28 Σεπ 2009

Οι υποδομές της πόλης μας!

Δυστυχώς τις τελευταίες δεκαετίες, αντί να υπάρξει ένα μελετημένο συνεκτικό σχέδιο αντιμετώπισης των προβλημάτων, η πόλη της Θεσσαλονίκης κυριαρχήθηκε από ένα ακατάσχετο λαϊκισμό και μια έντονη μικροκομματική και προσωπική εκμετάλλευση.
Τα μεγάλα συγκοινωνιακά έργα, το ΜΕΤΡΟ, η διαμπερής διέλευση του Θερμαϊκού, η Εξωτερική περιφερειακή, τα παρκινγκ, οι λεωφορείογραμμές, οι διανοίξεις αξόνων για την γρήγορη προσπέλαση από και προς τις περιφερειακές, αποτελούν ανελαστικές προτεραιότητες για να καταστεί η πόλη μας φιλική στον άνθρωπο, ελκυστική στον επισκέπτη και τον επενδυτή.
Αναπτυξιακές υποδομές, όπως το Νέο Εκθεσιακό Κέντρο, η ανάπτυξη του λιμανιού, των εμπορευματικών κέντρων, του προαστιακού και σιδηροδρομικού δικτύου, η αναβάθμιση του αεροδρομίου, η Ζώνη Καινοτομίας, τα βιοτεχνικά πάρκα, είναι ελλείψεις των προηγούμενων δεκαετιών, που δεν μπορούν να περιμένουν.
Η απόδοση των στρατοπέδων, του χώρου της σημερινής ΔΕΘ και η υπογειοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών, μαζί με την ανάπτυξη του περιαστικού δάσους, είναι η επόμενη ενότητα των επιλογών μας, για να πάψει η Θεσσαλονίκη να είναι η πόλη με το λιγότερο πράσινο ανά κάτοικο και την περισσότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση, κυρίως σε αιωρούμενα σωματίδια.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κ Μαγκριώτη,

Πρόσφατα διαβασα ένα δημοσίευμα στον Αγγελιοφόρο, όπου περιγράφαταιτις προτεραιότητες της πόλης σε σχέση με τις υποδομές. πολύ ωράια αυτά που διάβασα, για υποθλλάσια μετρό κλπ, στατόπεδα, αλλά υπάρχουν και θέματα μικρού προυπολογισμου, αλλά μεγαλης σημασίας για την πόλη μας και την ποιότητα ζωη΄ς των κατοικών. Μιλώ πχ για την διαπλάτυνση της οδού Λαγκαδά μέχρι το βαρδάρη. Υπάρχει η μελέτη ανενεργή στην Περιφέρεια κεντρικής Μακεδονίας, μηδέν απαλλοτριώσεις και όμως το οδόστρωμα σε τέτοιο απερίγραπτο χάλι. Εχετε περάσει πολές φορές και το γνωρίζετε. Καταλήγω λέγοντας ότι καλές οι εξαγγελίες αλλά μην βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος