31 Μαΐ 2011

«Έργα πνοής για τη Δυτική Θεσσαλονίκη»

1. Εξωτερική Περιφερειακή Οδός

Ο Εξωτερικός Οδικός Δακτύλιος θα είναι αυτοκινητόδρομος με 2 λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα Εκτάκτου Ανάγκης ανά κατεύθυνση, και ταχύτητα μελέτης 90 km/h σε όλο το μήκος του.
Το εκτιμώμενο κόστος κατασκευής του 1ου τμήματος ανέρχεται σε: 120εκ.€ μαζί με τις απαλλοτριώσεις.
Το έργο θα ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και η δημοπράτηση του προγραμματίζεται για το τέλος του τρέχοντος έτους, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2015.

2. Εσωτερική Περιφερειακή Οδός

Προβλέπεται αναβάθμιση της αρτηρίας της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης σε μήκος περίπου 8χλμ, με μετατροπή των επτά υφιστάμενων κόμβων σε ανισόπεδους, κατασκευή μίας επιπλέον άνω διαβάσεως, καθώς και πεζογεφυρών.
Οι προβλεπόμενοι Ανισόπεδοι κόμβοι είναι οι εξής:
- Α/Κ 16 (Δυτ. Εισόδου)
- Α/Κ 3ης Σεπτεμβρίου (Ελευθέρια)
- Α/Κ Μαιάνδρου (Εύοσμος)
- Α/Δ Οδού Ολυμπιάδος (Εύοσμος)
- Οδού Μακρυγιάννη (Ηλιούπολη))
- Α/Κ Λαγκαδά – Σταυρουπόλεως
- Κ14 (Πολίχνη)
Το προεκτιμώμενο κόστος κατασκευής του έργου ανέρχεται σε 200 εκ. ευρώ, από τα οποία τα περίπου 30 εκ. ευρώ θα δοθούν για απαλλοτριώσεις.
Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους θα γίνει η ένταξη του έργου, σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα, όπως επίσης και η δημοπράτησή του.
Οι κόμβοι στο σύνολό τους αναμένεται να είναι έτοιμοι το 2015.

3. Κόμβος Κ16

Ο Κόμβος της Λαχαναγοράς (Κ16) δημοπρατήθηκε σήμερα 31 Μαΐου 2011 από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης προϋπολογισμού 115.400.000 ευρώ και αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος.
Η σύμβαση μετά την οριστικοποίηση του αναδόχου αναμένεται να υπογραφεί στις αρχές του Δεκέμβρη ενώ οι εργασίες θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2012.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί μετά από 3 χρόνια και 8 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.
Με το συγκεκριμένο έργο ο σημερινός κόμβος θα μετατραπεί σε ανισόπεδο και θα παρέχει όλες τις δυνατές κινήσεις.

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δηλαδή το '15 θα τα έχουμε όλα στη Θεσσαλονίκη;;;;;

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

Ανώνυμος είπε...

Μη τρελαθούμε !! με τι λεφτά θα γινουν τα έργα ? αφού χρωστάνε και της Μιχαλούς ...

Κανένα έργο δεν πρόκειται να γινει ... ολα μα ολα έχουν χρεωκοπήσει ...

Ψεύτες ....

Ανώνυμος είπε...

Ρε Μαγκριώτη, και οι 5 αυτοκινητόδρομοι εχουν σταματήσει ...

οι τράπεζες γιοκ παραδάκι ... τι μπαρούφες λες εσυ οτι θα συνεχίσουν τη χρηματοδότητση ?

για μακάκες τους έχεις ?

ΤΕΛΟς ΟΛΑ !!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΥ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΠΟΤΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΑΙ ?

Σχετικά με την πρόθεση για παραίτηση του Ρέππα και άλλων προδοτών του έθνους

Κάποιοι τώρα τελευταία (Λοβέρδος, Ρέππας, κ.α.) μας το παίζουν "προστάτες του Λαού" και διαθέτοντες ευθιξία. Απειλούν μάλιστα, αγορεύοντας ή διαρρέοντας, ότι θα παραιτηθούν γιατί "δεν υπογράφουν τα νέα αντιλαϊκά μέτρα".
Μούφα όλα. Κάνουν ανέξοδα τους κόκορες και προσπαθούν να κάνουν ηρωική έξοδο, γιατί βλέπουν ότι δεν τα βγάζουν πέρα και τα πράγματα στενεύουν.
ΗΡΩΕΣ όμως ΔΕΝ θα ΓΙΝΟΥΝ. Ειναι ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ σε αυτην την ΚΑΤΑΝΤΙΑ της ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ. ΕΒΑΛΑΝ την ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ σε ΝΟΜΟΥΣ που ΗΞΕΡΑΝ οτι θα ΘΑΨΟΥΝ το ΜΕΛΛΟΝ της ΕΛΛΑΔΑΣ, ΑΛΛΑ τοτε ΔΕΝ τους ΕΝΟΙΑΖΕ. Λοβέρδε, Ρέππα και οι λοιποί συνένοχοι, θα μείνετε στη μνήμη του Λαού ως ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. Θα μπείτε στην ίδια κατηγορία με το ΛΑΛΙΩΤΗ, που ενώ πιστεύει ότι έφυγε νωρίς και τη γλύτωσε, δεν τολμά να βγεί από το καβούκι του, γιατί ο Λαός θυμάται τις λαμογιές.
Αν νομίζετε ότι θα γίνεται ήρωες, βγείτε με το κεφάλι ψηλά και χωρίς προστασία οπλισμένων σωματοφυλάκων στη μέση της πλατείας Συντάγματος. Τότε από κοκόρια θα γίνεται κότες.

Ανώνυμος είπε...

Ολοσέλιδο αφιέρωμα στο κέντρο της Αθήνας, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί με την κρίση, φιλοξενεί στο σημερινό της φύλλο η γερμανική εφημερίδα, χρησιμοποιώντας μάλιστα ως υπέρτιτλο: "Ένα είδος εμπόλεμης ζώνης - Επίσκεψη στην παλιά πόλη της Αθήνας".

Το ρεπορτάζ δίνει μια εικόνα των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το κέντρο της πρωτεύουσας, με την επισήμανση: "Η Αθήνα καταρρέει.Το ιστορικό κέντρο είναι ένα είδος εμπόλεμης ζώνης, στο οποίο περιφέρονται μετανάστες, διαδηλωτές και αγχωμένοι αστυνομικοί.

Το ρεπορτάζ ξεκινά περιγράφοντας κάποιες ειδυλλιακές ακόμα γωνιές της πόλης του Περικλή που έχουν εναπομείνει, ξεδιπλώνοντας σιγά-σιγά το κουβάρι των προβλημάτων: από τους ναρκομανείς που συγκεντρώνονται δίπλα από το Μουσείο, μέχρι το παραεμπόριο, την άνοδο της ακροδεξιάς και τις μάχες με τις ακροαριστερές ομάδες.

"Η Αθήνα λοιπόν. Μια πόλη πέντε εκατομμυρίων. Μια από τις πιο θαυμάσιες πόλεις της Ευρώπης. Μια πόλη που σου κόβει την ανάσα, μια πόλη που σε πιάνουν τα κλάματα, όταν βλέπεις την παρακμή της".

Ανώνυμος είπε...

Ρε Μαγκριώτη Πασόκολαμόγιο ... ακόμα εδω είσαι ?

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ένας από τους πολλούς που ανήκω στο κίνημα "Δεν πληρώνω" τα διόδια. Γνωστά τα παραμύθια περί σωστών ΣΔΙΤ στους αυτοκινητόδρομους.
Λίγοι όμως γνωρίζουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων το δίνει το κράτος - δηλαδή όλοι εμείς - και το ελάχιστο οι ιδιώτες. Αφού όλα αυτά είναι υπερκοστολογημένα καταλαβαίνουμε ποιος χάνει οικονομικά. Και φυσικά οι ιδιώτες βάζουν ό,τι τιμές θέλουν, όσους σταθμούς διοδίων τους καπνίσει, και φυσικά! πριν ολοκληρώσουν τα έργα. Λέγανε για μείωση των τιμών αλλά στην πραγματικότητα θα είναι επιδότηση του κράτους προς τους ιδιώτες, δηλαδή "πλήρωνε κορόιδο λαέ".

Το πρόβλημα είναι ό,τι ο διοικητής του τμήματος Μοσχοχωρίου, κο Σιμούλης ούτε πατάει στο τμήμα - αφού όσες φορές τηλεφώνησα δεν τον βρήκα και κυρίως έχει δώσει πάγια εντολή να απορρίπτονται όλες ενστάσεις.
Και άντε την ένσταση για το πρόστιμο να την απορρίψουν. Αφού πλήρωσα το πρόστιμο και πέρασαν μερικές μέρες έκανα δεύτερη ένσταση-παράκληση για να επιστρέψουν τις πινακίδες. Παροχή υπηρεσιών κάνω δεν έχω μαγαζί, πως θα πληρώσω φόρους, ΔΕΗ και όλο το δημόσιο αν δεν πληρωθώ;

Όσοι ψάξουν το θέμα των διοδίων θα δούνε ό,τι η αφαίρεση των πινακίδων δεν είναι κανονική αλλά καπρίτσιο μερικών ή κρυφή εντολή του (ντ)ρέππα. Ας μην ξεχνάμε τις κάμερες που απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται όπως τώρα.
Είναι ντροπή το θέμα των διοδίων. Κυρίως γιατί σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι, ρήτρες υπέρ του Δημοσίου παραβλέπονται και πληρώνουμε πριν ολοκληρωθεί το έργο.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει μια τρομακτική για το Ελληνικό κράτος σύμβαση η οποία λήγει φέτος. Σύμβαση αρκούντως σοβαρή που δείχνει ότι αυτή η χώρα από την δουλεία δεν έφυγε ποτέ! Γιατί; Μα γιατί λείπουν οι Έλληνες πολιτικοί.


Ο μακαρίτης ο Δ.Μπάτσης στο βιβλίο που είχε γράψει το 1947 με τίτλο “Η Βαρεια βιομηχανία στην Ελλάδα”, αποκάλυψε την ύπαρξη της λεγόμενης “σύμβασης cooper” (υπεγράφη το 1940 και λήγει το 2010 και είμαι περίεργος να δω αν οι ξεφτιλισμένοι οι πολιτικάντηδες θα την ανανεώσουν!
Υπάρχει στο Yπουργείο Bιομηχανίας και παραδίδεται-σαν “ιερό κείμενο”- από υπουργό σε υπουργό) !!!, βάσει της οποίας τα λεγόμενα “στρατηγικά ορυκτά” της Ελλάδας καθώς και ο υδάτινος μας πλούτος, τίθενται υπό την αιγίδα ενός Αμερικανικού consortium εταιρειών! Το αποτέλεσμα αυτής της αποκάλυψης ήταν να τουφεκιστεί ο Δ.Μπάτσης μαζί με τον Ν.Μπελογιάννη το 1952 !!! Από τους 12 που ήταν για “ντουφέκι”, επέλεξαν μόνον 3, ένας εκ των οποίων ήταν και…ο Δ.Μπατσης! Καταλάβατε γιατί κανένας πολιτικός δεν αποτολμά να ακουμπήσει τα παρθένα κοιτάσματα ορυκτού πλούτου που βρίσκονται στην Ελλάδα. Είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη με σίδερο – χρώμιο και νικέλιο και δεν παράγουμε ούτε γραμμάριο ανοξείδωτου χάλυβα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ τους κ.κ. 1. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
2. Υπουργό Οικονομικών

