και άλλα που προγραμματίζονται με ορίζονται το 2020, θα ήθελα λοιπόν την γνώμη σου επί της ουσίας.
Το Master Plan, όπως γνωρίζεις είναι σε διαβούλευση με τον συντονισμό του ΤΕΕ/ΤΚΜ, από τον Σεπτέμβριο του 2010 και είναι ανηρτημένο στο διαδίκτυο.
Τέλος, όσο αφορά το άρθρο μου και την αναγκαιότητα που εκφράζω μέσα από αυτό, να δώσουμε ένα τέλος στην άγονη κομματική αντιπαράθεση και να δημιουργήσουμε ένα βήμα ευρύτερου, εσωτερικού και διεθνούς διαλόγου, για την οικονομία και την Θεσσαλονίκη, πιστεύω πως όχι μόνο δεν είναι πυροτέχνημα, αλλά εκφράζει την επιθυμία της συντριπτικής πλειοψηφίας των Θεσσαλονικέων.
Θα ήθελα ακόμα να σας ενημερώσω ότι τη θέση αυτή την έχω διατυπώσει δημοσίως γιατί έχω το θάρρος της δημόσιας διατύπωσης της γνώμης μου, εδώ και αρκετά χρόνια.
Θα ήθελα και την δική σου γνώμη για το θέμα αυτό.

Ανώνυμος (28 Αυγούστου 2011 9:05 μ.μ) είπε...

Θα υπέθετε κανείς ότι η Αττικό Μετρό είναι η εταιρεία που κατασκευάζει το μετρό και όχι η εκάστοτε Κυβέρνηση. Άρα δεν χρειαζόταν να ξέρετε τίποτα. Η ΑΜ θα έκανε τη δουλειά της κι εσείς θα βοηθούσατε όπου χρειαζόταν. Απ'ό,τι φαίνεται, σε αυτή τη χώρα όμως, κανένα έργο δεν κατασκευάζεται σωστά από τις εταιρείες, αλλά πρέπει η Κυβερνήσεις παρεμβαίνουν.

Ωστόσο, φτάσαμε εδώ που φτάσαμε (και εννοώ και την οικονομική κρίση και το μετρό, ΚΑΙ τις δύο κυβερνήσεις) και κανείς πια δεν πιστεύει, δεν περιμένει τίποτε.

Σχετικά με το Master Plan, που "πρώτη" φορά απέκτησε η Θεσσαλονίκη, υπάρχει διαφορά από τη θεωρία, στην πράξη. Εάν θέλετε το ΠΑΣΟΚ να καρπωθεί τα συγχαρητήρια για την οργάνωση του Master Plan, να σας τα δώσουμε. Γνωρίζω και για το περιεχόμενό του, και για τη διαβούλευση που έγινε σχετικά από το ΤΕΕ. Ωστόσο, δε γνωρίζω τελικά τι συμπέρασμα βγήκε από αυτό. Αποφασίστηκε τι θα γίνει από όσα αναφέρει, πώς, πότε;

Σχετικά με το άρθρο σας για τη ΔΕΘ, το πρώτο μου σχόλιο δεν αποσκοπούσε τόσο στο θέμα της ΔΕΘ ως διοργάνωσης, αλλά στις "εξαγγελίες" που συνηθίζουμε να ακούμε εκεί.

Δεν μπορώ να σχολιάσω ή να προτείνω πώς μπορεί μια Έκθεση να μετεξελιχθεί από απλό πανηγύρι της Θεσσαλονίκης σε μια επιτυχημένη "Διεθνή" Έκθεση, καθώς δε διαθέτω τις κατάλληλες "γνώσεις".

Ωστόσο συμφωνώ πως δεν πρέπει να είναι μια "άγονη κομματική αντιπαράθεση", αλλά κάτι επωφελές για τη Θεσσαλονίκη.

Τέλος, κι επειδή έχω δει σε προηγούμενα σχόλια να δέχεστε προσωπικές επιθέσεις, εγώ, μέσα από το ιστολόγιό σας, απευθύνομαι στο Υπουργείο ΥΠΟΜΕΔΙ κι όχι συγκεκριμένα στο πρόσωπό σας.

Γιάννης Μαγκριώτης είπε...