Είναι γνωστό ότι ο οδικός άξονας Χαλκηδόνα- Γιαννιτσά- Έδεσσα είναι ένα έργο ζωτικής σημασίας για το Ν. Πέλλας, για τη...
χρηματοδότηση του οποίου είχε διασφαλίσει η προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας κονδύλι ύψους 120.000.000 ευρώ, με προγραμματισμένο μάλιστα σχεδιασμό η δημοπράτηση να γίνονταν στις αρχές του 2010, χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα ολοκληρώνονταν οι μελέτες του έργου τις οποίες επίσης είχε χρηματοδοτήσει η ίδια Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με ποσό 5.000.000 από το Γ΄ΚΠΣ.

Μετά την ανάληψη όμως της εξουσίας από τη σημερινή Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, παρατηρείται μία ανεξήγητη καθυστέρηση στη δημοπράτηση του έργου, γεγονός που οδήγησε τον υπογράφοντα σε συνεχείς κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις για το συγκεκριμένα ζήτημα. Ενώ όμως αρχικά το Υπουργείο Υποδομών διαβεβαίωνε ότι τελικά η δημοπράτηση θα γίνονταν στις αρχές του 2011 ( αμέσως μετά την ολοκλήρωση της μελέτης περιβαλλοντικών όρων και αυτής του κτηματολογίου που εκ των υστέρων ανακαλύφθηκε ότι εκκρεμούσε ), στην τελευταία ερώτηση του υπογράφοντος ( υπ’ αριθ. 12076 ), ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Μαγκριώτης απαντά ότι η αρμόδια Υπηρεσία ( ΔΜΕΟ ) του Υπουργείου διαβίβασε στις 03/03/2011 αντίγραφα των εγκεκριμένων μελετών στη ΔΔΕ Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας προκειμένου να προχωρήσει στις ενέργειες για τη δημοπράτηση του έργου, χωρίς καν ν’ αναφέρει το χρονοδιάγραμμα που αυτή θα πραγματοποιηθεί.

Επειδή οι συνεχείς Κυβερνητικές ανακολουθίες και αναβολές στη δημοπράτηση του τόσο σημαντικού αυτού έργου, αποτελούν εμπαιγμό για τους πολίτες του Νομού.

Επειδή από την τελευταία απάντηση του Υπουργείου Υποδομών πέρασαν σχεδόν 2,5 μήνες χωρίς μέχρι σήμερα να έχει γίνει η δημοπράτηση.

ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κύριοι Υπουργοί να απαντήσουν υπεύθυνα:

Πότε επιτέλους θα γίνει η δημοπράτηση του οδικού άξονας Χαλκηδόνα- Γιαννιτσά- Έδεσσα, η οποία έχει ήδη καθυστερήσει περισσότερο από έναν χρόνο από τον αρχικό προγραμματισμό;

Ο Ερωτών
Γιώργος Καρασμάνης
Κοσμήτορας της Βουλής

οδυσεας είπε...

σε παρακολουθησα στην ετ3 το σάββατο 18.6.11 καλος στα παραμυθακια....
"ξεχασες" πριν απο το 80 ο παπανδρεας ελεγε " θα γινουμε γκαρσονια της εοκ" "η χωρα πωλειται ή ενοικιαζεται...γνωστη αφισα"
εισαι γνωστος για τις οβιδιακες σου μεταμορφωσεις.....αντε σε ποσες μερες του δινετε οριστικα.....
δεν χρωσταω δεν πληρωνω δεν πουλαω και ουτε πουλιεμαι,,,,Γιοργος...Σερρας...

Ανώνυμος είπε...

Ποιες οι εξελίξεις στην πορεία του μετρό;

Επισημοποιήθηκε η κατάργηση του τμήματος Βούλγαρη-Νέας Ελβετίας;

Πότε θα ξεκινήσει η κατασκευή της γραμμής προς Καλαμαριά;

Τι θα γίνει με τη γραμμή προς Εύοσμο-Κορδελιό-Σίνδος, μετρό ή προαστιακός;

Ανώνυμος είπε...

Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2011
Η αλήθεια σχετικά με τα έργα στα Τέμπη
Ανακοίνωση του Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών Μακεδονίας
για την διακοπή εργασιών στο έργο «Μαλιακός-Κλειδί».

1. Το γεγονός. Όπως είναι πλέον γνωστό (παρά τις «φιλότιμες» προσπάθειες των ΜΜΜ να το «θάψουν»), η παραχωρησιούχος κοινοπραξία του παραπάνω έργου, εδώ και είκοσι μέρες περίπου, κατέθεσε αίτηση διακοπής εργασιών. Επίσημη αιτιολογία: η καθυστέρηση ολοκλήρωσης των απαραίτητων απαλλοτριώσεων από πλευράς του ελληνικού δημοσίου. Πραγματική αιτία (αλλά και «ανεπίσημη» αιτιολογία): η πτώση του ποσοστού κέρδους κάτω από το αρχικά υπολογιζόμενο, λόγω μείωσης του κυκλοφοριακού φόρτου της οδού , στοιχείο που έχει σαν αποτέλεσμα την άρνηση συνέχισης χρηματοδότησης του έργου από πλευράς των τραπεζών.
2. Το υπόβαθρο. Το έργο παραχωρήθηκε με απόφαση της ελληνικής βουλής στην κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» (στην οποία συμμετέχουν Ελληνικές και ξένες κατασκευαστικές εταιρείες και τράπεζες), με υποχρέωση της κοινοπραξίας να κατασκευάσει το τμήμα της Εθνικής Οδού από τον Ευαγγελισμό Λάρισας μέχρι την Σκοτίνα Πιερίας, και με το δικαίωμά αυτής να εκμεταλλεύεται, μέσω διοδίων, το τμήμα της Εθνικής Οδού από τις Ράχες Φθιώτιδας μέχρι το Κλειδί Ημαθίας για χρονικό διάστημα ίσο με 35 χρόνια, αρχής γενομένης από τον Μάρτη του 2008. Ακόμα! , μέσω της συγκεκριμένης σύμβασης παραχώρησης, το ελληνικό δημόσιο υποχρεώθηκε να καταβάλλει στην παραχωρησιούχο κοινοπραξία ποσοστό ίσο με το 35% του συνολικού κόστους κατασκευής, κόστος που υπερεκτιμήθηκε στο υπέρογκο ποσό των 1,15δις€, την στιγμή που το κόστος κατασκευής αντίστοιχων έργων της Εγνατίας Οδού, σε Καστανιά, Μέτσοβο, κ.λ.π., δεν υπερέβει το 1/5 του παραπάνω ποσού.
3. Η εξέλιξη. Μέχρι το τέλος του 2010, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το έργο στοίχισε 800εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 332εκ. δόθηκαν από το ελληνικό δημόσιο, τα 136εκ. από την είσπραξη των διοδίων, τα 160εκ. από ίδια κεφάλαια της κοινοπραξίας και τα υπόλοιπα από τραπεζικό δανεισμό και επιστροφές ΦΠΑ. Από την άλλη, όπως είναι αντιληπτό «δια γυμνού οφθαλμού», το ποσοστό του μέχρι σήμερα κατασκευασμένου έργου με το ζόρι προσεγγίζει το 50% του συνολικού έργου, ενώ υποτίθεται ότι έχει «αναλωθεί» το 80% του συνολικού κόστους.
4. Η σημερινή κατάσταση. Μετά την κατάθεση της αίτησης διακοπής εργασιών, έχουν ξεκινήσει διαπραγματεύσεις μεταξύ της κοινοπραξίας και της κυβέρνησης, τη στιγμή που ο κίνδυνος να σταματήσει εντελώς το έργο είναι κάτι παραπάνω από ορατός, και περίπου 1700 εργαζόμενοι, από το σύνολο των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο έργο, κινδυνεύουν να βρεθούν στο δρόμο. Πολύ περισσότερο που, αν το έργο σταμα

Ανώνυμος είπε...