Απάντηση σε Ανώνυμο (30 Αυγούστου 2011 2:43 μ.μ.)
Παρ’ ότι επιμένετε να επικοινωνείτε ανωνύμως, σας απαντώ και στην δεύτερη ανάρτησή σας, γιατί πιστεύω στον ουσιαστικό διάλογο.
Έχετε δίκιο, δυστυχώς όμως αυτή ήταν η πραγματικότητα όσον αφορά τα προβλήματα του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Όσον αφορά την διαβούλευση για το MASTER PLAN, η αρμόδια επιτροπή του ΤΕΕ Κεντρ/κης Μακεδονίας, έχει συγκεντρώσει όλες τις παρατηρήσεις και προτάσεις φορέων και πολιτών και έχει κάνει την δική της αξιολόγηση.
Αμέσως μετά την έκθεση του Σεπτέμβρη θα υπάρξει ο τελικός κύκλος της διαβούλευσης και τα τελικά συμπεράσματα.
Δυστυχώς όμως οι βασικοί φορείς της πόλης και της περιφέρειας, ένα χρόνο μετά την παρουσίαση του MASTER PLAN και τις αντίστοιχες προσκλήσεις τόσο από το Υπουργείο όσο και από το ΤΕΕ, δεν έχουν ακόμη ασχοληθεί με το θέμα.
Θετικό είναι, ότι αρκετοί πολίτες έχουν καταθέσει παρατηρήσεις και προτάσεις, ηλεκτρονικά.
Συμφωνώ με την παρατήρηση σας, το έχω πει από πολλά χρόνια και το επαναλαμβάνω καθημερινά, ότι το βήμα της έκθεσης, όπως και η προεκλογική περίοδος δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για ανέξοδες εξαγγελίες.
Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που εδώ και χρόνια προτείνω να σταματήσουν οι κομματικοί μονόλογοι και οι άγονες αντιπαραθέσεις και στη θέση τους να αναπτύξουμε το FORUM της Θεσσαλονίκης, το FORUM του υπεύθυνου και ουσιαστικού διαλόγου.
Τέλος για την ανάρτηση στην οποία αναφέρεστε και στην προσωπική επίθεση που είχα, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ήταν αναίτια και πολύ μακριά από την πραγματικότητα, όπως απεδείχθη.
.

Ανώνυμος (28 Αυγούστου 2011 9:05 μ.μ) είπε...

Δε διαφωνώ ότι δόθηκε η δυνατότητα σε όλους να καταθέσουν την άποψή τους για το master plan και πως, ωστόσο, πολλοί λίγοι το έκαναν. Ωστόσο, σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο, φαντάζει υπερβολικά "ουτοπικό" ένα τέτοιο σχέδιο. Αναμένουμε τα αποτελέσματα...

[Ενημερώθηκε ο χάρτης στη σελίδα της Αττικό μετρό (http://www.ametro.gr/files/images/AM_Thess_Metro_Map_Sept2011_gr.jpg)
με μια νέα γραμμή, με τμήμα υπό κατάργηση*, τα οποία ωστόσο, κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης δεν είχαν ξεκαθαριστεί!]

Σχετικά με την "ανωνυμία" μου, είναι ο "Φοιτητής από Θεσσαλονίκη ή ΦαΘ", και έχουμε μιλήσει και παλιότερα, αν αυτό είναι προτιμότερο από το "ανώνυμος".

Για να μην παρεξηγηθώ, σχετικά με την αναφορά μου στην επίθεση κάποιων στο ιστολόγιό σας, εννοούσα πως όλα τα σχόλιά μου εδώ (και σε προηγούμενα άρθρα) δεν είχαν στόχο να κρίνουν εσάς, ως Γιάννη Μαγκριώτη, αλλά όλους εσάς στο Υπουργείο και την Κυβέρνηση... (χωρίς να επικροτώ τη συμπεριφορά τους).

Από εδώ, σας μετέφερα προβλήματα, σχόλια, παρατηρήσεις και προτάσεις, μέσω της μορφής διαλόγου που είχαμε, ως κάτοικος Θεσσαλονίκης εγώ, και εκλεγμένος αντιπρόσωπός μου στη Βουλή, εσείς.

Και μιας και αναφέρθηκα σε αυτά, ομολογώ, πως δε έχω δει, προς το παρόν, λύση σε θέματα όπως:
-Ανισότητα των δρομολογίων του ΟΑΣΘ προς ανατολικά και δυτικά: Διαδρόμη //οι δυτικές διαδρομές είναι πολύ μικρές σε σχέση με τις ανατολικές, όταν υφίστανται δύο τύποι εισιτηρίων και Δρομολόγια // τα ανατολικά δρομολόγια τελειώνουν έως και τη 1:30, ενώ τα δυτικά στις 00:00 , με εξαίρεση το 27
-Μείωση των διοδίων μέχρι το Πάσχα του 2011, πράγμα που δεν υλοποιήθηκε...

Φοιτητής από Θεσσαλονίκη

Ανώνυμος είπε...

Βιάζεται να… φύγει ο Μαγκριώτης
Το πόσο απελπισμένοι είναι στην κυβέρνηση και πόσο γρήγορα θέλουν φύγουν, εξηγούσε στην παρέα του... το Σάββατο το μεσημέρι, ο Γιάννης Μαγκριώτης. «Όσο πιο γρήγορα μας πάρουν την εξουσία, τόσο πιο γρήγορα θα λυτρωθούμε» τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο έμπειρος υφυπουργός του Παπανδρέου, βλέπει τα αδιέξοδα και βιάζεται για να έχει τουλάχιστον μια ελπίδα να μπορεί να περπατήσει ξανά στη Θεσσαλονίκη. Γιατί γνωρίζει καλά ότι το κλίμα στην κοινωνία είναι εκρηκτικό κι αν ξεσπάσει θύελλα τότε όπως λέει κι ο θυμόσοφος λαό μας μαζί με τα ξερά θα καούν και τα χλωρά!