Γιατί η εισαγγελία ακόμη σιωπά στα special olympics ???

Η αγωνία μου μεγάλη όταν πριν μερικά χρόνια έδινα τη μάχη μέσα από μια διευθυντική θέση του Αθήνα 2004...
για να πετύχει η χώρα μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες κρατώντας το μέτρο στη διαχείριση χρημάτων..
Από κοινοτικά Προγράμματα, πανεπιστημιακή βοήθειά μέχρι και επιστήμονες φαντάρους είχα επιστρατεύσει για να μειώσουμε κάποια χρήματα από το Προϋπολογισμό της Δνσης μου.
Και η αγωνία αυτή, μου άφησε προσωπικό κουσούρι τα 2 εμφράγματα.
Όταν σήμερα έκανα τη βόλτα μου σε κάποιες από τις εγκαταστάσεις που φιλοξενούν τα Special Olympics μιας χώρας που βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεωκοπίας. περίμενα να βρω κάτι λιτό αλλά ταυτόχρονα αξιοπρεπές. Η Έκπληξη μου όταν συνάντησα το Πάρτι της Σπατάλης ήταν τεράστια.
Τα γιατί είναι πολλά.

* Γιατί δεν χρησιμοποιήσαμε ούτε μια βίδα από το εξοπλισμό των Αγώνων του 2004.
* Γιατί ενώ έχουμε πλήρως οργανωμένο γυμναστήριο αγοράσαμε ταπί γυμναστικής έναντι 430.000 Ευρώ ολοκαίνουργιο, το καλύτερο του κόσμου.
* Γιατί ενώ έχουμε δίπλα στον Άγιο Κοσμά ετοιμες και κλειστές τις εγκαταστάσεις της Ιστιοπλοΐας κάναμε το αγώνισμα αλλού στο Σχοινιά αγοράζοντας μέχρι και σημαδούρες όταν ακόμη έχουμε χιλιάδες που δεν έχουν ΠΟΤΕ φουσκωθεί
* Γιατί ενώ έχουμε Τ/Κ δίκτυο σε κάθε στάδιο εγκαταστήσαμε νέο με ΠΥ άνω του 1,5 εκ. Ευρώ.;
* Γιατί αγοράσαμε " all in one" Pcs τα ακριβότερα δηλαδή Desktop που υπάρχουν στην αγορά;
* Γιατί το 80% των διαγωνισμών έκλεισε με τη διαδικασία του κατεπείγοντος
* Γιατί νοικιάσαμε τόσα πολλά Αυτοκίνητα σε κάποια από τα οποία δεν έχει μπει ποτε΄οδηγός;
* Γιατί φτιάξαμε ΝΕΑ γήπεδα ποδοσφαίρου 5χ5 κολλώντας τα στο τσιμέντου του Ελληνικού όταν σε λίγες μέρες θα αχρηστευθούν;
* Δεν είχε η Αττική κανένα 5χ5 ;
* Γιατί δεν διοργανώθηκε η Γυμναστική στο ΟΑΚΑ και το Βόλεϋ στο ΣΕΦ άλλα έπρεπε να πάρουμε ολοκαίνουργιο εξοπλισμό και να τα διοργανώσουμε σε άσχετα γυμναστήρια που δεν είχαν την υποδομή ενώ τα στάδια ήταν έτοιμα ;
* Γιατί παραγγείλαμε 190.000 στολές όταν οι εθελοντές δεν ξεπέρασαν τις 20.000;
* Γιατί αγοράσαμε νέα φουσκωτά σκάφη για την ιστιοπλοΐα όταν ακόμη τα φουσκωτά από το 2004 σαπίζουν στη αποθήκη του ΟΣΕ στη Μαγούλα;
* Γιατί αγοράσαμε μοτοσυκλέτες για τη κάλυψη της ποδηλασίας όταν θα μπορούσαμε για μια μέρα να τις νοικιάσουμε;
* Γιατί χτίσαμε τέντες στο Ελληνικό που μας κόστισαν πάνω από 500.000 Ευρώ όταν θα μπορούσαμε να κάνουμε το αγώνισμα κάπου με υπάρχουσα υποδομή;
* Γιατί το μυαλό μας εστιάστηκε στο καλύτερο, στο ακριβότερο, στο πιο πολυτελές χωρίς να υπολογίσουμε ποτέ σε ποιο σημείο βρίσκεται η χώρα, η οικονομία και ο μέσος Έλληνας Πολίτης.
* Γιατί και αυτό το σημαντικό γεγονός που θα έπρεπε να προσφέρει αγαπη μόνο στα παιδιά με ειδικές ανάγκες το μετατρέψαμε σε πάρτι σπατάλης;



Έχω 21 χρόνια πείρα από διεθνείς διοργανώσεις σε 5 ηπείρους. και μια μόνο λέξη έρχεται στο νου μου. " Γιατί υπήρχε σχέδιο."

Μια βόλτα αρκεί για να βγάλει κανείς τα συμπεράσματά του.

Τα γιατί είναι αμέτρητα; Και μπορώ να αναφέρω χιλιάδες ακόμη παραδείγματα και προσωπική εμπειρία για το πως κινήθηκαν τα πράγματα. Θα αναρωτηθεί κάποιος. Είναι Δόλος, Κακοδιαχείριση, ασχετοσύνη, ρεμούλα, πάρτι της ηγεσίας;

Πολλοί από τους πρώην συναδέλφους μου του 2004 που εργάζονται μέσα στην επιτροπή είναι φίλοι και παλαιοί συνάδελφοι,

Σίγουρα δεν μπορώ να πιστέψω για πολλούς από αυτούς τη λέξη ασχετοσύνη, μια και τους θεωρώ ικανότατους επαγγελματίες. Αρα μένουν τα υπόλοιπα.

Ανώνυμος είπε...

NTROPI SOU k MAGRIOTI

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΛΑΜΟΓΙΑ !
ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ, ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΙΑ ΤΩΝ «ΕΠΕΝΔΥΤΩΝ»...
ΞΕΠΟΥΛΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ - ΣΤΥΒΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ.
ΜΑΣ ΧΟΡΤΑΣΑΤΕ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΙΑ.
Θα λογοδοτήσετε για τη καταστροφή της δημόσιας και ιδιωτικής οικονομίας,
για το ξεπούλημα και την υπερχρέωση της χώρας.
ΟΥΣΤ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΟΥΣΤ ΤΡΙΣΑΘΛΙΕ. ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΡΕΜΑΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

οδυσεας είπε...

Γιαννακη αν με την ταχύτητα που ενημερώνεις το μπλοκ σου "εργαζεται" και η κυβερνηση σας τοτε δεν πρεπει να ανησυχουμε.....
αλλα για καλο ή κακό αντε τζους....

www.Quien-sabe.es είπε...

Thank you for your kind visit, you're welcome, visit me again soon

Raul είπε...

meeting your excellent site!! Visit me

Ανώνυμος είπε...

Αντι να παραιτηθεί ο Γιαννάκης κάθεται σαν το γύφτικο σκεπάρνι και απολαμβάνει τα μεγαλεία ...

να δούμε οταν τον παρουν με τις σάπιες ντομάτες τι παπαριές θα λέει ...

η μήπως θα κλαίει ?

Ανώνυμος είπε...

τα λαμόγια τα πασόκια τρωνε ακόμα ...

ελπίζω σε λίγο να τους φάμε ,.,,, εμείς ....

Ανώνυμος είπε...

Μαγκριώτη τι γινεται με τα διόδια ?

μείωση ? ποτε ρε λαμόγιο του κερατά ?

πουλημένο πασόκι αρχιψεύτη ....

καλά ..... θα τα πούμε ....